kevätvauva?
Jos haluis vauvan syntyvän tiettyyn aikaan vuodesta?
Mikä ois paras vuodenaika syntyä?
Mikä ois paras vuodenaika syntyä?
Ap, ei kysyny mitään toisten ongelmallisista raskauksista. Olen pahoillani, että sulle on käynyt noin, mutta ei olis tarvinnu tähän ketjuun tulla kertoon ku sitä ei kysytty. Tee oma aloitus aiheesta vaikka?Alkuperäinen kirjoittaja ongelmansa kullakin:No niin...Hmmm. Meidän vauvan piti syntyä heinäkuussa, no meni kesken...Uusi yritys, piti syntyä syyskuussa, no meni kesken...Uutta toiveilua taas ja kappas, olikin tulossa tuplat toukokuulle, no meni kesken. No, ei muuta kun jatkoa vaan ja niin ilmoitti lokakuun vauva tulostaan, mut se oli sitte tuulimuna. No kuule - IHAN SAMA JOS SYNTYISI EDES ELÄVÄNÄ!!!!
no ei oo kuule muiden vika että JUST sun roppas pelaa venäläistä rulettia! Ajatteles vähän.Alkuperäinen kirjoittaja ongelmansa kullakin:No niin...Hmmm. Meidän vauvan piti syntyä heinäkuussa, no meni kesken...Uusi yritys, piti syntyä syyskuussa, no meni kesken...Uutta toiveilua taas ja kappas, olikin tulossa tuplat toukokuulle, no meni kesken. No, ei muuta kun jatkoa vaan ja niin ilmoitti lokakuun vauva tulostaan, mut se oli sitte tuulimuna. No kuule - IHAN SAMA JOS SYNTYISI EDES ELÄVÄNÄ!!!!
No otsikkohan toki on "Onnistuuko lapsen syntymän ajoitus?", joten periaatteessa tässä vastataan ihan selkeästi kysymykseen; ei välttämäti onnistu ei.Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:Ap, ei kysyny mitään toisten ongelmallisista raskauksista. Olen pahoillani, että sulle on käynyt noin, mutta ei olis tarvinnu tähän ketjuun tulla kertoon ku sitä ei kysytty. Tee oma aloitus aiheesta vaikka?Alkuperäinen kirjoittaja ongelmansa kullakin:No niin...Hmmm. Meidän vauvan piti syntyä heinäkuussa, no meni kesken...Uusi yritys, piti syntyä syyskuussa, no meni kesken...Uutta toiveilua taas ja kappas, olikin tulossa tuplat toukokuulle, no meni kesken. No, ei muuta kun jatkoa vaan ja niin ilmoitti lokakuun vauva tulostaan, mut se oli sitte tuulimuna. No kuule - IHAN SAMA JOS SYNTYISI EDES ELÄVÄNÄ!!!!
Ei onnaa vielä, mutta ehkä ensi vuonna...Alkuperäinen kirjoittaja ok:No hommiin sitten ja äkkiä.
No joo periaatteessa =) Tuli vaan olo, että puitiin enemmänkin ongelmaa raskautua kuin ajoitusta?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:No otsikkohan toki on "Onnistuuko lapsen syntymän ajoitus?", joten periaatteessa tässä vastataan ihan selkeästi kysymykseen; ei välttämäti onnistu ei.Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:Ap, ei kysyny mitään toisten ongelmallisista raskauksista. Olen pahoillani, että sulle on käynyt noin, mutta ei olis tarvinnu tähän ketjuun tulla kertoon ku sitä ei kysytty. Tee oma aloitus aiheesta vaikka?Alkuperäinen kirjoittaja ongelmansa kullakin:No niin...Hmmm. Meidän vauvan piti syntyä heinäkuussa, no meni kesken...Uusi yritys, piti syntyä syyskuussa, no meni kesken...Uutta toiveilua taas ja kappas, olikin tulossa tuplat toukokuulle, no meni kesken. No, ei muuta kun jatkoa vaan ja niin ilmoitti lokakuun vauva tulostaan, mut se oli sitte tuulimuna. No kuule - IHAN SAMA JOS SYNTYISI EDES ELÄVÄNÄ!!!!
Ap:lle sama kommentti vähän kaunisteltuna; onnistuu tai ei onnistu, sitä ei voi etukäteen tietää. Meillä on esikko syntynyt marraskuussa ja toinen maaliskuussa. Molemmat olleet ihan sama milloin syntyvät kunhan syntyvät. Odotuksessa ja syntymäajoissa eri vuodenaikoina on aina puolensa ja puolensa, mun mielestä kaikki on hyviä
Itse olin raskaana silleen että vauva synty huhtikuun lopulla joten oon samaa mieltä että kivempi raskaus aika. kylläkin siksi että koko ajan oli niin jumalattoman kuuma, jos olisin vielä kesällä ollut paksuna niin huh huh!Alkuperäinen kirjoittaja NeliApina:Mä oon synnyttäny syksyllä,talvella ja keväällä ja kaikista mukavin oli olla raskaana ku lapsi synty toukokuussa.Ei tarttenu enää itelle niin kauheesti vaatetta päälle joka on mielestäni ärsyttävää mahan kanssa.Ja viel sit oli hyvä et kesäks oli jo uintikunnossa.
Seuraavan yritän ajottaa alkuvuoteen.Jos ei onnistu ni tulee ku tulee.
mutta varo putoamasta pilvilinnoista lujaa alas. Voi sattua! katso nimimerkki!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei onnaa vielä, mutta ehkä ensi vuonna...Alkuperäinen kirjoittaja ok:No hommiin sitten ja äkkiä.
Huolella suunniteltu, puoliksi tehty
Me joskus nuorena kaverien kanssa ajateltiin, että lapsen pitää syntyä alkuvuodesta. No sitten kun vauvakuume iski oikeen kunnolla päälle niin tuollaasilla asioolla ei ollut mitään merkitystä. Likka sitten syntyikin joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mä laskin sen verran ettei lapset syntyneet joulun aikaan. Jos osaa laskea kymmeneen niin homman pitäis onnistua.
Mä taas HALUAN vielä yhden joulukuussa syntyvänAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Me joskus nuorena kaverien kanssa ajateltiin, että lapsen pitää syntyä alkuvuodesta. No sitten kun vauvakuume iski oikeen kunnolla päälle niin tuollaasilla asioolla ei ollut mitään merkitystä. Likka sitten syntyikin joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mä laskin sen verran ettei lapset syntyneet joulun aikaan. Jos osaa laskea kymmeneen niin homman pitäis onnistua.
Tiedän sen, ettei lasten saanti ole itsestäänselvää.Alkuperäinen kirjoittaja KOKEMUSTA ON 5 Kert.:mutta varo putoamasta pilvilinnoista lujaa alas. Voi sattua! katso nimimerkki!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei onnaa vielä, mutta ehkä ensi vuonna...Alkuperäinen kirjoittaja ok:No hommiin sitten ja äkkiä.
Huolella suunniteltu, puoliksi tehty