Pika apuja *hääkortti* ongelma minullakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toope

Vieras

Saimme viikko sitten kutsun erään sukulaisen häihin
(kutsussa lukee miehen ja minun nimi)
ja hän tietää tilanteemme että emme saa lasta mihinkään hoitoon,
ja hän haluaa kuitenkin täysin lapsettomat häät, joka tuli hyvin selväksi kutsussa kun luki
-lapsia emme ole huomioineet häissämme joten jätäthän jälkikasvusi pois juhlistamme.
(en jaksa selittää tilannetta tarkemmin ;) miksi emme saa lasta hoitoon,liittyy lapsen sairauteen )
Ja on soitettu ;) että onko ehdoton ei lapsille ja se on,
hääpari ei halua yhtään lasta juhliinsa.

Mutta kuitenkin,
onko liian kornia sitten laittaa kortti jossa lukee sekä minun ja mieheni ja lapsemme nimi vai laitanko vain minun ja miehen nimen vai laitanko vain mieheni nimen sillä on miehen sukulainenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:
minä laittaisin kaikkien nimet.

No niin normaalisti tekisinkin mutta nyt jotenkin tuntuu hassulta :/ Toisaalta onko sekin vinoilua kun lapsen takia juuri jäämmekin juhlista pois että emme sitten korttiinkaan laita lapsen nimeä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onpas tökerö kutsu.Laittaisin kyllä myös lapsen nimen korttiin,siis jos ette kukaan mene häihin.Ehkä se sit valaisee,miksi ette tulleet.

No jokainen saa toki päättää vieraansa mutta kyllä se meilläkin särähti korviin kun koko suku lapsemme tilanteen tietää :/
Jos edes kirkkoon olisimme saaneet tulla tai jotain mutta ei :/
Mutta se tuntuu vielä pahemmalta kun nyt ollaan vinkumassa että me ei sitten tulla tekosyyllä lapsen takia.
Mahtaa kivat sukujuhlat olla 4viikon päästä ;)

On kai lahjat yleensäkin tavallaan koko perheeltä, vaikka juhlavieraina olisivatkin vain vanhemmat. Kyllä mä laittaisin lapset korttiin, olivat he sitten mukana kutsutuissa tai eivät. Miehen nimi meillä on tapana laittaa ekana toivottajana, mikäli on miehen suvusta kyse ja mun nimi, mikäli on mun sukua. Mikäli ollaan tekemisissä tavallisessa arjessakin, laitetaan nimet miten sattuu.

Yhteistyössä