Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli taas, summa summarum. Jannefanit fanittaa miestä, joka puolustaa p e d o a ja ajaa motarilla samalla kuvaten kolaripaikkaa. Plus muut tyhmyydet. Sairasta. On myös pilkannut somessa videoin ja kuvin väärin vastanneita henkilöitä Onnenarvassa. Ja selittää, että "se on vain huumoria". On vanhoja juttuja joo, mutta kertoo paljon ihmisestä. En ymmärrä miten voitte fanittaa tuollaista törkimystä.
Arvasinkin jo, että tulee tämmöinen vastaus sulta takaisin.
 
vierailija
Eli taas vastasit asian vierestä, etkä itse kommenttiin.
Olen vastannut. Mitä sä teet? Teet leikekirjaa mun vastauksista? Mun vastaus on ja pysyy (joten sun ei tarvi kysyä tai ainakaan vastata mulle enää), että jep en välitä. EN VÄLITÄ!!! Tehköön mies mitä lystää kunhan ei tapa tai aiheuta kuolemaa kellekkään muulla tavalla. Voit jankuttaa koko elämäsi ajan että ”mutta mutta vieläkö et välitä vaikka hän teki sitä tätä tuota ja viidettä??” En välitä. EN! Mun elämä ei muutu. Enkä voi muuttaa hänen tekojaan mitenkään. Joten vielä kerran sulle vastaus: en välitä. Menikö perille vai vieläkö sulta tulee vastaväitettä?
 
vierailija
Eli taas, summa summarum. Jannefanit fanittaa miestä, joka puolustaa p e d o a ja ajaa motarilla samalla kuvaten kolaripaikkaa. Plus muut tyhmyydet. Sairasta. On myös pilkannut somessa videoin ja kuvin väärin vastanneita henkilöitä Onnenarvassa. Ja selittää, että "se on vain huumoria". On vanhoja juttuja joo, mutta kertoo paljon ihmisestä. En ymmärrä miten voitte fanittaa tuollaista törkimystä.
Taasko sinä odotat jotain muuta vastausta kuin mitä saat? Miten jaksat?
 
vierailija
Olen vastannut. Mitä sä teet? Teet leikekirjaa mun vastauksista? Mun vastaus on ja pysyy (joten sun ei tarvi kysyä tai ainakaan vastata mulle enää), että jep en välitä. EN VÄLITÄ!!! Tehköön mies mitä lystää kunhan ei tapa tai aiheuta kuolemaa kellekkään muulla tavalla. Voit jankuttaa koko elämäsi ajan että ”mutta mutta vieläkö et välitä vaikka hän teki sitä tätä tuota ja viidettä??” En välitä. EN! Mun elämä ei muutu. Enkä voi muuttaa hänen tekojaan mitenkään. Joten vielä kerran sulle vastaus: en välitä. Menikö perille vai vieläkö sulta tulee vastaväitettä?
En vaan ymmärrä miten joku voi fanittaa tuollaista törkimystä. Eikä välitä mitä hän tekee, silti fanitat. Se on sairasta.

Itse olet faniuden kohteen valinnut. Parempiakin olisi kuin keski-ikäinen hampaaton itserakas ällötys. Tsemppiä sulle.

P.s. Miksi luet ja kirjoitat tänne kun et välitä mitä janne tekee? Pakkomielle janneninhoajiin?
 
vierailija
En vaan ymmärrä miten joku voi fanittaa tuollaista törkimystä. Eikä välitä mitä hän tekee, silti fanitat. Se on sairasta.

Itse olet faniuden kohteen valinnut. Parempiakin olisi kuin keski-ikäinen hampaaton itserakas ällötys. Tsemppiä sulle.

P.s. Miksi luet ja kirjoitat tänne kun et välitä mitä janne tekee? Pakkomielle janneninhoajiin?
Onneksi sun ei tarvi ymmärtää. En mäkään ymmärrä sua ja sun ihmettelyä ja jankutusta. Mutta siis luojalle kiitos että ymmärrät sentään sen, että olen tehnyt oman valinnan ja vaikka kuinka kummastelet sitä, se vaan on niin. Ja joo mulla on pakkomielle teihin. Ehdottomasti. Olen kertonut siitä jo hyvin monelle.
 
vierailija
En vaan ymmärrä miten joku voi fanittaa tuollaista törkimystä. Eikä välitä mitä hän tekee, silti fanitat. Se on sairasta.

Itse olet faniuden kohteen valinnut. Parempiakin olisi kuin keski-ikäinen hampaaton itserakas ällötys. Tsemppiä sulle.

P.s. Miksi luet ja kirjoitat tänne kun et välitä mitä janne tekee? Pakkomielle janneninhoajiin?
Sorry unohdin kiittää sun tsempeistä. Onneksi en tarvitse niitä. Äläkä vastaa mulle enää.
 
vierailija
En vaan ymmärrä miten joku voi fanittaa tuollaista törkimystä. Eikä välitä mitä hän tekee, silti fanitat. Se on sairasta.

Itse olet faniuden kohteen valinnut. Parempiakin olisi kuin keski-ikäinen hampaaton itserakas ällötys. Tsemppiä sulle.

P.s. Miksi luet ja kirjoitat tänne kun et välitä mitä janne tekee? Pakkomielle janneninhoajiin?
Ketäs sinä fanitat?
 
vierailija
Miksi Janne-faneille on niin kova paikka, kun ihan kaikki eivät jumaloikaan ja palvo tuota Tapanilan pikkujulkkista? Miksi se on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikki eivät pidä tuon pikkusieluisen nillittäjän tekemisistä? Jos joku arvostelee täällä vaikka Jannen kännykän räpläämistä ajaessa tai epäilee Jannen bisnesten sujumista, niin miksei sillä henkilöllä saisi olla moisia mielipiteitä? Miksi Janne-fanit hyökkää heti haukkumaan tuon kommentoijan????.
 
vierailija
Miksi Janne-faneille on niin kova paikka, kun ihan kaikki eivät jumaloikaan ja palvo tuota Tapanilan pikkujulkkista? Miksi se on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikki eivät pidä tuon pikkusieluisen nillittäjän tekemisistä? Jos joku arvostelee täällä vaikka Jannen kännykän räpläämistä ajaessa tai epäilee Jannen bisnesten sujumista, niin miksei sillä henkilöllä saisi olla moisia mielipiteitä? Miksi Janne-fanit hyökkää heti haukkumaan tuon kommentoijan????.
Miksi Jannen inhoajille on niin kova paikka että Jannella on faneja jotka kommentoivat Jannesta positiiviseen tyyliin eivätkä hauku häntä ja hänen ulkonäköään, ruokavaliota, tekemisiään tai kirjoituksiaan? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanit, kun fanit puolustavat Jannea? Miksi se on niin vaikeaa Jannen inhoajien tajuta, että Jannen fanit tykkää Jannesta vaikka inhoajat antavat vaikka sun mitä esimerkkejä miksi heidän mielestään Jannea pitäisi inhota? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanien mielipiteet typeriksi ja että Jannen fanit on aivopestyjä ja että toivottavasti Janne ajaa jonkun meidän päälle (näin kommentin tuohon tyyliin. Aika alas menevät Jannen fanit nyt)?
 
vierailija
Miksi Jannen inhoajille on niin kova paikka että Jannella on faneja jotka kommentoivat Jannesta positiiviseen tyyliin eivätkä hauku häntä ja hänen ulkonäköään, ruokavaliota, tekemisiään tai kirjoituksiaan? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanit, kun fanit puolustavat Jannea? Miksi se on niin vaikeaa Jannen inhoajien tajuta, että Jannen fanit tykkää Jannesta vaikka inhoajat antavat vaikka sun mitä esimerkkejä miksi heidän mielestään Jannea pitäisi inhota? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanien mielipiteet typeriksi ja että Jannen fanit on aivopestyjä ja että toivottavasti Janne ajaa jonkun meidän päälle (näin kommentin tuohon tyyliin. Aika alas menevät Jannen fanit nyt)?
Oho, autocorrect: Jannen inhoajat menevät aika alas.
 
vierailija
Miksi Janne-faneille on niin kova paikka, kun ihan kaikki eivät jumaloikaan ja palvo tuota Tapanilan pikkujulkkista? Miksi se on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikki eivät pidä tuon pikkusieluisen nillittäjän tekemisistä? Jos joku arvostelee täällä vaikka Jannen kännykän räpläämistä ajaessa tai epäilee Jannen bisnesten sujumista, niin miksei sillä henkilöllä saisi olla moisia mielipiteitä? Miksi Janne-fanit hyökkää heti haukkumaan tuon kommentoijan????.
Hahahahaaaaa tää on hyvä 😂😂😂😂! Jestas mitä kirjoitusta. Tuossa haukuit fanit täysin pystyyn vaikka yrität tietty sanoa, että fanit haukkuu teidät. Ja samaan syssyyn haukuit Jannen myös. Voi sua. Yritä nyt pysyä kärryillä, että me molemmat ollaan syyllisiä.
 
