Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla neuvolantäti kielsi kahvin juonnin tyttöä odottaessa, kun olin edellisessä raskaudessa saanut keskenmenon. En mä kyllä juonut kahvia muutenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla neuvolantäti kielsi kahvin juonnin tyttöä odottaessa, kun olin edellisessä raskaudessa saanut keskenmenon. En mä kyllä juonut kahvia muutenkaan.
tähän mä voisin sanoa jotain mutta en viitsi... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ja nyt tulee vinopino vastauksia, että mä join viis kuppia kahvia päivässä koko raskauden ajan eikä mitään sattunut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:siis sehän on tosi, että jos kaikkia noita juttuja uskoo, niin raskausaikana ei sais syödä mitään!!! plaah....
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:siis sehän on tosi, että jos kaikkia noita juttuja uskoo, niin raskausaikana ei sais syödä mitään!!! plaah....
Kyllä mä söin vaikka mitä ja paljon, vaikken kiellettyjä nauttinutkaan, enkä omaan raskausaikaani juonut kahvia yhtään kun siinä oli tietty rajoitus, otin varman päälle. Lakua napostelin muutamia jossain kohtaa. Ja koko ajan oli jääkaappi täynnä ruokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:Mitä tarkoittaa keskenmenoriskin kaksinkertaistuminen...? Tuleeko tässä samankaltainen tilastollinen harha kuin siinä, että nelikymppisen riski saada donw-lapsi on kaksinkertainen verrattuna kaksikymppisen riskiin?