Kesäkurpitsalasagne, nam

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lacrimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lacrimosa

Aktiivinen jäsen
26.08.2008
1 280
0
36
Tähän aikaan joillakin saattaa olla ongelma, mitä kesäkurpitsasadollaan tekee. Eilen tein IL:n reseptin mukaan kesäkurpitsalasagnea äidiltä saaduista kesäkurpitsoista http://www.iltalehti.fi/ruoka/200808288083181_t4.shtml
Oli todella hyvää! :p
 

Yhteistyössä