vierailija
Miksi Janne-faneille on niin kova paikka, kun ihan kaikki eivät jumaloikaan ja palvo tuota Tapanilan pikkujulkkista? Miksi se on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikki eivät pidä tuon pikkusieluisen nillittäjän tekemisistä? Jos joku arvostelee täällä vaikka Jannen kännykän räpläämistä ajaessa tai epäilee Jannen bisnesten sujumista, niin miksei sillä henkilöllä saisi olla moisia mielipiteitä? Miksi Janne-fanit hyökkää heti haukkumaan tuon kommentoijan????.
Miksei meillä saa olla mielipiteitä teidän mielipiteistä? Ilman muuta saa olla. Millainen keskustelupalsta se olisi jos te vaan keskenänne haukkuisitte miestä kilpaa. Oman selkänne taputusta muttei se mitään keskustelua olisi.
 
vierailija
Tän keskustelun aloittaja kirjoitti ettei aloittanut tätä sen vuoksi, että tästä tulee Jannen fanitus keskustelu. Ei ole huolta siitä. Eli siis selvästi ajatuksena oli haukkumisketju ja hyvin menee. Parit muut ovat valittaneet kun fanit ovat täällä sössimässä inhoajien vihakampanjaa ja miksei aloiteta omaa hellanduudeli keskustelua (tulisitte sinne myös ihmettelemään ja kirjoittamaan omat mielipiteenne, että ei ole järkeä), mutta sitten kysyn teiltä että miksette te aloita suljettua Face sivua Jannen vihaajille ja inhoajille ja sitten estätte meidät fanit heti, jos ilmestyy positiivinen kommentti? Niin kauan kun tämä sivu on julkinen, tänne voi ja saa tulla kommentoimaan kuka haluaa. Missään ei sano että jollain keskustelupalstalla, eritoten Kaksplussan, ei saa kuka vaan kommentoida. Eiks teillä myös ole se joku ikkunalauta mikä lie vihasivu, josta joku täällä innoissaan seposti? Menkää sinne. Sinne minä en ainakaan tule.
 
vierailija
Miksi Jannen inhoajille on niin kova paikka että Jannella on faneja jotka kommentoivat Jannesta positiiviseen tyyliin eivätkä hauku häntä ja hänen ulkonäköään, ruokavaliota, tekemisiään tai kirjoituksiaan? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanit, kun fanit puolustavat Jannea? Miksi se on niin vaikeaa Jannen inhoajien tajuta, että Jannen fanit tykkää Jannesta vaikka inhoajat antavat vaikka sun mitä esimerkkejä miksi heidän mielestään Jannea pitäisi inhota? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanien mielipiteet typeriksi ja että Jannen fanit on aivopestyjä ja että toivottavasti Janne ajaa jonkun meidän päälle (näin kommentin tuohon tyyliin. Aika alas menevät Jannen fanit nyt)?

😂😂😂😂😂😂😂 Todellakin
JANNEFANIT MENEE TODELLA ALAS😂😂 ihan huippua että nyt jo itse jannefani haukkuu myös Jannefanit ja itse jannen 😂😂 Hyvin kirjoitettu ja syytetään mukamas auto correctia 😂😂😂
 
vierailija
Hahahahaaaaa tää on hyvä ! Jestas mitä kirjoitusta. Tuossa haukuit fanit täysin pystyyn vaikka yrität tietty sanoa, että fanit haukkuu teidät. Ja samaan syssyyn haukuit Jannen myös. Voi sua. Yritä nyt pysyä kärryillä, että me molemmat ollaan syyllisiä.

Mä sain kyllä hyvät naurut kun jannefani haukkuu Jannea ja muita jannefaneja 🤣🤣🤣🤣
Varo: Janne tekee vielä rikosilmoituksen ,syyttää fanejaan uskottomuudesta kun jannefani jo toivoo että Janne ajelee faniensa päälle 🤣🤣🤣 Ihania faneja...🤣🤣🤣
 

Yhteistyössä