Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä et tiedä minusta yhtään mitään. Oikeasti mua huvittaa nämä teidän mielipuoliset viestit Te luulette tietävänne paljonkin minusta, mutta oikeasti ette tiedä yhtään mitään! Voin kertoa että olette totaalisen kujalla "diagnoosienne" kanssa. Mutta eihän se multa ole pois. Siinähän räksytätte.
Susta tietää sen mitä olet jo näyttänyt täällä. Muuta ei tarvitse.
 
vierailija
Jep Onko ihmekään että Suomessa mielenterveyspalvelut on sillä mallilla millä on. Ammattilaiset päivystää täällä Janne-palstalla 24/7 Joku psykiatrikin tuijottaa vaan näitä viestejä, sen sijaan että hoitaisi niitä potilaita tuolla oikeassa elämässä.
Missä sanottiin tuijottaa vaan näitä viestejä? Älä nyt taas ala valehtelemaan.
 
vierailija
No nyt en ainakaan VALEHTELE!

"Siis kympillä (10 euroa) koiran päivähoito!!! Aamulla koira meille ja hae illalla kotiin. mieti mitä kaikkea ehdit siitä tehdä, esim sellaista mihin ei koiraa voi tuoda mukaan tai mihin ei vaan ole aikaa ollut. Ota itsellesi nyt se aika kun ei ainakaan voi olla hinnasta kiinni!!! 🙆‍♂️
Tarjous päättyy 17.11.2024"

Siis oikeesti mieti!!! Kuinka sun elämänlaatu paranee kun viet rakkisi Jannelle päiväksi hoitoon!! Oooooh! 😱 Vitsi, mieti mitä kaikkea sä et pysty tekemään kun se rakkisi pyörii jaloissa 24/7. Onneksi Janne Antinin viiden tähden hotelli pelastaa tilanteen! Halleluja! 🙏 Nyt hopi hopi varauksia tekemään! Ring-a-ling! 📞☎ Vielä ehtii, hopi hopi!
 
vierailija
Kun ihminen selvästi näyttää mielipuolen itsestään, niin hoitoon kannattaa hakeutua. Tietysti ihminen itse on se viimeinen joka tajuaa sen. Ikävä kyllä.
Lisätään tuohon, että ne pari ihmistä jotka ihmettelee miten fanit haukkuu muttei ollenkaan ihmettele tuon vihaajan tekstiä, ovat itsekkin jollain skaalalla mitä lie. Ehkä semmoisia, kun koulussa oli ne kiusaajat ja sitten oli ne lapset, jotka ei uskaltanut sanoa mitään kiusaajille vastaan kun pelkäsivät heidän kimppuun hyökätään, niin helpointa oli ottaa sitten sen kiusaajan puoli. Nyt aikuisena ovat samanlaisia.
 
vierailija
No nyt en ainakaan VALEHTELE!

"Siis kympillä (10 euroa) koiran päivähoito!!! Aamulla koira meille ja hae illalla kotiin. mieti mitä kaikkea ehdit siitä tehdä, esim sellaista mihin ei koiraa voi tuoda mukaan tai mihin ei vaan ole aikaa ollut. Ota itsellesi nyt se aika kun ei ainakaan voi olla hinnasta kiinni!!!
Tarjous päättyy 17.11.2024"

Siis oikeesti mieti!!! Kuinka sun elämänlaatu paranee kun viet rakkisi Jannelle päiväksi hoitoon!! Oooooh! Vitsi, mieti mitä kaikkea sä et pysty tekemään kun se rakkisi pyörii jaloissa 24/7. Onneksi Janne Antinin viiden tähden hotelli pelastaa tilanteen! Halleluja! Nyt hopi hopi varauksia tekemään! Ring-a-ling! Vielä ehtii, hopi hopi!
Miksei parantuisi? Etkö ymmärrä, että jos esim ei ole ollut aikaa käydä vaikka hierojalla mutta nyt on, niin kyllä siinä mieli ja olo piristyy. Uskomatonta ettet ymmärrä näinkään simppeliä konseptia. Vai yritätkö vain lietsoa taas kerran vihaa jostain mistä normaalit ihmiset ei ikinä saisi väännettyä vihaa mitenkään?
 
