Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua naurattaa tuo kun nyt Janne sössöttää että hän säälii noita juontajia jotka ovat valmiita alistumaan kaikkeen. Ja fanien kommenteista saa sen kuvan, että vasta kun Janne lähti Onnenarvasta, tuo ohjelma muuttui kusetukseksi.... Koita nyt Janne muistaa että niin se vain SINÄKIN kusetit soittajia ruhtinaalliset 10v!! Ja olisit vieläpä halunnut päästä takaisinkin kusettamaan, et kerran vaan peräti kahdesti! Valjastit jopa fanisi auttamaan että olisit päässyt takaisin Onnenarpaan kusettamaan soittajia. Ja nyt sitten ollaankin olevinaan oikea moraalin vartija ja säälitään näitä kollegoita, jotka suostuvat kusettamaan tyhmiltä soittajilta rahat pois!!! Hyvähän se on Jannen nyt sivusta huudella! Jos Janne olisi saanut sen vaatimansa palkankorotuksen, niin tälläkin hetkellä Janne seistä pönöttäisi tv-ruudussa lippis päässä ja sormi suussa ja jankuttaisi kuinka onkin nyt haastava tehtävä, ai jai jai jai jai!
Tämä on myös mielenkiintoista sen vuoksi, että nuo juontajat ovat käsittääkseni jonkinlaisia Jannen ystäviä? Etenkin Kana. Janne julkisesti haukkuu työtä mitä hänen ystävänsä tekee ja huutelee miten ei itse alistuisi samaan. Itse loukkaantuisin jos oma ystäväni tekisi samaa minulle minun ammatistani.
 
vierailija
Fani 1: "Tiedätkö että Onnenarpa-ohjelma on vaihtanut nimeä se on nyt Tähtiarpa ja se tulee tällä nimellä nyt sekä kolmoselta että neloselta…"

Janne: "Miten minua ei sit yhtään yllätä... Ohjelmista tehdään "Tiedä ja Voita" tyylisiä missä paras kilpailija pääsee ohjelmaan (jos pääsee)... MInua vaan säälii juontajat jotka suostuvat nyt ihan kaikkeen..."

Fani 2: "Tämähän on ihan selkeä kosto, koska olet avautunut Onnenarvan epäkohdista."

Janne: "niin on minunkin mielestä. Tästä syystä avauduin pian vielä enemmän ja tällä kertaa asioista joita eivät todellakaan hakua että avaudun."

Fani 3: "Janne Antin & lemmikit Janne, hyvä että avauduit siitä onnenarvasta. Eihän se ole muuta ku rahankeruulaitos. Viedään vain ihmisiltä rahat ja sit ihmiset maksaa niitä isoja puhelinlaskuja. Älä lannistu Janne, me tykätään susta ja sun lemmikeistä. Kirjotan tän six, koska mä oon yx huijatuista. 🤗👍"

Janne: "Minua eniten tässä haittaa se että olen ollut osana tätä niin kauan enkä osannut ajatella toista puolta kun minulle on kerrottu yhtä sun toista... Mietin näin jälkeenpäin että miksi eivät ole voineet vastata tiettyihin asioihin ja miksi ei voitu vaan näyttää minulle miten asiat tehdään sen sijaan että aina vaan selitetty... Nyt alkaa minullakin selvetä tämä kokonaisuus."
 
vierailija
Janne on nyt vihainen , kateellinen ent työkavereille, katkera, juurikin mitä fanit luettelevat muista keskustelijoista jotka ovat kiinnostuneet Janne Antinista ja hänen tempauksistaan.
 
