Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu jos kirjoittaisi pelkästään Janne Antin niin poistoon fani laittaisi, aika lapsellista touhua ja outoa fanittamista.
Kukaan ei kirjoita ”vain” Janne Antin. Sinne tulee sitten heti te ja ne jotka kirjoittaa vaikka mitä. Kun Suomessa tuntuu olevan se meininki, että keskustelupalstoilla ei osata olla asiallisia. Turhaa niitä keskusteluja on pitää yllä. Mitä järkeä siinä on? Ei mitään.
 
vierailija
Kukaan ei kirjoita ”vain” Janne Antin. Sinne tulee sitten heti te ja ne jotka kirjoittaa vaikka mitä. Kun Suomessa tuntuu olevan se meininki, että keskustelupalstoilla ei osata olla asiallisia. Turhaa niitä keskusteluja on pitää yllä. Mitä järkeä siinä on? Ei mitään.
Kukas se täällä tänään innolla toitotti lisäarvosta ja sisällöstä? Erikoista. että hänen mielestään haukkumiset ovat sisältöä ja tuovat lisäarvoa. Toivoa sopii, että hän ei vedä herneitä nenään sitten, kun häntä haukutaan. Koska mitä hän, niin kyllä sitten muutkin perässä. Sisältöä ja lisäarvoa, baby!
 
vierailija
Tosiaan itse ottaisin osaa tähän jos en asuisi niin kaukana. Voisi olla ihan kiva kokemus ja sitten sen myötä voisi päästä alalle helpommin. En kaiketi jäisi Jannelle, mutta ainakin voisin kertoa että kokemusta on, kun haen muuta paikkaa.
Luuletko että se olisi isokin meriitti CV:ssäsi, että olet ollut The Janne Antinin lemmikkihotellissa "töissä"? Jannen nimi ei anna mitään lisäarvoa, voit aivan yhtä hyvin hakea mihin tahansa muuhun lemmikkihotelliin työkokeiluun.
 
vierailija
Se on hyvää fanittamista ettei halua idolistaan törkykeskustelua. Mitä se sun ajatus fanittamisessa on? Että antaa kaiken paskaa lennellä?
Ainahan on monia mielipiteitä kenestä jukimosta vaan, en lähtisi vääntää kenenkään mielipiteitä, seuraisin fanitus kohteen elämää, se kiinnostaa enemmän kun rähinät keskustelijoiden kanssa, jotka yleensäkin ohitan täälläkin. Kiinnostaa enemmän Jannen elämä koska ei tv enää ole.
 
vierailija
Ainahan on monia mielipiteitä kenestä jukimosta vaan, en lähtisi vääntää kenenkään mielipiteitä, seuraisin fanitus kohteen elämää, se kiinnostaa enemmän kun rähinät keskustelijoiden kanssa, jotka yleensäkin ohitan täälläkin. Kiinnostaa enemmän Jannen elämä koska ei tv enää ole.
Ei täällä voi seurata hänen elämäänsä kun ainoastaan kaikki väännetään ihan outoihin koukeroihin. Ihmiset kirjoittaa hänen nimellään ihan älyttömiä jaarituksia. Valehtelevat mitä hän on sanonut. Haukkuvat kaikki hänen tekonsa ja sanansa. Miten se on ihmisen elämän seuraamista täällä? Kantsii mennä hänen omille sivuilleen. Ei keskustelupalstoilla mitään oikeaa tietoa saa kenestäkään.
 
vierailija
Onneksi kohta tulee talvi. Loppuu Jannelta nuo typerät "Uuh mä olen kuuma peililasit päässä"- videot.... Tiedättekö tämän ihmistyypin, joka luulee olevansa komea/kaunis/seksikäs aurinkolasit päässä? Otetaan selfie esim. kylppärissä aurinkolasit päässä, kun luullaan että ne arskat tekee sinusta jotenkin paremmannäköisen. Ja muut ajattelee että onpas tuolla kirkkaat valot kylppärissä, kun täytyy oikein aurinkolaseja pitää... Janne on juuri näitä tyyppejä jotka kuvittelee aurinkolasien buustaavan ulkonäköä. Jannen harmiksi on sanottava, että eipä ne aurinkolasit mitään auta. Huomio kiinnittyy auttamatta Jannen vetäytyneeseen hiusrajaan, maksaläiskiin ja kaulahelttaan joka hölskyy Jannen puhuessa.
 
vierailija
Minä en sellaista nähnyt.
Sitten et lukenut kommentteja tarkasti. Siellä se oli. Miten liittyi otsikkoon? Just. Ei mitenkään. Mutta näitä nämä palstat ovat. Haukutaan ulkonäöt sun muut. Kuten just tuo tuossa joka kirjoitti aurinkolaseista. Ei sitten voinut jättää kirjoittamatta ne vanhat haukkumasanat joita hän kylvää täällä harva se päivä. Kun on ilkeä luonteeltaan eikä osaa kirjoittaa mitään ilman herjaa ja irvailua. Tietysti ei voi muuta kuin sääliä noita persoonia kun jotain on mennyt poskelleen heillä. Psykologi sanoisi että heitä kiusattiin ulkonäöstä jossain vaiheessa elämää ja niinpä he tekevät juuri samaa takaisin. Näinhän se tietysti onkin.
 
