Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jannella täytyi kyllä olla hiton hyvä palkka Onnenarvassa.... Joku täällä oli "tietävinään" että oliko se 100€/ tunti vai 100€ /lähetys.... Ei varmasti ollut, on täytynyt olla PALJON isompi palkka! Jannella täytyy olla nyt säästössä todella iso potti, kun pystyy elelemään pelkän lemmikkihotellin tuotoilla. Lapsikin sen tajuaa, että pelkillä lemmikkihotellin tuotoilla ei makseta lähes kolmen tonnin vuokraa, ruokita itseä ja elukoita, osteta bensaa, makseta laskuja, osteta monen tonnin kissahäkkejä pihalle, ylläpidetä Orimattilan taloa, ostella tosta noin vaan kesämökkejä ja pakettiautoa, lähdetä kolmeksi viikkoa Egyptiin.... Sitten kun Janne lähtee kolmeksi viikoksi Egyptiin, niin Tapanilan hotellihan on kiinni. Ja elukat ohjataan Keravalle. Eli Janne ei saa kolmeen viikkoon edes rahaa siitä Tapanilan elukkahotellista... Ja silti Jannella on pokkaa vinkua, että hän oli alipalkattu Onnenarvassa.... Lisää liksaa olisi tarvinnut saada Se on se keltainen neste mikä nousee päähän, ja luullaan ihan liikoja itsestään........
Onko sinulla muuta elämää kuin J? Kun mietit hänen kaikki elämän mutkat noin tarkkaan. Tämä on ollut ihan ihmeellistä lukea mikä pakkomielle sinulla on tähän herraan.
 
vierailija
Ei sillä ole. Sääliksi käy.
Kateellisuus jotenkin paistaa läpi ton kirjoituksista. Hyvin tarkkaan syynännyt Jannen elämän ja rahat. Se on tietty ikävää ettei itellään ole niin hurjia summia pankissa kuin Jannella että pystyy lähtemään Egyptiin lomalle ja sulkemaan muka hotellin ja mitäs muuta se tuossa kirjoitti… oli niin pitkä tarina taas etten jaksanut lukea sitä. Mutta joo ei kukaan muu kuin kateellinen tai sitten oikeasti pakkomielteinen ihminen seuraa toisen elämää tuohon pisteeseen.
 
vierailija
Aivan mielettömän tarkkaan pohdittu toisen ihmisen elämä! Ihan mieletöntä hommaa!

”lähes kolmen tonnin vuokraa, ruokita itseä ja elukoita, osteta bensaa, makseta laskuja, osteta monen tonnin kissahäkkejä pihalle, ylläpidetä Orimattilan taloa, ostella tosta noin vaan kesämökkejä ja pakettiautoa, lähdetä kolmeksi viikkoa Egyptiin.... Sitten kun Janne lähtee kolmeksi viikoksi Egyptiin, niin Tapanilan hotellihan on kiinni. Ja elukat ohjataan Keravalle. Eli Janne ei saa kolmeen viikkoon edes rahaa siitä Tapanilan elukkahotellista.”
 
vierailija
Aivan mielettömän tarkkaan pohdittu toisen ihmisen elämä! Ihan mieletöntä hommaa!

”lähes kolmen tonnin vuokraa, ruokita itseä ja elukoita, osteta bensaa, makseta laskuja, osteta monen tonnin kissahäkkejä pihalle, ylläpidetä Orimattilan taloa, ostella tosta noin vaan kesämökkejä ja pakettiautoa, lähdetä kolmeksi viikkoa Egyptiin.... Sitten kun Janne lähtee kolmeksi viikoksi Egyptiin, niin Tapanilan hotellihan on kiinni. Ja elukat ohjataan Keravalle. Eli Janne ei saa kolmeen viikkoon edes rahaa siitä Tapanilan elukkahotellista.”
On vähän kuin onnettomuus: kauheaa kateltavaa mutta kuitenkin kattoo. Ton tyypin textit on niin vinhaa, että pitää lukea 😂
 
vierailija
Stina? Krista? Katri? Kukas teistä on tämä yksi ja ainoa Janne-fani, joka räksyttää täällä kuin raivotautinen rakki, ja esittää että olisi muka useampikin Janne-fani keskustelemassa...
 
vierailija
Maapallo on täynnä vääryyksiä ja sotia, mutta täällä on saatu yli 4000 kommentin jäkätys jonkun miehen syömisistä ja elämästä yleensä. Aikamoista ajan tuhlausta kun voisi käyttää sen ajan johonkin paljon fiksumpaan. Vaikka sen oman elämän tutkimiseen.
 
vierailija
Janne luuli heittäessään ne entiset vuokralaiset pihalle, että mörskä menisi kaupaksi yhdessä päivässä..... Fiksu tyyppi olisi ilmoittanut vuokralaisille että talo menee myyntiin. Vuokralaiset saavat toki asua niin kauan kunnes ostaja löytyy. Ja ostajan löytyessä ostajalle ilmoitetaan että talossa on vuokralaiset, ja vuokralaisilla on tietysti irtisanomisaika......