vierailija
Tämä on myös mielenkiintoista sen vuoksi, että nuo juontajat ovat käsittääkseni jonkinlaisia Jannen ystäviä? Etenkin Kana. Janne julkisesti haukkuu työtä mitä hänen ystävänsä tekee ja huutelee miten ei itse alistuisi samaan. Itse loukkaantuisin jos oma ystäväni tekisi samaa minulle minun ammatistani.
Olen täsmälleen samaa mieltä! 👍
 
vierailija
Samalla tavalla aion mollata kuin te mollaatte Jannea. Miten se on että se on ok te haukutte miehen joka päivä ja sitten kuvittelette että kukaan ei saa sanoa siitä mitään?? Järki hoi.
Minä en ole haukkunut häntä, ei tarvi teititellä. Oli kiinnostava juontaja onnenarvassa eikä voi hänestä enää keskustella muualla kuin täällä. -tv katsoja-
 
vierailija
Tämä on myös mielenkiintoista sen vuoksi, että nuo juontajat ovat käsittääkseni jonkinlaisia Jannen ystäviä? Etenkin Kana. Janne julkisesti haukkuu työtä mitä hänen ystävänsä tekee ja huutelee miten ei itse alistuisi samaan. Itse loukkaantuisin jos oma ystäväni tekisi samaa minulle minun ammatistani.
Silloin kun Katrie alkoi juontamaan Onnenarpaa, Janne kirjoitteli facessa että ihana ja herttainen Katrie, tsemppiä lähetykseen ♥ Myöhemmin myös Janne oli antanut Katrielle vinkkejä, että älä jankuta pelkästään ohjelmasta ja säännöistä, kerro myös omasta elämästäsi... Nykyään Janne kuitenkin selkeästi piilovittuilee Katrielle. Julkaisee facessa kuvakaappauksen kun Katrie on juontamassa, ja päivittelee niitä mukamas haastavia tehtäviä. Kirjoittaa että "itse en olisi juontajana tuollaiseen alentunut."

On se vaan ihana ja herttainen mies tuo katkera Janne Antin ♥
 
vierailija
Silloin kun Katrie alkoi juontamaan Onnenarpaa, Janne kirjoitteli facessa että ihana ja herttainen Katrie, tsemppiä lähetykseen Myöhemmin myös Janne oli antanut Katrielle vinkkejä, että älä jankuta pelkästään ohjelmasta ja säännöistä, kerro myös omasta elämästäsi... Nykyään Janne kuitenkin selkeästi piilovittuilee Katrielle. Julkaisee facessa kuvakaappauksen kun Katrie on juontamassa, ja päivittelee niitä mukamas haastavia tehtäviä. Kirjoittaa että "itse en olisi juontajana tuollaiseen alentunut."

On se vaan ihana ja herttainen mies tuo katkera Janne Antin
Itsekkin piilovittuilet. Kaikki mistä syytät muita, teet itse. Mutta niinhän sun tyyppiset ihmiset tekee. Siksi varmaan oletkin niin kiinnostunut Jannesta. Olette kuin kaksi marjaa.
 
vierailija
Silloin kun Katrie alkoi juontamaan Onnenarpaa, Janne kirjoitteli facessa että ihana ja herttainen Katrie, tsemppiä lähetykseen Myöhemmin myös Janne oli antanut Katrielle vinkkejä, että älä jankuta pelkästään ohjelmasta ja säännöistä, kerro myös omasta elämästäsi... Nykyään Janne kuitenkin selkeästi piilovittuilee Katrielle. Julkaisee facessa kuvakaappauksen kun Katrie on juontamassa, ja päivittelee niitä mukamas haastavia tehtäviä. Kirjoittaa että "itse en olisi juontajana tuollaiseen alentunut."

On se vaan ihana ja herttainen mies tuo katkera Janne Antin
Janne myös on lisännyt omille sivuille itse ottamiaan kuvia Katriesta juontamassa ja kuvateksteinä on ollut milloin mitäkin asian arvostelua. Minusta todella asiatonta jo Katrieta kohtaan puhumattakaan edellisestä työnantajastaan. Jannen edellinen työnantaja on antanut itsestään todella hyvän kuvan asiallisella haastattelulla, siinä myös kehui Jannea yhdeksi parhaaksi juontajakseen.
 
vierailija
Loppujen lopuksi mitä haittaa kun ohjelman nimi vaihtui, onnenarpa oli Jannen työpaikka melkein 10v, ei hänen kannata pilata julkaisemalla salassapitosopimusta, en koskaan itse tekisi niin että rikkoisin sen sopimuksen , noudatan loppu iän sitä, olin terveys alalla.
 
