Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne ilmeisesti luulee että lemmikkien ulkoilut, ruokailut, leikit ja levot on ihmisille niin erikoista nähtävää, että sitä ihmettä pitäisi sitten mennä Tapanilaan asti katselemaan maksua vastaan Mä veikkaan että aika moni lemmikinomistaja näkee päivittäin kun lemmikki ulkoilee, syö, leikkii ja lepää.
Eiks sinne saa mennä muut kuin lemmikin omistajat?

vierailija
Mä vielä jotenkin ymmärtäisin tämän uusimman bisnesidean, JOS kyseessä olisi vilkas eläinhotelli. Mutta Janne juuri yksi päivä esitteli hotellinsa varauskirjaa. Tyhjää, tyhjää, tyhjää, tyhjää......Eli miten sä voit mennä tutustumaan ELÄINHOTELLIN arkeen, kun ei siellä ole niitä asiakkaita?? Toisin sanoen menet silittelemään Jannen omia lemmikeitä ja katselemaan kun Janne makaa sängyssä läppäri sylissään ja hörppii Naturdiettiä? Ja kuka hullu tuonne nyt vielä yöksi haluaisi jäädä???
Etkö ikinä kyllästy naturdietin mainostamiseen?

vierailija
Varmaan tarkoitettu kaikille , mutta voiko ottaa oman lemmikin mukaan vai onko lisämaksu ?
Tottakai sinne saa mennä kaikki. Tuo yksi kirjoitti tuolla että eiköhän lemmikkien omistajat ole nähneet miten lemmikit nukkuu ja syö ja lepää. Ei kaiketi tajunnut ettei ne sinne meniskään vaan ne joilla ei ole lemmikkejä ja jotka haluavat nähdä niitä. Mutta kun sen piti taas vetää Jannea lokaan kun ei muuta osaa. Olikin eilen hiljaa kun aikuiset täällä puhui. Tänään näköjään virkistynyt vapaapäivästään kun onnesta soikeena haukkuu taas miestä

vierailija
Sen jälkeen kun Janne oli lopettanut kun ei saanut toivomaansa palkkaa niin vielä myöhemmin olisikin tahtonut takaisin vanhan työnsä ja ruinasi faneiltaan apua työpaikan saamiseen ..eli vielä kesällä tahtoisin takaisin juontamaan ohjelmaa
Niin. Mikä sinulta meni ohi? Sanoin ei enää. Lue tai jos et ymmärrä lukemaasi, älä ainakaan vastaa minulle.

vierailija
Mutta et kai sinä käyttäisi niitä? Kyllä hotelleissakin on, mutta en ikinä nuku niiden päällä vaan vien aina omat. Etkö tiedä miten likaista kaikki on hotelleissa ja miten huonosti pestyt petivaatteet esim?
Tuo Jn vuodevaatteet 15 eurolla (jos ei vie omia vaikka kyllä kaikkien pitäisi nykyään) on hyvin edullinen hinta. Olen nähnyt paljon kalliimpia taksoja muualla. Mutta joo ilman muuta oma tyynyliina ja lakana aina mukaan, kun yöpyy tuntemattomassa paikassa.

Yhteistyössä