Niin tekisi todellakin järkevä ja järkeä käyttävä.
Janne ei ole järkevä eikä Jannen touhuissa muutenkaan mitään järkeä
 
vierailija
Katos ei se tajua kun ei mieti. Kirjoittaa tänne raivokkaasti, kun toivoo joku muu yhtyy hänen hulluuksiin. Ja aina löytyy pari tietysti.
Ai nyt meitä on jo pari Janne-vihaajaa täällä, wuhuu! Kun vielä hetki sitten te Janne-fanit väititte, että täällä on vain yksi Janne-vihaaja! Ja Janne-faneja täällä on luonnollisesti monta tuhatta.....
 
vierailija
Janne luuli heittäessään ne entiset vuokralaiset pihalle, että mörskä menisi kaupaksi yhdessä päivässä..... Fiksu tyyppi olisi ilmoittanut vuokralaisille että talo menee myyntiin. Vuokralaiset saavat toki asua niin kauan kunnes ostaja löytyy. Ja ostajan löytyessä ostajalle ilmoitetaan että talossa on vuokralaiset, ja vuokralaisilla on tietysti irtisanomisaika......
Janne tekee liian äkkipikaisesti päätöksiä, olisi vaan antanut talon olla vuokralla kun oli vuokralaiset saanut.
 
vierailija
Maapallo on täynnä vääryyksiä ja sotia, mutta täällä on saatu yli 4000 kommentin jäkätys jonkun miehen syömisistä ja elämästä yleensä. Aikamoista ajan tuhlausta kun voisi käyttää sen ajan johonkin paljon fiksumpaan. Vaikka sen oman elämän tutkimiseen.
Mä tuossa joku aika sitten kirjoitin, että maapallo on täynnä vääryyksiä ja sotia, mutta Janne Antinia kiinnostaa vain homojen oikeudet..... No luonnollisesti sain päälleni valtaisan paskamyrskyn. Janne-fanit räksyttivät että Janne kun on homo, niin tottakai hän kiinnostaa homojen kohtaamat vääryydet, miksi Jannea kiinnostaisi esim. naisten ihmisoikeudet....

Mutta kappas vaan... Tälläkin kertaa maailma on täynnä vääryyksiä ja sotia, ja nyt MINUN sitten pitäisi keskittää energiani niihin?!! Janne siis saa sotien ja vääryyksien keskellä keskittyä edelleen vain homojen ihmisoikeuksiin, mutta minun pitäisi puuttua sotiin, nälänhätään, tai oman elämäni tutkimiseen?! Just just..... Miksi minä en saa sotien ja vääryyksien keskellä keskittyä siihen mikä minua kiinnostaa, olkoonkin se sitten joku keski-ikäinen homoseksuaali koomikko Tapanilasta......
 
vierailija
Mä tuossa joku aika sitten kirjoitin, että maapallo on täynnä vääryyksiä ja sotia, mutta Janne Antinia kiinnostaa vain homojen oikeudet..... No luonnollisesti sain päälleni valtaisan paskamyrskyn. Janne-fanit räksyttivät että Janne kun on homo, niin tottakai hän kiinnostaa homojen kohtaamat vääryydet, miksi Jannea kiinnostaisi esim. naisten ihmisoikeudet....

Mutta kappas vaan... Tälläkin kertaa maailma on täynnä vääryyksiä ja sotia, ja nyt MINUN sitten pitäisi keskittää energiani niihin?!! Janne siis saa sotien ja vääryyksien keskellä keskittyä edelleen vain homojen ihmisoikeuksiin, mutta minun pitäisi puuttua sotiin, nälänhätään, tai oman elämäni tutkimiseen?! Just just..... Miksi minä en saa sotien ja vääryyksien keskellä keskittyä siihen mikä minua kiinnostaa, olkoonkin se sitten joku keski-ikäinen homoseksuaali koomikko Tapanilasta......
Keskity sinä vaan Janneen. Tuleepahan ainakin luettua ja nähtyä sitä vihaa ihan tällä palstalla.
 
vierailija
Mä tuossa joku aika sitten kirjoitin, että maapallo on täynnä vääryyksiä ja sotia, mutta Janne Antinia kiinnostaa vain homojen oikeudet..... No luonnollisesti sain päälleni valtaisan paskamyrskyn. Janne-fanit räksyttivät että Janne kun on homo, niin tottakai hän kiinnostaa homojen kohtaamat vääryydet, miksi Jannea kiinnostaisi esim. naisten ihmisoikeudet....

Mutta kappas vaan... Tälläkin kertaa maailma on täynnä vääryyksiä ja sotia, ja nyt MINUN sitten pitäisi keskittää energiani niihin?!! Janne siis saa sotien ja vääryyksien keskellä keskittyä edelleen vain homojen ihmisoikeuksiin, mutta minun pitäisi puuttua sotiin, nälänhätään, tai oman elämäni tutkimiseen?! Just just..... Miksi minä en saa sotien ja vääryyksien keskellä keskittyä siihen mikä minua kiinnostaa, olkoonkin se sitten joku keski-ikäinen homoseksuaali koomikko Tapanilasta......
Miksi et puutu nälänhätään esimerkiksi? Ihan uteliaisuuttani kysyn.
 
vierailija
Lueskelin näitä kommentteja täällä ja wautsi wau että yksi mies on saanut naiset näin pauloihinsa. Ne jotka kirjoittelee täällä kriittisiä asioita ovat kaikkein eniten tämän miehen pauloissa. Se on vähän kuin vääristynyt rakkaussuhde.
 
vierailija
Onko sinulla muuta elämää kuin J? Kun mietit hänen kaikki elämän mutkat noin tarkkaan. Tämä on ollut ihan ihmeellistä lukea mikä pakkomielle sinulla on tähän herraan.
Sori nyt vaan, mutta eipä sinunkaan niin kutsutussa elämässä mitään järkeä tunnu olevan 😂 Täällä sinäkin päivystät päivästä toiseen, ja kieli pitkällä odotat Janne-vihaajien kirjoituksia, jotta sitten pääset taas esittämään todella "fiksut" miemipiteesi 😂 Ja sitten näppis sauhuten kirjoitat itsellesi vastauksen, mukamas joltain toiselta Janne-fanilta. Aika säälittävää sekin, eikös olekin?
 

Yhteistyössä