Herkkukoria ei ollakaan vielä kokeiltu, täytyy nyt oikeasti ottaakin korvan taakse asia.
Ja toi pullolinja. Me ei olla koskaan annettu viinaa jouluksi eikä juhannukseksi. Se on linja joka pitää.
Ja jos me ollaan annettu vaatteita niin niissä se logo on jotenkin pienellä jossakin. Inhoan itse vaatteita joissa logo paistaa kilometrin päähän.
Pyyhkeitä olen itse saanut lahjaksi ja ne on meillä ihan käytössä, niin kotona kuin uimahallissa ja lainaan vieraille myös.
Mutta sulta varmaan toi lippu.fi juttu tuntuu hyvältä idealta.
Hei ota toi herkkukori ideaksi! Ja ns. kunnon tuotteet, ei mitään perusjuttuja. On kiva saada jotain extraa jouluksi, jotain sellaista mitä ei itse ostaisi. Ja ehkä sellaista, mikä säilyy eli ei graavikalaa tms, jos joku saakin paketin vasta joulun jälkeen tms.
ja jos ei tykkää, niin noita voi antaa helposti eteenpäin.
Kaikella kunnioituksella, mut se turha tavara on vaan niin turhaa. Kaikkien makuja ei voi tuntea, joten tavara menee aina jotenkin pieleen. Ja ne logolliset kamat, no, sanoit sen itsekin, ei oo kauhean kivoja. Vaatteita en antais lainkaan, kun sen maun tunteminen on niidenkin osalta tosi vaikeaa.
Jos jotain vielä muita vinkkejä olis, niin ihan jotain sellaista, mikä katoaa. Esim. kynttilät, servetit jne. Nää olis sit tietenkin osa lahjaa, ja please, ei niitä kynttilänjalkoja.
Kiva että oot näin ajoissa liikenteessä! Ja jos sulla on jotain ns. luottotyöntekijöitä niin voithan sä ottaa jotenkin aiheen puheeksi, ei ehkä niin, että kysyt suoraan, mut jotain yleistä keskustelua tms.