Onpa taas hankalaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Freiya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Freiya

Aktiivinen jäsen
02.09.2010
3 576
2
38
Hakisko huomenna saikkua jalan takia vai lähtiskö sitä kuitenki ajamaan kouluun vaikka mä tiedän et entist kipeemmäks se jalka siit vaan tulee... :(
Toisaalta en haluais olla pois, mut sit taas nii. En haluais lähtee väkisin repimään itteäni...

:snotty:

Tiedän tunteen, mä loukkasin viikko sitten polveni liukastuessani parketilla villasukilla ja tipuin vas. polveni päälle ja polven alla oli lapsen leluja joten kipeetä kävi vaikka ei murtumaa tullutkaan. Nyt mun pitäis päättää meenkö keskiviikkona kokeilee seistä töissä 8h vai haenko suosiolla lisää saikkua, nää on vaikeita asioita...

No periaatteessa mä voin tehdä noi hommat kotonakin ja saisin enemmän viel aikaiseksikin kuin koulussa... Koska mun langat ei ole tulleet niin en voi aloittaa kudontatyötä niin teen myyjäisiin juttuja ja niitä voin tehdä kotonakin ihan hyvin... Eli periaatteess voisin ihan hyvin jäädä kotiin...

Mä taas kaaduin portaissa ja kolhisin itteni hartioista nilkkoihin asti, selän takia olin jo saikulla ja se onkin kohtalaisen hyvin parantunut mut nyt kun oon taas ajanu autoa ni jalka on taas kipee...

* :laugh: ei oikee pää toimi taas ni kirjotan mitä sattuu :D :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä