Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ensin Janne haki ilmaista työntekijää sillä diilillä, että "työntekijä" saa asua ilmaiseksi, kunhan tekee kotitöitä ja auttelee hotellilla. Nämä ilmaiset kotiorjat ei ole kauaa viihtyneet. Ensin oli se ulkomaalainen mies, nimeä en enää muista. Sitten oli Oona, mutta tämäkin kotiorja on jo vaihtanut osoitetta. Nyt sitten yritetään työkokeilun kautta saada ilmaista työntekijää.
Joo, Tony oli ensin. Jätti samantien työpaikkansa. Eikä Oonakaan kauaa viihtynyt. Aika pieni palkka 24/7 työstä. Eli teet töitä 24/7, mutta palkaksi saat asua ilmaiseksi. Miten työntekijä ostaa ruokaa, lääkkeitä yms. ilman rahapalkkaa? Vai tyytyykö vain Jannen jämiin?
 
vierailija
"Eläinten hyvinvointi ja ihmisten tasa-arvo ovat minulle lähellä sydäntä ja näitä asioita tulen viemään eteenpäin. Ihmisten yksinäisyyteen täytyy saada muutosta, myös kaikenlaiselle syrjinnälle ja kiusaamiselle."

Ymmärtääköhän se Janne nyt ollenkaan, että Vihreiden ehdollaana hänen PITÄÄ ottaa kantaa myös ilmasto- ja ympäristöasioihin 😂 Vihreät haluaa haluaa häätää yksityisautot Helsingistä. Sinnemäki kavereineen haluaa rakennuttaa lisää pyöräbaanoja ja vähentää autoteitä. Nastarengaskielto se vasta älynväläys onkin! Onko yksityisautoilija Janne Antinilla kantaa näihin asioihin? Vai keskittyykö hän vain eläinten ja homojen oikeuksiin?
 
vierailija
Ja taas alkoi tuon yhden jannefanin jankkaaminen ja muiden haukkuminen. Miten yksi ihminen jaksaa päivystää monta tuntia jollain vauvapalstalla muita haukkuen? Töissä hän ei ainakaan käy. Lieneekö Janneen ihastunut ja siksi haukkuu negakommentoijia Jannesta? Ylilaudalla on samanlainen kommentoija, käyttää usein pelle-emojia, samoin kuin vauvalla.
Kyllä hän käy töissä. Mitä sä välität mitä hän kirjoittaa? Onko sun joka kerta kommentoitava sitä?
 
vierailija
Ja taas alkoi tuon yhden jannefanin jankkaaminen ja muiden haukkuminen. Miten yksi ihminen jaksaa päivystää monta tuntia jollain vauvapalstalla muita haukkuen? Töissä hän ei ainakaan käy. Lieneekö Janneen ihastunut ja siksi haukkuu negakommentoijia Jannesta? Ylilaudalla on samanlainen kommentoija, käyttää usein pelle-emojia, samoin kuin vauvalla.
Päivystää samalla lailla kuin sinäkin päivystät täällä mitä se kirjoittaa. Tai muut päivystää mitä J tekee ja sitten heti kirjoittavat siitä tänne. Mieti vaan omaa päivystämistäsi äläkä muiden.
 
vierailija
Onko teiän mielestä kaikki työkokeilut sitten paskaa? Kun ne ei ole. Ne on hyvin järkeviä ratkaisuja siihen jos haluaa kokeilla oisko joku työ mielekästä vai ei ja haluisko yrittää sitä pidemmällä tähtäimellä. Ja ne kaikki työkokeilut ovat ns ilmaisia siinä että Kela maksaa eikä työnantaja. Ei tämä ole vain Jannen keksintö.
 
vierailija
"Eläinten hyvinvointi ja ihmisten tasa-arvo ovat minulle lähellä sydäntä ja näitä asioita tulen viemään eteenpäin. Ihmisten yksinäisyyteen täytyy saada muutosta, myös kaikenlaiselle syrjinnälle ja kiusaamiselle."

