Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jopas! Ai että opiskelijoillakin on työkokeilujakso? Sen toki olen tiennyt että työharjoittelut kuuluu opintoihin.. Mutta että työkkärin järkkäämä työkokeilukin? Ookkei......

No ei työkkärin järjestämä tietenkään 🤦‍♀️
Mutta työssäoppijoita ..
Kyllä,opiskelijat menevät myöskin työharjoitteluun suorittamaan tutkinnon osaa,kuuluu ihan opiskeluun.
 
vierailija
No ei työkkärin järjestämä tietenkään
Mutta työssäoppijoita ..
Kyllä,opiskelijat menevät myöskin työharjoitteluun suorittamaan tutkinnon osaa,kuuluu ihan opiskeluun.
Minusta alan työharjoittelijat ovat eri asia, kun työkokeiluun tuleva ihminen. Työharjoittelijat ovat jo alalla ja taatusti heidän sydämet sykkii eläimille ja eläimet ovat tuttuja. Työkokeiluun taas voi periaatteessa tulla kuka vaan mistä vaan lähtökohdista. Mutta kuten sanoin niin vain minun mielipide, että haluan tietää kuka lemmikkini hoitaa jos sen hoitoon vien 😊 Tsemppiä sinne opintoihin, ihana ammatti tuloillaan 🥰
 
vierailija
Minusta alan työharjoittelijat ovat eri asia, kun työkokeiluun tuleva ihminen. Työharjoittelijat ovat jo alalla ja taatusti heidän sydämet sykkii eläimille ja eläimet ovat tuttuja. Työkokeiluun taas voi periaatteessa tulla kuka vaan mistä vaan lähtökohdista. Mutta kuten sanoin niin vain minun mielipide, että haluan tietää kuka lemmikkini hoitaa jos sen hoitoon vien Tsemppiä sinne opintoihin, ihana ammatti tuloillaan

Alan opiskelijatkin ovat työkokeilussa,sitä Harjoittelunimitystä ei enää ole.
Vaan se Työharjoittelu on nykyisin nimeltä Työkokeilu



Itse olen menossa Eläinsuojeluyhdistykselle ..
 
vierailija
Minusta alan työharjoittelijat ovat eri asia, kun työkokeiluun tuleva ihminen. Työharjoittelijat ovat jo alalla ja taatusti heidän sydämet sykkii eläimille ja eläimet ovat tuttuja. Työkokeiluun taas voi periaatteessa tulla kuka vaan mistä vaan lähtökohdista. Mutta kuten sanoin niin vain minun mielipide, että haluan tietää kuka lemmikkini hoitaa jos sen hoitoon vien Tsemppiä sinne opintoihin, ihana ammatti tuloillaan
Lopeta tuo iänikuinen anteeksi pyyntö mielipiteistäsi. En ymmärrä tätä! Mielipiteet ovat vapaita! Miksi vähättelet niitä??
 
vierailija
Tiesitkö( et tiennyt), noissa hoitoloissa minne koirasi viet hoitoon useasti on niitä työkokeilijoita
Esim meitä eläintenhoitajaopiskelijoita joita et ennestään tunne.
Itse opiskelen eläintenhoitajaksi ja on alkamassa nyt syksyllä se työkokeilujakso
Tämä kommentti jäi ihan täysin pimentoon täällä hullujen joukossa mutta kiitos ja hyvä pointti. Juurikin näin.
 
vierailija
Klo viideltä ja sitten kuudelta alkaa tuleen kommentit että mitäs täällä tapahtuu ja voi voi 😂. Ootellaan niitä. Ne on parhaat. Tyypit ihan täpinöissä että nyt joku hullu kirjoitellut tänne. Upeeta. Huomenna herätään ja luetaan.
 
vierailija
Vastasko se yks muija ollenkaan siihen miksi haukkuu muiden ulkonäköä? En jaksa mennä taaxepäin kommenteissa. Kaiketi hän on maailman kaunein. Ei muuten oo varaa sanoa mitään toisten ulkonäöstä
 
vierailija
Tämä ei ole vastaus kyssään.

Mielipiteitä mahtuu maailmaan. Ovathan Janne-fanitkin haukkuneet Katrieta varsin rumasti. Ja Janne itse epäili että Anne-Marin pitää kohottaa huonoa itsetuntoaan tissi-ja pyllykuvilla... Ai niin mutta Janne onkin eri asia. Hän saa kyllä kiusata ja haukkua.
 

Yhteistyössä