Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun ajattelee miten yksi mies saa viisi vihaajaa näin pauloihinsa, tietää että se mies on master. Nämä viisi sitten raapustavat täällä ihan samat asiat mitä Janne on jo sanonut. Ympäri ympäri mennään. Ihmetellään että mitä se nyt söi ja mitä oli päällä ja monelta heräsi ja mitä osti kaupasta. Emojit lentää ees taas. Aina välillä joku vihaaja sanoo että olen ihan samaa mieltä kanssasi ja sitten siihen yhtyy pari muutakin. Ympäri mennään käsikynkkää. Ja ajatella että elämällä voisi tehdä muutakin kuin antaa Jannelle valta, kuten nämä vihaajat ovat tehneet. Jannella on valta mutta nämä ihmiset eivät tajua sitä. Huvittavaa.
 
vierailija
Ei täällä kukaan keskustelu Jannesta. Te jauhatte sontaa miehestä. Keskustelu on ihan eri asia kuin ainainen haukkuminen. Vai onko se haukkuminen nyt keskustelua Suomessa? Onko tää maa mennyt niin alas? Näköjään kun väitätte että tällä vihapalstalla on muka keskustelua yllä.
Kuule , ei ole aina haukkumista jos kiinnostaa Jannen elämä, ainut paikka enää on tämä, muut on jo lukittu fanien toimesta. Janne itse haluaisi tv ohjelmaan.
 
vierailija
Kun ajattelee miten yksi mies saa viisi vihaajaa näin pauloihinsa, tietää että se mies on master. Nämä viisi sitten raapustavat täällä ihan samat asiat mitä Janne on jo sanonut. Ympäri ympäri mennään. Ihmetellään että mitä se nyt söi ja mitä oli päällä ja monelta heräsi ja mitä osti kaupasta. Emojit lentää ees taas. Aina välillä joku vihaaja sanoo että olen ihan samaa mieltä kanssasi ja sitten siihen yhtyy pari muutakin. Ympäri mennään käsikynkkää. Ja ajatella että elämällä voisi tehdä muutakin kuin antaa Jannelle valta, kuten nämä vihaajat ovat tehneet. Jannella on valta mutta nämä ihmiset eivät tajua sitä. Huvittavaa.
Tämä on Janne Antin ainoa keskustelupalsta, tietenkin hänestä puhe.
 
vierailija
Kun ajattelee miten yksi mies saa viisi vihaajaa näin pauloihinsa, tietää että se mies on master. Nämä viisi sitten raapustavat täällä ihan samat asiat mitä Janne on jo sanonut. Ympäri ympäri mennään. Ihmetellään että mitä se nyt söi ja mitä oli päällä ja monelta heräsi ja mitä osti kaupasta. Emojit lentää ees taas. Aina välillä joku vihaaja sanoo että olen ihan samaa mieltä kanssasi ja sitten siihen yhtyy pari muutakin. Ympäri mennään käsikynkkää. Ja ajatella että elämällä voisi tehdä muutakin kuin antaa Jannelle valta, kuten nämä vihaajat ovat tehneet. Jannella on valta mutta nämä ihmiset eivät tajua sitä. Huvittavaa.
Samalla tavalla voisi kirjoittaa teistä jannefaneista. Päivystätte täällä ja vauvalla 24/7 ettei vaan kukaan kirjoita mitään negatiivista mussukastanne. Ja samalla haukutte nuo kommentoijat maanrakoon.
 
vierailija
Voi Janne, Janne.. Tapanilan pikkujulkkis on nyt raivona, koska Eveo hyllytti hänen typerän tv-ohjelmansa. Janne julkaisi nyt facessa salassapitosopimuksensa Onnenarpaan liittyen. Janne jopa epäilee että moinen salassapitosopimus olisi laiton 🤦

"Enää en ota vastaan kuraa reagoimatta. 💪

Kerran aiemmin koin iso vääryyttä, astuessani ulos hiv kaapistani jolloin tuolloinen työnantaja perui laittomasti työni.

Asianajaja kehoitti tuolloin olla nostamatta syytettä heitä kohtaan laittomasta irtisanomisesta. Tämä syystä ettei minulle tästä tulisi ns leima otsaan "hankala työntekijä" eikä kukaan haluisia tämän jälkeen tehdä kanssani työtä.

