Onpas tuo "mies" sekaisin! :D

Keittiönoita
[QUOTE="Hih";28426780]"Mies" seikkailee täällä useammallakin nikillä ja tyyli on aina tunnistettavissa :) Olkiukko, argumentointivirhe, pelle. Epäilen myös nimimerkin "selkeä aatos" olevan miehen altteri. Kun "mies" haluaa tosissaan keskustella ja koettaa antaa itsestään positiivisen vaikutelman, hän on "mies". Huonommalla tuulella ollessaan "mies" viljelee laasaslaisuuksia isolla kädellä ja puhuu naisista hyvin alentuvaan sävyyn vitunkantotelineinä, jotka eivät anna hänenlaiselleen nerolle koska ovat alempia olentoja. Toisinaan "mies" perseilee trollina tyyliin "hauskuutat minua. Pelle." Joskus hän tekeytyy naiseksi.[/QUOTE]
Tekeytyy vai on?
 
"Hih"
En mä usko että toi on se pelletyyppi. Se pelletyyppi oikeesti vaikuttaa ihan vähämieliseltä. Se vaan hokee ihan tiltissä jotain samaa sanaa tyyliin "pelle pelle pelle".
Minä uskon. "Pelle" on "miehen" trollialtteri, pellekin käyttää tiltissä hokemisensa ohella samoja ilmauksia, joita mieskin viljelee aika ajoin.

"Mies" lainaa viestejä omalla, tunnistettavalla tavallaan ja hän keskustelee mielellään ketjuissa, joissa käsitellään tiettyjä sukupuoliin ja ulkonäköön liittyviä asioita. Oli nimimerkki mikä tahansa, kirjoitustapa paljastaa hänet aina :D
 
täytyy myöntää että mutkin yllätti Isämiehen, jota oon ennen tottunu pitämään aika järkevänä, tekemä haukkumisavaus
Olet tietysti aivan oikeassa. Mutta kun luin pikku pöhnässä herran jutustelua parissakin ketjussa, niin nauroin oikeasti itseni niin tärviölle, että en mahtanut itselleni mitään.

Mutta sori hei kaikki, my bad. Tämän ketjun voi halutessaan poistaa joku, jolla moiset oikeudet on.
 
"Sanna"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28426818:
Ehkäpä todellakin. :LOL: You never know...

Mutta eihän tämä ole haukkumisketju! Minähän päinvastoin pidän sinua erittäin viihdyttävänä ja toivon sinun jaksavan kirjoitella tänne. :)
Samat sanat. Saa aina hyvät kiksit, kun 'mies' - jo ennalta arvattavine kommenneineen - saapuu palstalle. Tähäkin iltaan tuli miehen ansiosta oikein hauskaa säpinää.
 
dah
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28427041:
Olet tietysti aivan oikeassa. Mutta kun luin pikku pöhnässä herran jutustelua parissakin ketjussa, niin nauroin oikeasti itseni niin tärviölle, että en mahtanut itselleni mitään.

Mutta sori hei kaikki, my bad. Tämän ketjun voi halutessaan poistaa joku, jolla moiset oikeudet on.
Lähtisin siitä, että kun tällaisen aloituksen teet, myös vastaat parjaamallesi.
 

Yhteistyössä