Lacrimosa Aktiivinen jäsen 26.08.2008 1 280 0 36 31.08.2008 #1 Tähän aikaan joillakin saattaa olla ongelma, mitä kesäkurpitsasadollaan tekee. Eilen tein IL:n reseptin mukaan kesäkurpitsalasagnea äidiltä saaduista kesäkurpitsoista http://www.iltalehti.fi/ruoka/200808288083181_t4.shtml Oli todella hyvää!
Tähän aikaan joillakin saattaa olla ongelma, mitä kesäkurpitsasadollaan tekee. Eilen tein IL:n reseptin mukaan kesäkurpitsalasagnea äidiltä saaduista kesäkurpitsoista http://www.iltalehti.fi/ruoka/200808288083181_t4.shtml Oli todella hyvää!
T tinnttu Jäsen 27.05.2008 813 0 16 31.08.2008 #2 mä tykkäisin varmaan, mutta kukaan muu meillä ei kyllä kitisemättä söis
Nyynä Aktiivinen jäsen 30.10.2006 32 441 10 38 31.08.2008 #3 oi... pitääki muistaa ottaa tuo resepti talteen siittä lehestä... hyvä ku kerroit että oli maukasta =)
oi... pitääki muistaa ottaa tuo resepti talteen siittä lehestä... hyvä ku kerroit että oli maukasta =)
Lacrimosa Aktiivinen jäsen 26.08.2008 1 280 0 36 31.08.2008 #4 Maistui myös lihansyöjämiehelleni Kehui kovasti