Vauva on nyt 11 kk ja pikkuhiljaa alkaa tulla ajankohtaiseksi imetyksen lopettaminen. Tuo ukko on ollut aina oikea tissitakiainen ja edelleen syö päivät ja yöt tissiä. Olen siis ollut tosi kiinni vauvassa ja se on välillä ahdistanut tosi paljon, kun kaikki on mennyt pojan rytmien mukaan. Pulloa ei ole huolinut ja kiinteät menee edelleen aika kehnonlaisesti, joten kovin kauaa ei ole mun omilla menoilla tarvinnut viihtyä.
Nyt sitten kun kohta olis aika alkaa vähentää ja lopetella imetystä, mä en haluakaan. Ukkeli on meidän vika lapsi, joten uusia imetettäviä ei tule ja tuntuuhan tuo vielä niin pieneltä. Koko ajan olen odottanut, että imetys loppuu ja pääsen vähän vapaammin kulkemaan omilla menoillani ja nyt sitten en malttaiskaan. Ehkä mä vähän venytän tätä hommaa
Tällaista turhispohdintaa täällä tänään
Nyt sitten kun kohta olis aika alkaa vähentää ja lopetella imetystä, mä en haluakaan. Ukkeli on meidän vika lapsi, joten uusia imetettäviä ei tule ja tuntuuhan tuo vielä niin pieneltä. Koko ajan olen odottanut, että imetys loppuu ja pääsen vähän vapaammin kulkemaan omilla menoillani ja nyt sitten en malttaiskaan. Ehkä mä vähän venytän tätä hommaa
Tällaista turhispohdintaa täällä tänään