Tämä on painanut mieltäni jo vuosikausia koska tällainen rikkoo omia arvojani vastaan, vahvasti. Epäkohdat tulee tuoda julki, rehellisyyden nimissä. Firmojen ei voi sallia tehdä ihan mitä vaan työntekijöilleen, oli sitten työntekijä tai kuten minä (pienyrittäjä).

Kirjoitin eilen illalla miten lemmikkihotellini tv-sarja dissattiin ja koen että minuakin tässä dissataan, syystä että haluan olla rehellinen ja tuoda epäkohdat esille. Kyseiset firmat eivät sitä halua koska tietävät että ovat tehneet vääryyttä ja pelkäävät mahdollisia seuraamuksia.

Minä en enää pelkää koska en ole tehnyt mitään väärin kun olen toiminut kuten pyydetty, paitsi nyt kun tuon epäkohdat esille.

Heidän sietäisi pelätä sillä kaikki ne tiedot mitä minulla on ja mikäli tuon kaikki julki voi jopa olla koko tarinan loppu heillä.

Enkä minä ole ainoa joka tiedän, onhan meitä paljon olemassa joita hiljennetty tällaisilla sopimuksilla.

Miten lailliset tuollaiset sopimukset sitten ovatkaan missä oikein pelotellaan sakkojen uhalla ettei voi edes totuutta kertoa jos epäilee vääryyttä, luokitellaanko nämä jo jopa laittomiksi?"
 
vierailija
Fanilta tullut muutama FIKSUKIN vastaus:

"Näyttäs olevan ihan perus salassapitosopimus. Ei mitään mainintaa homoudesta. Tätä sopimustako nyt kritisoit tässä, vai mahdollista homoudestasi johtuvaa syrjintää."

"Älä ole katkera mene eteenpäin vaan elämässä <3 tsemppiä"
 
vierailija
Fanilta tullut muutama FIKSUKIN vastaus:

"Näyttäs olevan ihan perus salassapitosopimus. Ei mitään mainintaa homoudesta. Tätä sopimustako nyt kritisoit tässä, vai mahdollista homoudestasi johtuvaa syrjintää."

"Älä ole katkera mene eteenpäin vaan elämässä <3 tsemppiä"
Niin. Ota oppia ja kirjoita sinäkin fiksusti välillä eikä aina tätä stalkkaamis shittiä.
 
vierailija
Fani: Oo nyt kuitenkin varovainen😬

Janne: "Tätä jaksaa kaikki sanoa... Minä en enää voi olla hiljaa..."

No niin. Janne järkkää meille taas kunnon viihdettä JOS toteuttaa sen minkä uhoaakin, eli alkaa kertomaan totuuksia Onnenarvasta vastoin salassapitosopimusta. Tuo on kyllä uskomatonta miten Janne voi olla noin totaalisen sokea. Hän ei koskaan näe itsessään tai omassa toiminnassaan mitään väärää! Nytkin hän väittää kivenkovaan, että Eveo hyllytti hänen lemmikkiohjelmansa, koska Janne vei kaikki katsojat mukanaan lähtiessään Onnenarvasta. Ja Eveo on nyt sitten tästä katkera. Miten Janne ei tajua, että EHKÄ Eveo ei hyväksynyt sitä, miten Janne puhua louskutti julkisesti facessa Onnenarvan epäkohdista ja haukkui entiset työkaverinsa????!! Nyt Janne aikoo tuoda totuuden julki Onnenarvasta ja kaikesta siitä kusetuksesta. Samaan aikaan hänellä on käynnissä neuvottelut toisen tv-kanavan kanssa sen lemmikkisarjan esittämisestä. Villi veikkaus että jos Janne nyt "pilaa" Eveon maineen, niin kummasti alkavat muutkin tv-kanavat karsastaa Janne Antinia???!!!!
 
vierailija
Mua naurattaa tuo kun nyt Janne sössöttää että hän säälii noita juontajia jotka ovat valmiita alistumaan kaikkeen. Ja fanien kommenteista saa sen kuvan, että vasta kun Janne lähti Onnenarvasta, tuo ohjelma muuttui kusetukseksi.... Koita nyt Janne muistaa että niin se vain SINÄKIN kusetit soittajia ruhtinaalliset 10v!! Ja olisit vieläpä halunnut päästä takaisinkin kusettamaan, et kerran vaan peräti kahdesti! Valjastit jopa fanisi auttamaan että olisit päässyt takaisin Onnenarpaan kusettamaan soittajia. Ja nyt sitten ollaankin olevinaan oikea moraalin vartija ja säälitään näitä kollegoita, jotka suostuvat kusettamaan tyhmiltä soittajilta rahat pois!!! Hyvähän se on Jannen nyt sivusta huudella! Jos Janne olisi saanut sen vaatimansa palkankorotuksen, niin tälläkin hetkellä Janne seistä pönöttäisi tv-ruudussa lippis päässä ja sormi suussa ja jankuttaisi kuinka onkin nyt haastava tehtävä, ai jai jai jai jai!
 
