Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Psykiatri miehen pitäisi kokonaisvaltaisesti tutustua viesteihin eikä yhteen viestiin. Lukea alusta asti keskustelut.
Se on hassu sattuma että näillä faneilla tuntuu olevan aviomiehinä psykiatreja ja poliiseja... Yksi väittää näyttäneensä näitä viestejä "psykiatrille" ja toinen väittää näyttäneensä viestejä "poliisille". Ja sitten tämä "psykiatri" diagnosoi jonkun kirjoittajan sairaaksi, ja tämä "poliisi" alkaa selvittelemään kirjoittajien ip-osoitteita. No, mielikuvituksen puutteesta ei kyllä voi näitä tyyppejä ainakaan syyttää...
 
vierailija
Ja tekö ette sitten ole sen "kaverisi" kanssa yhtään noloja, kun kiihkoissanne seuraatte jonkun kirjoittelijan viestejä 24/7. Niin. Etkös nyt näe mikä ristiriita taas viestissäsi on?! Ivaat Janne-vihaajaa siitä, että "hänellä on ankea elämä, että seuraa jonkun ukon elämää noin tiiviisti."

No mitäs sinä sitten sen mielikuvitusystäväsi kanssa teette? Sinua lainatakseni "Teillä on niin ankea elämä, että seuraatte jonkun randomin kirjoituksia noin tiiviisti." NOLOO!!!!!!!!!!!
Aina tuolla menee syvälle ihon alle. Merkki siitä, että tietää mitä tekee ei ole normaalin ihmisen käyttäytymistä.
 
vierailija
En ymmärrä, kun taas valehtelit. Sama minkä teit eilen sen toisen ihmisen kanssa. Älä hypi silmille. Se ei onnistu minun kanssa. Mutta kiitos jälleen, että todistit olet sairas päästäsi.
Ilmainen vinkki: löysää sitä pipoa! Vai onko nuttura liian kireällä? Et voi oikeasti olla noin yksinkertainen, että otit tuon sarkastisen viestin tosissasi??? Anna mun kaikki kestää! 🤦
 
vierailija
Se on hassu sattuma että näillä faneilla tuntuu olevan aviomiehinä psykiatreja ja poliiseja... Yksi väittää näyttäneensä näitä viestejä "psykiatrille" ja toinen väittää näyttäneensä viestejä "poliisille". Ja sitten tämä "psykiatri" diagnosoi jonkun kirjoittajan sairaaksi, ja tämä "poliisi" alkaa selvittelemään kirjoittajien ip-osoitteita. No, mielikuvituksen puutteesta ei kyllä voi näitä tyyppejä ainakaan syyttää...
Miten niin? Minun poikaystävä on palomies. Kait niitä ammatteja on ihmisillä. Itse olen opettaja.
 
vierailija
Ilmainen vinkki: löysää sitä pipoa! Vai onko nuttura liian kireällä? Et voi oikeasti olla noin yksinkertainen, että otit tuon sarkastisen viestin tosissasi??? Anna mun kaikki kestää!
Et osaa sarkasmin hienoa taitoa. Olet sanonut tuon kommentin täällä aiemminkin, kun et tiedä miten muuten hyökätä takaisin. Älä enää viitsi. Se osoittaa, ettet ole kovin fiksu.
 
vierailija
Se on hassu sattuma että näillä faneilla tuntuu olevan aviomiehinä psykiatreja ja poliiseja... Yksi väittää näyttäneensä näitä viestejä "psykiatrille" ja toinen väittää näyttäneensä viestejä "poliisille". Ja sitten tämä "psykiatri" diagnosoi jonkun kirjoittajan sairaaksi, ja tämä "poliisi" alkaa selvittelemään kirjoittajien ip-osoitteita. No, mielikuvituksen puutteesta ei kyllä voi näitä tyyppejä ainakaan syyttää...
Juu , tehosteeksi haettu puolison ammatti jolla ei ole mitään merkitystä.
 
vierailija
Miten niin? Minun poikaystävä on palomies. Kait niitä ammatteja on ihmisillä. Itse olen opettaja.
Kyse olikin nyt siitä, että nämä väitetyt "aviomiehet" sattuu sopivasti olemaan ammateissa, joissa on "pätevyys" puuttua jotenkin näihin viesteihin. Tämä ns. psykiatri lukee yhden viestin, ja sen perusteella on valmis tekemään diagnoosin. Ja tämä ns. poliisi alkaa muka tutkimaan kirjoittajien ip-osoitteita, vaikka edes rikosilmoituksia ei ole tehty. Siitä tässä oli kyse! Vai alatko sinä nyt sitten kanssa väittää, että sillä sinun palomiehelläsi on myös pätevyys puuttua näihin viesteihin? Palomies voi tehdä mielisairas-diagnoosin? Tai palomies voi ruveta selvittelemään ip-osoitteita?
 
vierailija
Se on hassu sattuma että näillä faneilla tuntuu olevan aviomiehinä psykiatreja ja poliiseja... Yksi väittää näyttäneensä näitä viestejä "psykiatrille" ja toinen väittää näyttäneensä viestejä "poliisille". Ja sitten tämä "psykiatri" diagnosoi jonkun kirjoittajan sairaaksi, ja tämä "poliisi" alkaa selvittelemään kirjoittajien ip-osoitteita. No, mielikuvituksen puutteesta ei kyllä voi näitä tyyppejä ainakaan syyttää...
Se ei olisi yhtään haitaksi sulle jos kävisit terapeutin juttusilla niiku ihan oikeesti. Sun viha hipoo sellaista rajaa, että joku päivä voit pimahtaa ja tehdä jotain mitä kadut. Sun teksteissä huomaa miten eskaloidut enemmän ja enemmän joka viikko. Melkein joka päivä. Se ei ole mitenkään puolin hyvä.
 