vierailija
Kiva kuulla etten yksin ole tätä mieltä. Olen tätä jo aiemmin pohtinut, kun Janne lisännyt jopa vanhojen juontajakollegoideen kuvia tekemässä työntään omille sivuille ja niihin liittänyt ei mitään kovin mairittelevia tekstejään.
No eipä tarvitse ihmetellä miksi Jannella ei ole yhtään aitoa ystävää. Nämä Jannen "ystävät" ovat aivopestyjä faneja, jotka ovat täysin sokeita idolinsa touhuille.
 
vierailija
Loppujen lopuksi mitä haittaa kun ohjelman nimi vaihtui, onnenarpa oli Jannen työpaikka melkein 10v, ei hänen kannata pilata julkaisemalla salassapitosopimusta, en koskaan itse tekisi niin että rikkoisin sen sopimuksen , noudatan loppu iän sitä, olin terveys alalla.
Sehän tässä niin hauskaa onkin. Janne kokee että HÄN on nyt kokenut vääryyttä. Hänen typerä lemmikkiohjelmansa hyllytettiin KATKERUUDEN takia. Eveolla ollaan katkeraa, kun Janne vei kusetusarpajaisilta katsojat mennessään. Tähän Janne nyt vetoaa. Hänen tv-ohjelmansa menetti kanavapaikan KATKERUUDEN takia. Ja se on VÄÄRYYS. Vääryys jota vastaan pitää taistella! Janne on niin sokea, ettei näe aikaisempaa omaa toimintaansa. Lähtiessään Onnenarvasta Janne oli se joka oli katkera. Janne oli katkera, koska huippusuosittu, äärimmäisen ammattitaitoinen juontaja ei saanut ansaitsemaansa palkankorotusta. Tässä katkeruuspuuskassaan Janne alkoi laukoa ikäviä asioita julki Onnenarvasta, haukkui myös työkaverinsa. Mies, jolle Janne lähetti laskutukset Onnenarvan juontamisesta on samalla myös Eveo-kanavan toimitusjohtaja. Janne ei osaa laskea yks plus yks. No se nyt toki yllätä kun kyseessä on Janne Antin.
 
vierailija
No eipä tarvitse ihmetellä miksi Jannella ei ole yhtään aitoa ystävää. Nämä Jannen "ystävät" ovat aivopestyjä faneja, jotka ovat täysin sokeita idolinsa touhuille.
Kyllä, olen ihmetellyt fanien Jannen nuoleskelua ja miten voivat kannustaa miestä joka asiassa. Antaisivat viisaampia neuvoja ettei hän pilaa omaa elämäänsä. Tv ura ohi Ihan itse aiheutettu.
 
vierailija
Wii
Kyllä, olen ihmetellyt fanien Jannen nuoleskelua ja miten voivat kannustaa miestä joka asiassa. Antaisivat viisaampia neuvoja ettei hän pilaa omaa elämäänsä. Tv ura ohi Ihan itse aiheutettu.
Muutama fani koitti nyt hillitä Jannea. Yrittivät neuvoa että älä ryve katkeruudessa äläkä lähde tappelemaan tv-kanavaa vastaan. Joku vielä sanoi että täysin normaalilta salassapitosopparilta tuo näyttää, ei siinä ole mitään outoa.. Mutta Janne on nyt niin katkera, että Janne ei aio antaa periksi. (No varmasti antaa kunhan Eveolta tulee taas tiukka puhelu ja uhkailut oikeudenkäynnistä.)
 
vierailija
Fani: "Likapyykkiä ei pestä julkisuudessa. Saat tästä huonon maineen työnantajille joka tapauksessa."

Janne: "Kuules, en enää välitä. Pitäiskö vaan antaa vääryys jatkua nyt kun tiedän vääryyden?"

Fani: "Mikä vääryys? Joka työssä on salassapito juttu ja sinähän oot sitä rikkonut ja samalla haukuit Anne Marin ja.muut eli mitä " vääryyttä", ei tuotannot ota kun oot jo rikkonu sopimukset."

Jannella on MYÖS fiksuja faneja! Sääli vaan että nuo fanit lentävät kohta kuin leppäkeihäs ulos Jannen facesta......
 

Yhteistyössä