vierailija
Minä jään nyt innolla odottelemaan koska Janne alkaa laukomaan niitä totuuksia Onnenarvasta. Tosin epäilen kyllä että suuret puheet, pienet teot. Kunhan Eveolta otetaan taas pikku puhelu Jannelle ja muistutetaan salassapitopitosopimuksen rikkomisesta ja sanktioista, niin tuo höyrypää kyllä hiljenee taas kummasti. Mitäpä lottoatte, kummalla on paremmat taloudelliset edellytykset lähteä oikeuteen tappelemaan? Tv-kanavalla vai työttömällä pikkujulkkiksella?
 
vierailija
Mua naurattaa tuo kun nyt Janne sössöttää että hän säälii noita juontajia jotka ovat valmiita alistumaan kaikkeen. Ja fanien kommenteista saa sen kuvan, että vasta kun Janne lähti Onnenarvasta, tuo ohjelma muuttui kusetukseksi.... Koita nyt Janne muistaa että niin se vain SINÄKIN kusetit soittajia ruhtinaalliset 10v!! Ja olisit vieläpä halunnut päästä takaisinkin kusettamaan, et kerran vaan peräti kahdesti! Valjastit jopa fanisi auttamaan että olisit päässyt takaisin Onnenarpaan kusettamaan soittajia. Ja nyt sitten ollaankin olevinaan oikea moraalin vartija ja säälitään näitä kollegoita, jotka suostuvat kusettamaan tyhmiltä soittajilta rahat pois!!! Hyvähän se on Jannen nyt sivusta huudella! Jos Janne olisi saanut sen vaatimansa palkankorotuksen, niin tälläkin hetkellä Janne seistä pönöttäisi tv-ruudussa lippis päässä ja sormi suussa ja jankuttaisi kuinka onkin nyt haastava tehtävä, ai jai jai jai jai!
Itse myös huutelet sivusta. Sinuna en sanoisi mitään siitä. Kaksinaamaista käytöstä sinulta.
 
vierailija
Mua naurattaa tuo kun nyt Janne sössöttää että hän säälii noita juontajia jotka ovat valmiita alistumaan kaikkeen. Ja fanien kommenteista saa sen kuvan, että vasta kun Janne lähti Onnenarvasta, tuo ohjelma muuttui kusetukseksi.... Koita nyt Janne muistaa että niin se vain SINÄKIN kusetit soittajia ruhtinaalliset 10v!! Ja olisit vieläpä halunnut päästä takaisinkin kusettamaan, et kerran vaan peräti kahdesti! Valjastit jopa fanisi auttamaan että olisit päässyt takaisin Onnenarpaan kusettamaan soittajia. Ja nyt sitten ollaankin olevinaan oikea moraalin vartija ja säälitään näitä kollegoita, jotka suostuvat kusettamaan tyhmiltä soittajilta rahat pois!!! Hyvähän se on Jannen nyt sivusta huudella! Jos Janne olisi saanut sen vaatimansa palkankorotuksen, niin tälläkin hetkellä Janne seistä pönöttäisi tv-ruudussa lippis päässä ja sormi suussa ja jankuttaisi kuinka onkin nyt haastava tehtävä, ai jai jai jai jai!
On kyllä uskomaton kuvio. Ja olenko ymmärtänyt oikein, että sekä nelonen, että tämä kanava mille Janne yritti omaa ohjelmaansa saada läpi on jotenkin samaa konsernia? Jotenkin itse ajattelisin, että en haluaisi olla enää missään tekemisissä kyseisen kanavan kanssa jos kerta olit on ollut tuollaiset mitä Janne antaa ymmärtää? Toki me ihmiset toimimme eri tavoin, mutta jotenkin itse en näkisi haluavani enää mitään yhteistyötä missään muodossa firman kanssa kenet olisin kokenut kertaalleen.. no.. miksi sitä nyt sitten Jannen sanoin kuvailisikaan.
 

Yhteistyössä