\
Ei mulla ole miestä
Mutta jotenkin niin ärsyttää että täällä samat tyypit toisena päivänä kehuvat kun mies tekee niin paljon kotitöitä ja toisena päivänä haukkuvat sitten kun mies sanoi rumasti tai mies haluaa olla kavereiden kanssa. Eli jos sellainen mies tosiaan on joka tekee kotitöitä niin olisivatpa naiset sitten tyytyväisiä, mutta kun ei. Sitten nalkutetaan kaikesta muusta. Jos minä löydän miehen joka osallistuu kodin ja lasten hoitoon, niin muuta en vaadikaan, normaali nainen vaatii...liikaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:14 kysynpä vaan kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:06 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:03 töyhtöhyypiö kirjoitti:Mielenkiintoista.. Mun miehenikin siis kuuluu joukkoon, joka "todennäköisesti löytää toisen"![]()
Jos kriteerit siis ovat siinä, että mies hoitaa lapsia ja tekee "naisten töitä". No pyykkeihin hän ei juuri koske, ei likaisiin eikä puhtaisiin, mutta muuten kyllä onnistuu sekä siivoaminen että ruoanlaitto. Ja lasten kanssa tekee mitä vaan.
Eli jotkut on siis sitä mieltä, että mies joka viihtyy lastensa ja vaimonsa kanssa ja hoitaa omaa kotiaan ei yksinkertaisesti voi olla onnellinen. Että jotain mätää siinä on oltava. Aika surullista, että elämänkatsomus on niin kyyninen.
Ja tiedoksi vielä, mieheni ei ole täydellinenEnkä minäkään, todellakaan, varmasti elämä olisi helpompaa jonkun muun kuin minun kanssani..
![]()
Siksi se miehesi häipyykin kun sinä olet niin vaikea. Sehän noiden naisten töitä tekevien miesten perheissä on vikana, että sitä arvostusta ei saa riittävästi ja siksi niitä kehuja haetaan muualta. nalkuttaja on aina nalkuttaja ja mikään mitä mies tekee ei ole tarpeeksi
Mikä ihmeen sovinisti sinä oot? Siis onko yhteisen kodin huoltaminen, siivous, pyykkäys, tiskaaminen ja ruoanlaitto sun mielestä todellakin naisen hommia? Ja mies auttaa hyvää hyvyyttään, jos viitsii, mutta pyyteetön vaimo ei pyydä? Onnea teidän parisuhteeseen ja jaksamista sinulle!
Minä en voisi elää kodissa, jossa en saisi olla tasa-arvoinen ihminen mieheni kanssa.
Ei mulla ole miestä