En tiedä onko väärin ajatella vauvan syntymän ajoitusta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, kyllä se ois mukava jos meille tulis ennen juhannusta vauva. Ehkä paras aika.
Sitten seuraavana vuonna alkuvuodesta, tammi-helmikuussa sit menisin töihin, ja mies vois olla vauvan kanssa kotona
Ap nimenomaan kysyi, voiko lapsen syntymää ajoittaa, ja tuo vastaaja kertoi oman tarinansa siitä, miten tätä asiaa ei todellakaan aina voi suunnitella.Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:Ap, ei kysyny mitään toisten ongelmallisista raskauksista. Olen pahoillani, että sulle on käynyt noin, mutta ei olis tarvinnu tähän ketjuun tulla kertoon ku sitä ei kysytty. Tee oma aloitus aiheesta vaikka?Alkuperäinen kirjoittaja ongelmansa kullakin:No niin...Hmmm. Meidän vauvan piti syntyä heinäkuussa, no meni kesken...Uusi yritys, piti syntyä syyskuussa, no meni kesken...Uutta toiveilua taas ja kappas, olikin tulossa tuplat toukokuulle, no meni kesken. No, ei muuta kun jatkoa vaan ja niin ilmoitti lokakuun vauva tulostaan, mut se oli sitte tuulimuna. No kuule - IHAN SAMA JOS SYNTYISI EDES ELÄVÄNÄ!!!!
Joo, en minäkään uskonut. Mutta niin vain kävi. Ei uskonut kaverikaan, mutta sama homma. Niin ja mistäs tiedät, "viliseekö" miehelläsi edes ja mikä on hänen veijareidensa hedelmöityskyky?!? Pikkuisen hei realiteetteja mukaan! Lapettomuuspulmat ei kuule aina ilmoittele ittestään mitenkään muuten, kuin että sitä vauvaa vaan ei ala kuulumaan!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän sen, ettei lasten saanti ole itsestäänselvää.Alkuperäinen kirjoittaja KOKEMUSTA ON 5 Kert.:mutta varo putoamasta pilvilinnoista lujaa alas. Voi sattua! katso nimimerkki!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei onnaa vielä, mutta ehkä ensi vuonna...Alkuperäinen kirjoittaja ok:No hommiin sitten ja äkkiä.
Huolella suunniteltu, puoliksi tehty
En usko, että minulla olisi kuitenkaan mitään ongelmia raskaaksitulossa.
Millä perusteella koulun aloitus on alkuvuonna syntyneelle helpompaa?Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuvuodesta haluan itse lapsien syntyvän. Silloin koulun aloitukset yms jutut helpompia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yksi syy ajoittamiseen olisi se, että keväällä on töissä kiirettä, ja siten en jättäisi työkavereita pulaan, jos pystyisin vielä olemaan töissä keväällä.
Mies taas pystyisi syntymävuonna olemaan kotona vauvan syntymän aikoihin. Ja sitten jatkossakin olemaan yleensäkin kesät ja syksyt lapsen kanssa kotona, jos minä olen töissä.
Emme haluaisi lasta päivähoitoon, vaan vuorottelisimme kotonaolossa.
Tarkoitan, että olisi mukavaa jos hän voisi olla kotona kauemminkin, kuin sen pelkän isyysloman, 2 viikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yksi syy ajoittamiseen olisi se, että keväällä on töissä kiirettä, ja siten en jättäisi työkavereita pulaan, jos pystyisin vielä olemaan töissä keväällä.
Mies taas pystyisi syntymävuonna olemaan kotona vauvan syntymän aikoihin. Ja sitten jatkossakin olemaan yleensäkin kesät ja syksyt lapsen kanssa kotona, jos minä olen töissä.
Sähän voit vaikka saada potkut ennen kuin vauva edes syntyy, tai tulet raskaaksi. Miksei muuten miehesi voisi olla kotona kun vauva syntyy kuin tiettyyn aikaan vuodesta? Kyllä meillä onnistui kummankin kohdalla, lapset syntyneet joulu- ja helmikuussa. Sillä taas ei ole väliä onko miehesi 2 vuotiaan vai 2,5 vuotiaan kanssa kotona kun on kesä tai syksy.
Lomaa voi säästää, isyyslomaa voi pätkitttää. Munkin mies oli nyt 4 viikkoa kotona niin että kävi yhtenä päivänä viikossa vähän kääntymässä työpaikalla. Oikeesti, älä suunnittele niin kauheesti. Kun koskaan ei tiedä miten elämä potkii päähän kuten olet jo ehtinyt lukea.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkoitan, että olisi mukavaa jos hän voisi olla kotona kauemminkin, kuin sen pelkän isyysloman, 2 viikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yksi syy ajoittamiseen olisi se, että keväällä on töissä kiirettä, ja siten en jättäisi työkavereita pulaan, jos pystyisin vielä olemaan töissä keväällä.
Sähän voit vaikka saada potkut ennen kuin vauva edes syntyy, tai tulet raskaaksi. Miksei muuten miehesi voisi olla kotona kun vauva syntyy kuin tiettyyn aikaan vuodesta? Kyllä meillä onnistui kummankin kohdalla, lapset syntyneet joulu- ja helmikuussa. Sillä taas ei ole väliä onko miehesi 2 vuotiaan vai 2,5 vuotiaan kanssa kotona kun on kesä tai syksy.