vierailija
Ahaa. Eli minua siis saa vapaasti haukkua hulluksi tai mielipuoleksi, se on vain mielipide. Mutta jos minä sanon Jannea kaksinaamaiseksi tai tekopyhäksi, se ei olekaan enää mielipide vaan ilkeää haukkumista? Just just. Mä en enää edes yritä ymmärtää Janne-faneja. Mahdatteko itsekään ymmärtää itseänne? Ette??
 
vierailija
Miksei parantuisi? Etkö ymmärrä, että jos esim ei ole ollut aikaa käydä vaikka hierojalla mutta nyt on, niin kyllä siinä mieli ja olo piristyy. Uskomatonta ettet ymmärrä näinkään simppeliä konseptia. Vai yritätkö vain lietsoa taas kerran vihaa jostain mistä normaalit ihmiset ei ikinä saisi väännettyä vihaa mitenkään?
Kuka muka oikeasti vie koiransa hoitoon jonkun hierojakäynnin ajaksi????? Koko päivänkö sinä makaat siellä klähmittävänä??
 
vierailija
Ahaa. Eli minua siis saa vapaasti haukkua hulluksi tai mielipuoleksi, se on vain mielipide. Mutta jos minä sanon Jannea kaksinaamaiseksi tai tekopyhäksi, se ei olekaan enää mielipide vaan ilkeää haukkumista? Just just. Mä en enää edes yritä ymmärtää Janne-faneja. Mahdatteko itsekään ymmärtää itseänne? Ette??
Etkö tajua, että sun Janne mielipide on sun mielipide ja sitten toisten mielipide susta on että vähän tuulee aivoissa? Mielipiteitä kaikki. Ja hyvin menee.
 
vierailija
Mä olen ollut siinä luulossa, että yleensä koirat on yksin kotona omistajansa työpäivän ajan, eli n. 8h. Jos siis kyseessä yksinasuva. Ja nyt joku väläytti että jo pelkän hierojakäynnin ajaksi pitäisi koira viedä maksulliseen hoitopaikkaan????
 
vierailija
Kuka muka oikeasti vie koiransa hoitoon jonkun hierojakäynnin ajaksi????? Koko päivänkö sinä makaat siellä klähmittävänä??
Minä esimerkiksi olen vienyt. Ja mistä sait päähäsi että se koira on siellä koko päivän? Kyllä sen saa hakea pois aiemmin. Olen myös vienyt koiran hoitoon, kun olen käynyt lääkärillä koska koiraa ei voi viedä sinne mukaan. Missä sinä asut ettet tiedä tällaista tapahtuu?
 
vierailija
Mä olen ollut siinä luulossa, että yleensä koirat on yksin kotona omistajansa työpäivän ajan, eli n. 8h. Jos siis kyseessä yksinasuva. Ja nyt joku väläytti että jo pelkän hierojakäynnin ajaksi pitäisi koira viedä maksulliseen hoitopaikkaan????
Onko se vain ok mitä sä teet? Muut ei saa tehdä toisin, koska juuri sä et ymmärrä tai hyväksy sitä?
 
vierailija
Katsoin ihan uteliaisuuttani erään koirahoitolan sivuja... Siellä mainittiin että hoitolassa on koulutettu henkilökunta. Ja koirille tarjotaan virikkeitä, aktiviteetteja ja ulkoilua.

Mitäs Jannella on..... Itse oppinut "ammattilainen". Koirien ainoa virike ja liikunta on päästä pari kertaa päivässä aidatulle pihalle riehumaan. Muun osan päivästä koirahoitolan omistaja makaa sängyssä tai sohvalla. Ellei sitten huitele omissa menoissaan, ja koirat ovat silloin keskenään kissojen kanssa.

Tuolla toisessa hoitolassa koiralle varatun loman saa perua 2 päivää aikaisemmin. Muuten veloitetaan 25€. Jannen "hotlassa" majoitus pitää perua kuukausi aikaisemmin, muuten et saa penniäkään takaisin.
 

Yhteistyössä