Onnistuneet työnantajalta saadut joululahjat/muistamiset?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22195005]jos kerta suurin osa on miehiä, laittaisin joulukinkun/kalkkunan kaikille... suurin osa perheellisistä miehistä syö kinkkua, ja vaimo on tyytyväinen kun ei sitäkin vielä tartte ostaa kaiken muun lisäksi :)[/QUOTE]

Mutta jos antaa kinkun lahjaksi, siitä kannattaa informoida työntekijöitä ajoissa. Ettei käy niin, että perheet ovat ehtineet jo hankkia kinkkunsa muualta ja sitten tuleekin ylimääräinen työnantajalta.

"sari"
Olin 20 vuotta sitten Elannolla töissä ja saimme useampana vuonna sellaiset vaaleat paksut jättikylpypyyhkeet.
Ne ovat jääneet mieluisina mieleen kun on minulla nykyisinkin aina käytössä.
olivat todella hyvänlaatuisia koska tosiaan kolmea kylpypyyhettä käyttänyt n. 20vuotta vuoronperään eivätkä juurikaan ole menneet miksikään :)

"sari"
Tästä nyt ei aloittajalle ole apua,mutta muistui mieleen myös yksi ilahduttava joululahja.
Nuorena pienillä tuloilla olevana oli mukava saada ihan rahana tuo lahjus.Meillä oli 100mk x 2 per työvuosi firmassa.

pointsit herkkukorille!
Herkkukoria ei ollakaan vielä kokeiltu, täytyy nyt oikeasti ottaakin korvan taakse asia.
Ja toi pullolinja. Me ei olla koskaan annettu viinaa jouluksi eikä juhannukseksi. Se on linja joka pitää.

Ja jos me ollaan annettu vaatteita niin niissä se logo on jotenkin pienellä jossakin. Inhoan itse vaatteita joissa logo paistaa kilometrin päähän.
Pyyhkeitä olen itse saanut lahjaksi ja ne on meillä ihan käytössä, niin kotona kuin uimahallissa ja lainaan vieraille myös.

Mutta sulta varmaan toi lippu.fi juttu tuntuu hyvältä idealta.
Hei ota toi herkkukori ideaksi! Ja ns. kunnon tuotteet, ei mitään perusjuttuja. On kiva saada jotain extraa jouluksi, jotain sellaista mitä ei itse ostaisi. Ja ehkä sellaista, mikä säilyy eli ei graavikalaa tms, jos joku saakin paketin vasta joulun jälkeen tms.

ja jos ei tykkää, niin noita voi antaa helposti eteenpäin.

Kaikella kunnioituksella, mut se turha tavara on vaan niin turhaa. Kaikkien makuja ei voi tuntea, joten tavara menee aina jotenkin pieleen. Ja ne logolliset kamat, no, sanoit sen itsekin, ei oo kauhean kivoja. Vaatteita en antais lainkaan, kun sen maun tunteminen on niidenkin osalta tosi vaikeaa.

Jos jotain vielä muita vinkkejä olis, niin ihan jotain sellaista, mikä katoaa. Esim. kynttilät, servetit jne. Nää olis sit tietenkin osa lahjaa, ja please, ei niitä kynttilänjalkoja.

Kiva että oot näin ajoissa liikenteessä! Ja jos sulla on jotain ns. luottotyöntekijöitä niin voithan sä ottaa jotenkin aiheen puheeksi, ei ehkä niin, että kysyt suoraan, mut jotain yleistä keskustelua tms.

"aasi"
Se kun työnantaja laittoi rahat hyväntekeväisyyteen ja jokainen sai lapun mitä niillä oli "ostettu" tyyliin Tänävuonna ostimme joululahjarahallasi aasin ja sian siihen ja siihen maahan :D

"kinkku"
[QUOTE="vieras";22195153]Mutta jos antaa kinkun lahjaksi, siitä kannattaa informoida työntekijöitä ajoissa. Ettei käy niin, että perheet ovat ehtineet jo hankkia kinkkunsa muualta ja sitten tuleekin ylimääräinen työnantajalta.[/QUOTE]

Mun miehen työpaikka hankkii joka vuosi kinkun lahjaksi, toki pomo kysyy että syökö kaikki kinkkua vai kalkkunaa ja infoaa etukäteen joulukuun aikana :)

gg
viimme vuonna ostin työntekijöillemme valion juustolajitelman (oli valmiiksi pakattu kaupassa) ja siihen lisäksi teräksisen juustoveitsen yhteishinta noin 50€. Tänä vuonna olen katsellut (mainostetaan telkkarissa) sitä mihinkä saa öljyn ja viinietikan , mutta mitä siihen lisäksi?

"joo"
Meillä mies sai viime jouluna varsinaiselta työnantajaltaan 5kpl 20 euron arvosia bensalahjakortteja ja ison fazerin suklaarasian. Lisäksi sai asiakkailta glögipulloja, suklaata, työhanskoja, ruuvimeisselisarjan, autoputsausaineita... Kanto niitä kotio pitkin joulukuuta, oli kyl kivaa. :D Kyseessä siis kuljetusfirma.

Yhtenä vuonna kun ajo aamulehtiä syrjäseudulla ihmisille, oli lähes joka postilaatikossa aamulehdenjakajalle osoitettu lahja, tuli 4 pulloo koskenkorvaa ja kaks pulloo jotain whiskyä, niistä kolme pulloo on edelleen kaapissa, pari annettiin lahjaks eteenpäin... :D

"hmm"
Meillä mies saanut useana jouluna kinkun ja herkkukorin, herkkukori ollut tosi runsas, siinä on mm. lämmin-ja kylmäsavulohifileet, poroa pala, juustoja, iiissooo suklaarasia, kahvia, vodkapullo 1l, glögiä yms. Joskus ovat saaneet paistinpannun (hackmann), kerran saivat myös sähkö"hierojan". Pomon synttäreiden aikaan saivat pullot Mummia...

Yhteistyössä