Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne on joskus kirjoittanut jotenkin näin että "Olemme niin pieni firma, ettei ole varaa palkata työntekijää." Joten aivan turha nyt Janne-fanien taas jeesustella että voi kun Janne on reilu. Hän tarjoaa työkokeilun muodossa mahdollisuuden kokeilla olisiko eläinten hoito se oma juttu. Jos on, niin sitten tehdään työsoppari ja lyödään nimet paperiin. Ja Jannesta tulee tämän työkokeilijan työnantaja. Hah! Jannehan ei maksa centtiäkään, ei kenellekään! Janne hakee nyt ilmaista työvoimaa, jotta voi itse makoilla sängyssä ja vetää juustonaksuja naamariin. Mähmäisillä juustonaksusormilla sitten näpyttelee faceen päivityksiä.
 
vierailija
Janne on joskus kirjoittanut jotenkin näin että "Olemme niin pieni firma, ettei ole varaa palkata työntekijää." Joten aivan turha nyt Janne-fanien taas jeesustella että voi kun Janne on reilu. Hän tarjoaa työkokeilun muodossa mahdollisuuden kokeilla olisiko eläinten hoito se oma juttu. Jos on, niin sitten tehdään työsoppari ja lyödään nimet paperiin. Ja Jannesta tulee tämän työkokeilijan työnantaja. Hah! Jannehan ei maksa centtiäkään, ei kenellekään! Janne hakee nyt ilmaista työvoimaa, jotta voi itse makoilla sängyssä ja vetää juustonaksuja naamariin. Mähmäisillä juustonaksusormilla sitten näpyttelee faceen päivityksiä.
Kukaan ei jeesustele vaan ymmärretään ihan selvästi mitä työkokeilu on. Et taida itse tietää mitä se on. Ja jos Janne sitten itse palkkaa työntekijän, älä ees viitti sanoa ettei maksa palkkaa. Koska silloin se työntekijä ottaa loparit. Helppoa kun sen ymmärtää. Mutta kun sinun pitää, on ihan PAKKO, aina vääntää kaikki Jannen syyksi ja viaksi. Vaikka mies antaisi sinulle miljoona euroa, valittaisit siitäkin. Olet niitä ihmisiä jotka ovat vaan päättäneet että näin on asiat ja sillä sipuli. Sinun tyyppiset ihmiset ovat siinä rasittavia että vaikka faktoja näyttäisi teille, sanoisitte että ei.
 
vierailija
Janne on joskus kirjoittanut jotenkin näin että "Olemme niin pieni firma, ettei ole varaa palkata työntekijää." Joten aivan turha nyt Janne-fanien taas jeesustella että voi kun Janne on reilu. Hän tarjoaa työkokeilun muodossa mahdollisuuden kokeilla olisiko eläinten hoito se oma juttu. Jos on, niin sitten tehdään työsoppari ja lyödään nimet paperiin. Ja Jannesta tulee tämän työkokeilijan työnantaja. Hah! Jannehan ei maksa centtiäkään, ei kenellekään! Janne hakee nyt ilmaista työvoimaa, jotta voi itse makoilla sängyssä ja vetää juustonaksuja naamariin. Mähmäisillä juustonaksusormilla sitten näpyttelee faceen päivityksiä.
Onpa sulla mielikuvitus 😂😂
 
vierailija
Janne on joskus kirjoittanut jotenkin näin että "Olemme niin pieni firma, ettei ole varaa palkata työntekijää." Joten aivan turha nyt Janne-fanien taas jeesustella että voi kun Janne on reilu. Hän tarjoaa työkokeilun muodossa mahdollisuuden kokeilla olisiko eläinten hoito se oma juttu. Jos on, niin sitten tehdään työsoppari ja lyödään nimet paperiin. Ja Jannesta tulee tämän työkokeilijan työnantaja. Hah! Jannehan ei maksa centtiäkään, ei kenellekään! Janne hakee nyt ilmaista työvoimaa, jotta voi itse makoilla sängyssä ja vetää juustonaksuja naamariin. Mähmäisillä juustonaksusormilla sitten näpyttelee faceen päivityksiä.
Kaikkein tärkein kyssä on että miten tämä liittyy sun elämään? Kerro tutuille ettei mene Jannelle työkokeiluun ja te kaikki sitten menette elämässä etiäpäin.
 
vierailija
Janne on joskus kirjoittanut jotenkin näin että "Olemme niin pieni firma, ettei ole varaa palkata työntekijää." Joten aivan turha nyt Janne-fanien taas jeesustella että voi kun Janne on reilu. Hän tarjoaa työkokeilun muodossa mahdollisuuden kokeilla olisiko eläinten hoito se oma juttu. Jos on, niin sitten tehdään työsoppari ja lyödään nimet paperiin. Ja Jannesta tulee tämän työkokeilijan työnantaja. Hah! Jannehan ei maksa centtiäkään, ei kenellekään! Janne hakee nyt ilmaista työvoimaa, jotta voi itse makoilla sängyssä ja vetää juustonaksuja naamariin. Mähmäisillä juustonaksusormilla sitten näpyttelee faceen päivityksiä.
Täällähän oppii kaikenlaista uutta Suomen kielestä: mähmäinen. En ole ikinä kuullut tätä sanaa. Hyvin educational sivu.
 
