Onpas hyvää vaikka itse sanonkin!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maistuis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se ohje millä mä tein, ei ollut hyvä..Tai oli se muuten hyvää mut luulen et koskenlaskija oli liian voimakkaan makusta...

Tänään olis ihan vaan hirveetä soppaa jahka saan noi lihat keitettyä..
 

Yhteistyössä