Ymmärtääköhän se Janne nyt ollenkaan, että Vihreiden ehdollaana hänen PITÄÄ ottaa kantaa myös ilmasto- ja ympäristöasioihin Vihreät haluaa haluaa häätää yksityisautot Helsingistä. Sinnemäki kavereineen haluaa rakennuttaa lisää pyöräbaanoja ja vähentää autoteitä. Nastarengaskielto se vasta älynväläys onkin! Onko yksityisautoilija Janne Antinilla kantaa näihin asioihin? Vai keskittyykö hän vain eläinten ja homojen oikeuksiin?
Minua myös kiinnostaa ne konkreettiset teot noiden sydäntä lähellä olevien asioiden eteen? Tuosta, että jokin asia on lähellä sydäntä on aaaika pitkä matka sinne, kun asian eteen jotakin tekisi. Nämä asiat eivät ratkea myöskään hetkessä vaan vaatii paljon tekoja ja töitä. Täytyy olla iso palo TEHDÄ asioita näiden eteen. Myös kiinnostaa se, että millä tasolla on tietämys vihreiden ja maailman asioista. Haluan ehdottomasti nähdä millä tasolla Jannen tietämys ja mikä Jannen näkemys näistä on jos ja kun hän antaa ihmisille mahdollisuuden kysyä lisää.
 
vierailija
Joo, Tony oli ensin. Jätti samantien työpaikkansa. Eikä Oonakaan kauaa viihtynyt. Aika pieni palkka 24/7 työstä. Eli teet töitä 24/7, mutta palkaksi saat asua ilmaiseksi. Miten työntekijä ostaa ruokaa, lääkkeitä yms. ilman rahapalkkaa? Vai tyytyykö vain Jannen jämiin?
Eikös Tonyn ja Oonan välissä ollut joku muukin ulkomaalainen joka kävi nopeasti vai oliko vaan joku jannen " hoito"?
 
vierailija
Eikös Tonyn ja Oonan välissä ollut joku muukin ulkomaalainen joka kävi nopeasti vai oliko vaan joku jannen " hoito"?
Oli joku mutta taisi olla joku turisti mikä vuokrasi huoneen lyhyeksi ajaksi, en myöskään muista nimeä. Janne aina mainitsi et vieras katsoo onnenarpaa hänen kotona ja on tyytyväinen hotellin erikoisuuteen kun Janne on julkkis ja on eläimet.
 
vierailija
Onko teiän mielestä kaikki työkokeilut sitten paskaa? Kun ne ei ole. Ne on hyvin järkeviä ratkaisuja siihen jos haluaa kokeilla oisko joku työ mielekästä vai ei ja haluisko yrittää sitä pidemmällä tähtäimellä. Ja ne kaikki työkokeilut ovat ns ilmaisia siinä että Kela maksaa eikä työnantaja. Ei tämä ole vain Jannen keksintö.
Juu, mulla oli alkuun työkokeilu kun halusin kokeilla uutta alaa mutta en opiskella. Myöhemmin olin useassa paikassa palkkatukityössä sillä alalla määräaikaisena.
 
vierailija
Janne toivoo pikaisia yhteydenottoja työkokeiluun liittyen. Itselleni tuli mieleen että onko tämä työkokeilu ovela tapa pitää lemmikkihotelli auki Egyptin matkan ajan...? Janne saa lomailla 3 viikkoa Egyptissä, kun työkokeilija eli ilmainen työntekijä/työntekijät pyörittää hotellia... Kerrassaan nerokasta.....
Muistelisin ettei työkokeilija saa työskennellä yksin. Keravan eläinhotelli on Jannen matkan ajan vain auki, Tapanilan ei.
 
vierailija
Juu, mulla oli alkuun työkokeilu kun halusin kokeilla uutta alaa mutta en opiskella. Myöhemmin olin useassa paikassa palkkatukityössä sillä alalla määräaikaisena.
Miusta työkokeilu on hieno juttu. Eikä siinä tosiaankaan tehdä töitä ilmaiseksi vaikkei se työnantaja nyt ite maksaa palkkaa. Ite olin työkokeilussa myös ja hyvä niin koska sitten tajusin se ala ei ollut miun juttu yhtään.
 
vierailija
Ai, luulin että vielä on, kuka lähtee pelkällä päivärahalla työkokeiluihin jos bussikortti on ostettava. Vast'ikäänhän nämä työllistämis edut muuttuivat ( huonontuivat).
Minulle kerrottiin kaksi vuotta sitten että tämä kulukorvaus otettiin pois. Se oli aikamoinen yllätys minulle koska siinä on määrätyt kulut jos pitää matkustaa näihin työkokeilu juttuihin.
 

Yhteistyössä