Mansikkarahkakakku - suosittelen tätä reseptiä!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/hyydytetyt-kakut/mansikka-rahkakakku-ja-leivos.php

Tuo pohja on ihanan pehmeä ja tuo täyte! :p :p Tein kaksi tuollaista tiistaina ja ne oli eilen jälkiruokana koulun ravintolassa. Lautaselle laitettiin koristeeksi sulatettua suklaata jonka seassa oli kermaa. Oli pikkuusen hyvää... :whistle: :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Vaikutti tosi hyvältä :p Sitä jäin vaan miettimään et miks tota pohjaa ei vois suoraan tehdä ja paistaa siihen irtopohjavuokaan?

Mä tein sen pohjan siihen vuokaan ainoastaan reunat irrotin. Mä laitoin paperin pohjalle ja reunoihin. Irrotin sen takia, että varmistin ettei ole jäänyt kiinni. Sitten vuoan reunat takaisin ja samoin reunoihin leivinpaperit, päälle sitten kaadetaan täyte.
 

Yhteistyössä