vierailija
Kyse olikin nyt siitä, että nämä väitetyt "aviomiehet" sattuu sopivasti olemaan ammateissa, joissa on "pätevyys" puuttua jotenkin näihin viesteihin. Tämä ns. psykiatri lukee yhden viestin, ja sen perusteella on valmis tekemään diagnoosin. Ja tämä ns. poliisi alkaa muka tutkimaan kirjoittajien ip-osoitteita, vaikka edes rikosilmoituksia ei ole tehty. Siitä tässä oli kyse! Vai alatko sinä nyt sitten kanssa väittää, että sillä sinun palomiehelläsi on myös pätevyys puuttua näihin viesteihin? Palomies voi tehdä mielisairas-diagnoosin? Tai palomies voi ruveta selvittelemään ip-osoitteita?
Ei. Kyllä se psykiatri on seurannut sinun kirjoituksia pidemmän aikaa.
 
vierailija
Se ei olisi yhtään haitaksi sulle jos kävisit terapeutin juttusilla niiku ihan oikeesti. Sun viha hipoo sellaista rajaa, että joku päivä voit pimahtaa ja tehdä jotain mitä kadut. Sun teksteissä huomaa miten eskaloidut enemmän ja enemmän joka viikko. Melkein joka päivä. Se ei ole mitenkään puolin hyvä.
Sä et tiedä minusta yhtään mitään. Oikeasti mua huvittaa nämä teidän mielipuoliset viestit 😂 Te luulette tietävänne paljonkin minusta, mutta oikeasti ette tiedä yhtään mitään! Voin kertoa että olette totaalisen kujalla "diagnoosienne" kanssa. Mutta eihän se multa ole pois. Siinähän räksytätte.
 
vierailija
Sä et tiedä minusta yhtään mitään. Oikeasti mua huvittaa nämä teidän mielipuoliset viestit Te luulette tietävänne paljonkin minusta, mutta oikeasti ette tiedä yhtään mitään! Voin kertoa että olette totaalisen kujalla "diagnoosienne" kanssa. Mutta eihän se multa ole pois. Siinähän räksytätte.
Sitten olet mielipuoli muuten. Kiitos että tunnustit. Tätä olen odottanut.
 
vierailija
Sä et tiedä minusta yhtään mitään. Oikeasti mua huvittaa nämä teidän mielipuoliset viestit Te luulette tietävänne paljonkin minusta, mutta oikeasti ette tiedä yhtään mitään! Voin kertoa että olette totaalisen kujalla "diagnoosienne" kanssa. Mutta eihän se multa ole pois. Siinähän räksytätte.
Katos. Että huviksesi ja iloksesi kirjoitat täällä hulluja? Muttet itse ole? Eikös se tee sinusta vielä isomman hullun jos täysissä järjissäsi kirjoitat paskaa?
 
vierailija
Se ei olisi yhtään haitaksi sulle jos kävisit terapeutin juttusilla niiku ihan oikeesti. Sun viha hipoo sellaista rajaa, että joku päivä voit pimahtaa ja tehdä jotain mitä kadut. Sun teksteissä huomaa miten eskaloidut enemmän ja enemmän joka viikko. Melkein joka päivä. Se ei ole mitenkään puolin hyvä.
Ai, täällä tehdään jo hoitoon ohjauksiakin.
 
vierailija
Katos. Että huviksesi ja iloksesi kirjoitat täällä hulluja? Muttet itse ole? Eikös se tee sinusta vielä isomman hullun jos täysissä järjissäsi kirjoitat paskaa?
Katsos kun minä ilmaisen täällä MIELIPITEENI Janne Antinista!! Se mielipide EI miellytä Janne-faneja, joten sitten te leimaatte minut HULLUKSI!!!!

Aina oppii uutta. Ennen tätä palstaa en tiennytkään että eriävän mielipiteen esittäminen tekee sinusta automaattisesti HULLUN. Pitäisi vain mielistellä ja kehua, sitten olisit NORMAALI.
 
vierailija
Mie olen myös opettaja. Ala-asteen. Toivon kovasti miun oppilaista ei tule samanlaisia aikuisia kuin tuosta, joka heittelee solvauksia ihmisille. Olen Jannen fani ja kun lukee täällä erityisesti tuon yhden ihmisen kommentteja, mietin miten ihmiset ovat pudonneet niin syvälle elämässään.
 
vierailija
Katsos kun minä ilmaisen täällä MIELIPITEENI Janne Antinista!! Se mielipide EI miellytä Janne-faneja, joten sitten te leimaatte minut HULLUKSI!!!!

Aina oppii uutta. Ennen tätä palstaa en tiennytkään että eriävän mielipiteen esittäminen tekee sinusta automaattisesti HULLUN. Pitäisi vain mielistellä ja kehua, sitten olisit NORMAALI.
Siun kommentit eivät enää ole mielipiteitä.
 

Yhteistyössä