Onpas tuo "mies" sekaisin! :D

Olin 2,5kk poissa palstalta ja nyt kun olen muutamana päivänä täällä taas pyörinyt, niin olen huomannut että tämä taannoinen palstapiristys, "mies" on entistäkin perusteellisemmin kuutamolla. Ennenhän tämä hämäsi sekavalla ulosannillaan pelkästään kanssakeskustelijansa, mutta nyt näköjään jo itsensäkin. :LOL:

Oijoi, kun mahaan sattuu... Toki toivon kaverin jaksavan roikkua täällä. Oikeassa mielentilassa hänen viestinsä ovat ihan viihdyttävää luettavaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"
"miehessä" on parasta se, että hän sai kepsiksen vaikuttamaan aivan mahtavan hyvältä ja fiksulta tyypiltä. Toisekseen "mies" ei petä koskaan, aina tulee samaa settiä.
 
"nih"
Joo ja sehän on täysin yhden asian mies. :D Voisi olla hauskaa nähdä oikeassa elämässä että tekeekö se samaa. Menee mihin vain keskusteluun hokemaan samaa mitä on hokenut jo kauan vaikkei se liittyisi alkuperäiseen aiheeseen mitenkään. :D
 
Peyote
Liekö se sama tyyppi, joka aikanaan hoki täällä "olet pelle, hauskuutat minua".
Ei se taida olla sama. Pelletyyppi tykkäsi lapsen näköisistä naisista, mutta tuo mies-tyyppi ei tykkää. Tuo on vaan joku tommonen himokonservatiivi.:D

Ei kun korjaan. Pelletyyppi tykkäsi ihan siis alaikäisistä tytöistä. En usko, että lapsen näköisyys olisi riittänyt hänelle. :( Sairas kaveri. Tää Mies on ärsyttävä, mutta ei kyllä ihan niin hullu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"nih"
Ei se taida olla sama. Pelletyyppi tykkäsi lapsen näköisistä naisista, mutta tuo mies-tyyppi ei tykkää. Tuo on vaan joku tommonen himokonservatiivi.:D

Ei kun korjaan. Pelletyyppi tykkäsi ihan siis alaikäisistä tytöistä. En usko, että lapsen näköisyys olisi riittänyt hänelle. :( Sairas kaveri. Tää Mies on ärsyttävä, mutta ei kyllä ihan niin hullu.
Onhan näitä sekoilija'miehiä' palstalla aika monta... Noiden lisäksi ainakin Lyhyt yksinäinen mies ja sitten se huorissa käyvä vanha neitsyt. Onkohan kenties saman tyypin tuotoksia kaikki 8)
 
"Hih"
"Mies" seikkailee täällä useammallakin nikillä ja tyyli on aina tunnistettavissa :) Olkiukko, argumentointivirhe, pelle. Epäilen myös nimimerkin "selkeä aatos" olevan miehen altteri. Kun "mies" haluaa tosissaan keskustella ja koettaa antaa itsestään positiivisen vaikutelman, hän on "mies". Huonommalla tuulella ollessaan "mies" viljelee laasaslaisuuksia isolla kädellä ja puhuu naisista hyvin alentuvaan sävyyn vitunkantotelineinä, jotka eivät anna hänenlaiselleen nerolle koska ovat alempia olentoja. Toisinaan "mies" perseilee trollina tyyliin "hauskuutat minua. Pelle." Joskus hän tekeytyy naiseksi.
 
"mies"
Isämies, olen otettu saamastani huomiosta, mutta on kuitenkin vähän munatonta sinulta perustaa minusta tällainen haukkumisketju, eikä se monella muulla palstalla edes onnistuisi. Ehkä olet pienessä humalassa? Ryhdistäydy mies. Älä ole liikaa tällä palstalla, muutut "akaksi" muuten käytökseltäsi. Minäkin pidän taukoa välillä, täällä pitää olla paksu nahka.

Jokin minussa näkyy kaikesta päätellen ärsyttävän sinua. Hyvä, nautin siitä ;)

PS. Vaikea yhä uskoa näistä jutuistasi, että olet jo valmis tohtori vakuutteluistasi huolimatta.
 
[QUOTE="Hih";28426780]"Mies" seikkailee täällä useammallakin nikillä ja tyyli on aina tunnistettavissa :) Olkiukko, argumentointivirhe, pelle. Epäilen myös nimimerkin "selkeä aatos" olevan miehen altteri. Kun "mies" haluaa tosissaan keskustella ja koettaa antaa itsestään positiivisen vaikutelman, hän on "mies". Huonommalla tuulella ollessaan "mies" viljelee laasaslaisuuksia isolla kädellä ja puhuu naisista hyvin alentuvaan sävyyn vitunkantotelineinä, jotka eivät anna hänenlaiselleen nerolle koska ovat alempia olentoja. Toisinaan "mies" perseilee trollina tyyliin "hauskuutat minua. Pelle." Joskus hän tekeytyy naiseksi.[/QUOTE]

:D Hyvin mahdollista. Itse olen huomannut hänen komppaavan ketjuissa omia juttukaan toisella nikillä.
 
Peyote
[QUOTE="nih";28426775]Onhan näitä sekoilija'miehiä' palstalla aika monta... Noiden lisäksi ainakin Lyhyt yksinäinen mies ja sitten se huorissa käyvä vanha neitsyt. Onkohan kenties saman tyypin tuotoksia kaikki 8)[/QUOTE]

Oikeita kultakimpaleita. Tämä on sinkkunaisille varsinainen aarreaitta.
 
[QUOTE="mies";28426794]Isämies, olen otettu saamastani huomiosta, mutta on kuitenkin vähän munatonta sinulta perustaa minusta tällainen haukkumisketju, eikä se monella muulla palstalla edes onnistuisi. Ehkä olet pienessä humalassa? Ryhdistäydy mies. Älä ole liikaa tällä palstalla, muutut "akaksi" muuten käytökseltäsi. Minäkin pidän taukoa välillä, täällä pitää olla paksu nahka.
[/QUOTE]

Ehkäpä todellakin. :LOL: You never know...

Mutta eihän tämä ole haukkumisketju! Minähän päinvastoin pidän sinua erittäin viihdyttävänä ja toivon sinun jaksavan kirjoitella tänne. :)
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28426736:
No nimenomaan! :D
Sulla näyttäisi olevan joku alemmuuskompleksintapainen pahoinvointi aloituksesta ja tällaisesta puheesta päätellen, en tiedä kumpuaako se akateemisista ansioistamme vai mistä. Luulen olevani siinä maailmassa pidemmällä kuin sinä ja se tekee sinut jotenkin epävarmaksi ja ärtyneeksi. Viitaten vanhaan keskusteluumme joskus ennen joulua.

Tällä palstalla on kyllä friikkiä väkeä ja ehkä minä olen yksi heistä :) Mutta tämä on vain aika pieni osa minua, mitä tänne kirjoittelen. Tarkoituksella osaksi.
 

Yhteistyössä