vierailija
Onneksi kohta tulee talvi. Loppuu Jannelta nuo typerät "Uuh mä olen kuuma peililasit päässä"- videot.... Tiedättekö tämän ihmistyypin, joka luulee olevansa komea/kaunis/seksikäs aurinkolasit päässä? Otetaan selfie esim. kylppärissä aurinkolasit päässä, kun luullaan että ne arskat tekee sinusta jotenkin paremmannäköisen. Ja muut ajattelee että onpas tuolla kirkkaat valot kylppärissä, kun täytyy oikein aurinkolaseja pitää... Janne on juuri näitä tyyppejä jotka kuvittelee aurinkolasien buustaavan ulkonäköä. Jannen harmiksi on sanottava, että eipä ne aurinkolasit mitään auta. Huomio kiinnittyy auttamatta Jannen vetäytyneeseen hiusrajaan, maksaläiskiin ja kaulahelttaan joka hölskyy Jannen puhuessa.
Minä käytän aurinkolaseja myös talvella. Mites tää sun kommentti tarkoittaa? Että ihmiset käyttää niitä vain ja ainoastaan kesällä?
 
vierailija
Minä käytän aurinkolaseja myös talvella. Mites tää sun kommentti tarkoittaa? Että ihmiset käyttää niitä vain ja ainoastaan kesällä?
No tottakai talvellakin käytetään aurinkolaseja, jos aurinko paistaa ja lumi häikäisee. Tarkoitinkin nyt tätä "ihanaa" kaamosaikaa joka kohta alkaa. Aamulla on pimeää, iltapäivällä on hämärää kunnes onkin taas jo pimeää. Mutta toki kulje sinä vain pleksit silmillä pimeässä/hämärässäkin, ei se minulta ole pois. Toivon vaan että Janne malttaa jättää aurinkolasikuvat/videot taas ensi kevääseen. Tai sinne aurinkoisille lumihangille.
 
vierailija
No tottakai talvellakin käytetään aurinkolaseja, jos aurinko paistaa ja lumi häikäisee. Tarkoitinkin nyt tätä "ihanaa" kaamosaikaa joka kohta alkaa. Aamulla on pimeää, iltapäivällä on hämärää kunnes onkin taas jo pimeää. Mutta toki kulje sinä vain pleksit silmillä pimeässä/hämärässäkin, ei se minulta ole pois. Toivon vaan että Janne malttaa jättää aurinkolasikuvat/videot taas ensi kevääseen. Tai sinne aurinkoisille lumihangille.
Miksi mainitset mitään hänen ulkonäöstä? Meitä on kaiken kokoisia ja näköisiä. Harvemmat ovat nuoria malleja.
 
vierailija
Miksi mainitset mitään hänen ulkonäöstä? Meitä on kaiken kokoisia ja näköisiä. Harvemmat ovat nuoria malleja.
Mielipiteitä mahtuu maailmaan. Ovathan Janne-fanitkin haukkuneet Katrieta varsin rumasti. Ja Janne itse epäili että Anne-Marin pitää kohottaa huonoa itsetuntoaan tissi-ja pyllykuvilla... Ai niin mutta Janne onkin eri asia. Hän saa kyllä kiusata ja haukkua.
 
vierailija
Ei se aivan noinkaan mene. Mutta tämä vain minun mielipide asiaan ja onneksi on hoitoloita missä tiedän kuka lemmikkini hoitaisi eikä huolta sen joutumisesta tuntemattomien käsiin.

Tiesitkö( et tiennyt), noissa hoitoloissa minne koirasi viet hoitoon useasti on niitä työkokeilijoita
Esim meitä eläintenhoitajaopiskelijoita joita et ennestään tunne.
Itse opiskelen eläintenhoitajaksi ja on alkamassa nyt syksyllä se työkokeilujakso
 
vierailija
Tiesitkö( et tiennyt), noissa hoitoloissa minne koirasi viet hoitoon useasti on niitä työkokeilijoita
Esim meitä eläintenhoitajaopiskelijoita joita et ennestään tunne.
Itse opiskelen eläintenhoitajaksi ja on alkamassa nyt syksyllä se työkokeilujakso
No jopas! Ai että opiskelijoillakin on työkokeilujakso? Sen toki olen tiennyt että työharjoittelut kuuluu opintoihin.. Mutta että työkkärin järkkäämä työkokeilukin? Ookkei......
 

Yhteistyössä