vierailija
Kyllä Janne voi työkokeiluja ja kuntouttavaa työtäkin paikkaa tarjota, moni firma ja työpaikka tekee niin tarvitessaan lisäkäsiä. Voi alasta kiinnostuneesta olla hyvä.
Tosiaan itse ottaisin osaa tähän jos en asuisi niin kaukana. Voisi olla ihan kiva kokemus ja sitten sen myötä voisi päästä alalle helpommin. En kaiketi jäisi Jannelle, mutta ainakin voisin kertoa että kokemusta on, kun haen muuta paikkaa.
 
vierailija
Itse katson työkokeilun siltä kantilta, että molemmat sitten voivat päättää että onko sopivaa molemmin puolin. Jos ei ole, ei tarvi tehdä paperitöitä ja antaa potkuja jne. Ja jos on sopiva, niin sitten voi palkata ihan palkalla myöhemmin. Kun se ihminen kuitenkin saa Kelalta jonkinlaista korvausta ajastaan, ettei hän ilmaiseksi kuitenkaan tee töitään.
Eikös työkkärin kautta työkokeilu sopimukset tehdä, muistaakseni kun olin aikoinaan työkokeilussa ?
 
vierailija
Vauvalta poistettu jälleen yksi vihakeskustelun aloitus Jannesta joka aloitettiin pari tuntia sitten. Jos nämä aloittajat on nämä vihaajat täällä, niin neuvoksi, että turhaa aloittaa mitään vauvalla. Poistoon menee. Tai saattehan te aloittaa siellä, mutta turhaa se on. Yrittäkää nyt hallita vihaanne tänne ja laudalle. Jos siellä ees on semmoinen, kun epäilyttää. Miksi sitten tulla tänne ollenkaan, kun voitte lauta sivulla riehua vapaasti. Kukaan fani ei tule sinne.
 
vierailija
Vauvalta poistettu jälleen yksi vihakeskustelun aloitus Jannesta joka aloitettiin pari tuntia sitten. Jos nämä aloittajat on nämä vihaajat täällä, niin neuvoksi, että turhaa aloittaa mitään vauvalla. Poistoon menee. Tai saattehan te aloittaa siellä, mutta turhaa se on. Yrittäkää nyt hallita vihaanne tänne ja laudalle. Jos siellä ees on semmoinen, kun epäilyttää. Miksi sitten tulla tänne ollenkaan, kun voitte lauta sivulla riehua vapaasti. Kukaan fani ei tule sinne.
Ei edes kahta tuntia ollut siellä 👍.
 
vierailija
Vauvalta poistettu jälleen yksi vihakeskustelun aloitus Jannesta joka aloitettiin pari tuntia sitten. Jos nämä aloittajat on nämä vihaajat täällä, niin neuvoksi, että turhaa aloittaa mitään vauvalla. Poistoon menee. Tai saattehan te aloittaa siellä, mutta turhaa se on. Yrittäkää nyt hallita vihaanne tänne ja laudalle. Jos siellä ees on semmoinen, kun epäilyttää. Miksi sitten tulla tänne ollenkaan, kun voitte lauta sivulla riehua vapaasti. Kukaan fani ei tule sinne.
Ei minusta ollut viha keskustelu, taisi olla että Janne Antin hakee työkokeilijaa, älytöntä viestiä että vauva.fi ovat viha keskusteluja. Voit vaa helposti poistella niitä , siksi käyt katsomassa ne, tiedän.
 
vierailija
Janne fanit poistaa kaikki Janne Antin keskustelut vaikka ei vihaa ole viesteissä, joittenkin lempi kiusaamista sekin, siellä on muitakin tahallaan keskustelujen poistajia jotka leuhkivat teoillaan..
 
vierailija
Ei minusta ollut viha keskustelu, taisi olla että Janne Antin hakee työkokeilijaa, älytöntä viestiä että vauva.fi ovat viha keskusteluja. Voit vaa helposti poistella niitä , siksi käyt katsomassa ne, tiedän.
Kun kirjoitetaan että antaako mies persettä, ja muut kommentit häneen negasti liittyen, se on vihakeskustelua. Ja itse en käynyt poistamassa sitä, joku muu kävi mutta olin nähnyt ne kommentit jo. Että voit luulla täällä on vain yksi Janne fani mutta olet väärässä.
 

Yhteistyössä