onneton parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entiiämitäteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entiiämitäteen

Vieras
En ees tiiä miksi kirjoitan tänne. Ehkä vaan pakko saada purettua tunteita pois. Ollaan oltu 4 vuotta yhdessä, ei olla naimissa eikö kihloissakaan. Mies on jatkuvasti pahantuulinen. Moittii jatkuvasti mua kaikesta ihan joka päivä. Nyt kun ollaan lomalla niin tultiin mökille, aluksi kun oltiin kahdestaan, kohteli mua hyvin ja oli hauskaakin. Sitten tuli miehen vanhemmat ja heti alkoi sättiminen heidän edessään. En osaa istua oikein, kävellä oikein. Miksi en tee sitä ja en tee tätä, ja kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Oltiin markkinoilla eilen ja siellä tuli koko ajan kuiskaa korvaani että kato eteesi etkö osaa mitään tehdä oikein. Vaikka todellakin katsoin eteeni. En ole mikäön itsekäs vaan ajattelen muita ihmisiä ja osaan kyllä katsoa eteeni ja väistää. Enkä ollut edes låhelläkään törmätä kenenkään. Ja kun en saanut illalla unta niin aamulla syytti mua siitä että olen ihan saatanan idiootti ihminen. Ei ole koskaan tavannut yhtään niin tyhmää ihmistä kuin minä. Minulla on tosi stressaava työ ja nyt tuntuu että lomakin on pilalla. Tiedän ettei tästä kai voi enää mitään tulla. Ja nin tässä ei oo tarkoitus korostas sitä että mies on paha ja minä hyvä blaah.. minussa on paljon vikoja. ihmetyttää vaan että miksi sen pitää jatkuvasti monta kertaa päivässä hsukkus mut kyyneliin?

Enkä mä ymmärrä ihmisiä jotka alistuu moiseen. Etkö sä saa sanaa suustasi ja pistää miehelle vastaan? Jos mulle joku naputtaisi noin niin räjähtäisin olisi siinä anoppi tai appiukko tai kuka vaan kuulemassa. Varsinkin jos toinen supisee kommentin korvaan. Sen verran pitää itsekunnioitusta olla ettei mitä vaan paskaa niskaansa ota!

Varsinkin jos oma mies mua tyhmäksi haukkuisi niin en jäisi tollasta edes kuuntelemaan. Olisin lähteny mökistä hippulat vinkuen.

Kyllähän se haukkuu kun näkee että otat sen kaiken kiltisti ja nöyrästi vastaan

Yhteistyössä