Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole fiksua lörpötellä esim hoitajien hoidokeistaan jäljestäpäinkään. Tv alalla on tiukat sopimukset jotkut näyttelijät sanoneet tv. Mua ei edes kiinnosta puhua työpaikkojen asioista myöhemminkään. Hyvä mainekin on tärkeä jos hakee töihin.

vierailija
Ei ole fiksua lörpötellä esim hoitajien hoidokeistaan jäljestäpäinkään. Tv alalla on tiukat sopimukset jotkut näyttelijät sanoneet tv. Mua ei edes kiinnosta puhua työpaikkojen asioista myöhemminkään. Hyvä mainekin on tärkeä jos hakee töihin.
Suomen ja muidenkin maiden julkkikset ovat törppöilleet todella reippaasti, mutta siltikin ovat jatkaneet elämäänsä tvssä. Ihmiset unohtaa ja menee eteenpäin. Se pitää suoda myös Jannelle. Ja telkkariinhan Janne ei halua mennä enää, mikä on hyvä hänelle. Ei se Suomen TV elämä ole niin antoisaa kuitenkaan.

vierailija
Jannehan otti loparit itse, ei saanut potkuja.
Melkein oli pakko, koska hän ei ollut enää yes man. Olisi varmasti saanut potkut jossain vaiheessa. Ei kuulosta että se Onnenarpa pitää palkkatilillään ihmisiä, jotka puolustavat itseään. Niistä tulee ns vaikeita työntekijöitä firmalle. Hyvä vaan että J ei mene pois hissukseen. Vihdoin tämänkin työnantajan pitää miettiä onko fiksua toimia miten toimivat.

vierailija
Melkein oli pakko, koska hän ei ollut enää yes man. Olisi varmasti saanut potkut jossain vaiheessa. Ei kuulosta että se Onnenarpa pitää palkkatilillään ihmisiä, jotka puolustavat itseään. Niistä tulee ns vaikeita työntekijöitä firmalle. Hyvä vaan että J ei mene pois hissukseen. Vihdoin tämänkin työnantajan pitää miettiä onko fiksua toimia miten toimivat.
Raha on rahaa mutta itsekunnioitus on paljon tärkeämpää. Itse en ole ikinä jatkanut missään paikassa töitä, kun olen kuullut he toimivat huonosti.

vierailija

Sen jälkeen kun Janne oli lopettanut kun ei saanut toivomaansa palkkaa niin vielä myöhemmin olisikin tahtonut takaisin vanhan työnsä ja ruinasi faneiltaan apua työpaikan saamiseen ..eli vielä kesällä tahtoisin takaisin juontamaan ohjelmaa

vierailija
Ja taas on herra antinilla uutta viritelmää.
Huomasin saman ja sain taas hyvät naurut tästäkin 😂

Tervetuloa meille!
Oletko miettinyt millaista arkielämä on lemmikkihotellissa?

No nyt sinulla on mahdollisuus kokea se!

Pääset mukaan meidän arki puuhiin, mm koirien ja kissojen puuhailut kuten ulkoilu, ruokailu, leikki ja lepo. Jokainen päivä hotellissa on erilainen.

Vietä aikaa kanssamme Tapanilan lemmikkihotellissa seuraavasti:

Päivisin ja iltaisin sovitusti: 1 tunti 5 € / hlö.

Yökylään: 50 € / hlö. (omat vuodevaatteet, meiltä vuodevaatteet 15 € / hlö)

Lisämaksusta: Vuodevaatteet, aamiainen, välipala tai iltapala, lounas tai illallinen.

vierailija
Mä vielä jotenkin ymmärtäisin tämän uusimman bisnesidean, JOS kyseessä olisi vilkas eläinhotelli. Mutta Janne juuri yksi päivä esitteli hotellinsa varauskirjaa. Tyhjää, tyhjää, tyhjää, tyhjää......Eli miten sä voit mennä tutustumaan ELÄINHOTELLIN arkeen, kun ei siellä ole niitä asiakkaita?? Toisin sanoen menet silittelemään Jannen omia lemmikeitä ja katselemaan kun Janne makaa sängyssä läppäri sylissään ja hörppii Naturdiettiä? Ja kuka hullu tuonne nyt vielä yöksi haluaisi jäädä???

vierailija
Janne ilmeisesti luulee että lemmikkien ulkoilut, ruokailut, leikit ja levot on ihmisille niin erikoista nähtävää, että sitä ihmettä pitäisi sitten mennä Tapanilaan asti katselemaan maksua vastaan 😂 Mä veikkaan että aika moni lemmikinomistaja näkee päivittäin kun lemmikki ulkoilee, syö, leikkii ja lepää.

vierailija
Janne oli mielestäni aika tyly yhdelle seuraajalleen, joka kyseli siitä kokkikurssista:

-Kiinnostaa, mutta:
Onko hinta 30€/ kerta?
Saako tallenteen, jos ei ehdi liveen?

Janne: "On tästä annettu tietoa jo moneen kertaan näillä sivuilla ja verkkosivuilla myös www.jpkh.fi Klo 18 joko paikan päällä Tapanilassa tai osallistuminen etänä teamsissä. Kurssin hinta 30 € / hlö."

-Kiitos. En vaan ehdi seurata niin siksi kysyin.

Janne: "Ok, eli ootko tulossa kurssille vai kysyitkö vaan?

-Valitettavasti en pääse osallistumaan.

Ja fanit aina syyttää meitä vihaajia siitä kun "stalkkaamme herkeämättä" Jannen sivuja. No Janne sen nyt itse todisti tuolla äksyilyllään. Jannen sivuja ON pakko seurata, jos haluaa pysyä ajantasalla.

vierailija
Janne oli mielestäni aika tyly yhdelle seuraajalleen, joka kyseli siitä kokkikurssista:

-Kiinnostaa, mutta:
Onko hinta 30€/ kerta?

Janne: "On tästä annettu tietoa jo moneen kertaan näillä sivuilla ja verkkosivuilla myös www.jpkh.fi Klo 18 joko paikan päällä Tapanilassa tai osallistuminen etänä teamsissä. Kurssin hinta 30 € / hlö."

Ja fanit aina syyttää meitä vihaajia siitä kun "stalkkaamme herkeämättä" Jannen sivuja. No Janne sen nyt itse todisti tuolla äksyilyllään. Jannen sivuja ON pakko seurata, jos haluaa pysyä ajantasalla.
Ihan selvää kyselyä oli Jannelta kun nainen ei selvästi ilmaissut ottaako osaa vai ei.

vierailija

-Kiinnostaa, mutta:
Onko hinta 30€/ kerta?

Mutta sä stalkkaat muista syistä. Et voi olla taas niin tyhmä, ettet tajua mikä eroa noissa on?? Miten osaat pukeutua?

Yhteistyössä