Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen vastannut tähänkin jo aiemmin mutta vastaan uudestaan: koska hänellä on hyvä huumorintaju; hän on suorapuheinen ja näyttää tunteensa eikä peittele niitä; hän on oma itsensä vaikka saakin paljon kritiikkiä siitä, mutta parempi olla oma itsensä eikä esittää jotain muuta kuin mitä on (niin moni nykyään laittaa feikki persoonan esille ettei enää tiedä mikä on totta); hän ei mielistele ketään. Siinä parit syyt.
 
vierailija
Janne itse jakaa elämäänsä Facessa, joten se ei ole "tonkimista" tai "stalkkaamista". Jos janne ei pidä kritiikistä, ei kannata jakaa somessa kaikkia aivopierujaan.
No niin jakaa moni muukin muttei siitä tarvitse koko ajan valittaa ja narista. Aina kun Janne postaa jotain uutta, tänne tulee kommentti siitä. Ja se on ihan selvää stalkkaamista, ja on täällä myönnetty myös että se on stalkkaamista, kun ihmiset sanoo ettei halua kommentoida Jannen sivuille mitään ettei estetä, että voivat jatkaa edelleen hänen sivunsa lukemista. Stalkkaamista 100%.
 
vierailija
Juu fanien kommentit on typeriä… ja teidän muiden on ihan super duper timantteja paskan keskellä. On niin fiksua tekstiä, että pitää kummastella ettei ole jo tullut Nobelin rauhan palkintoa. Oh hoh.
 
vierailija
Ja taas mentiin haukkumiseen....
Tuossa! Että älä edes aloita sun itkemistä että muka Jannen fanit vaan haukkuu.

”Miksi te fanaattiset Janne-fanit ette tee omaa aloitusta lutuisesta Janne-mussukastanne? Siellä saisitte vapaasti fantasioida Jannesta, ihailla hänen liikennerikkomuksiaan, kuolata hänen maksaläiskiään ja jakaa yhdessä kiimanne Jannea kohtaan.... Ja sitten teidän ei tarvitsisi tulla enää tähän "vihaketjuun" länkyttämään typeriä kommentteJanne....”
 
vierailija
Tuossa! Että älä edes aloita sun itkemistä että muka Jannen fanit vaan haukkuu.

”Miksi te fanaattiset Janne-fanit ette tee omaa aloitusta lutuisesta Janne-mussukastanne? Siellä saisitte vapaasti fantasioida Jannesta, ihailla hänen liikennerikkomuksiaan, kuolata hänen maksaläiskiään ja jakaa yhdessä kiimanne Jannea kohtaan.... Ja sitten teidän ei tarvitsisi tulla enää tähän "vihaketjuun" länkyttämään typeriä kommentteJanne....”
En ole kirjoittanut tuota. Täällä on monta eri kommentoijaa.
 
vierailija
Jannefanit eivät ole edelleenkään vastanneet kommenttiin, jossa moitittiin Jannea kuvaamassa motarin kolaria ja omaa koiraansa ajaessaan kovaa vauhtia.

Vastatkaa tähänkin, että ette ole nähneet kyseistä postausta, tai että kaikkihan niin tekee, tai pilkkaatte minua. Tai vastaatte asian vierestä. Tai että ette välitä. Mitä se kertoo teistä?
 
vierailija
Jaa että sen takia et osaa lukea kaikkia kommentteja? Kun on monta kommentoijaa?
Koska jos ei kukaan kommentoi, pilkkaat kaikkia janneinhoajia, etteivät vastaa. En voi vastata toisen puolesta.

Mutta jos esitän suoran (epämiellyttävän) kysymyksen kommenttiin, kukaan jannefaneista ei vastaa. Tai vastataan asian vierestä. Tai pilkataan kysyjää.
 
vierailija
Jannefanit eivät ole edelleenkään vastanneet kommenttiin, jossa moitittiin Jannea kuvaamassa motarin kolaria ja omaa koiraansa ajaessaan kovaa vauhtia.

Vastatkaa tähänkin, että ette ole nähneet kyseistä postausta, tai että kaikkihan niin tekee, tai pilkkaatte minua. Tai vastaatte asian vierestä. Tai että ette välitä. Mitä se kertoo teistä?
Mikä vimma sulla on? Vastaan etten välitä. Suoraan. En kiertele en kaartele. Mutta lyön vetoa sä vastaat tähän taas uudella kysymyksellä kun et hyväksy mun vastausta.
 
vierailija
Jannefanit eivät ole edelleenkään vastanneet kommenttiin, jossa moitittiin Jannea kuvaamassa motarin kolaria ja omaa koiraansa ajaessaan kovaa vauhtia.

Vastatkaa tähänkin, että ette ole nähneet kyseistä postausta, tai että kaikkihan niin tekee, tai pilkkaatte minua. Tai vastaatte asian vierestä. Tai että ette välitä. Mitä se kertoo teistä?
En nähnyt mitään tuollaista kyssää. Näin kyllä kommentin että J on tehnyt niin. Minulla ei ole kommenttia kun en välitä (ei kuitenkaan aiheuttanut kolaria vaikka tyhmästi tekikin) niin paljon hänen tekemisistään.
 
vierailija
Koska jos ei kukaan kommentoi, pilkkaat kaikkia janneinhoajia, etteivät vastaa. En voi vastata toisen puolesta.

Mutta jos esitän suoran (epämiellyttävän) kysymyksen kommenttiin, kukaan jannefaneista ei vastaa. Tai vastataan asian vierestä. Tai pilkataan kysyjää.
Ootko sä se, joka aina kysyy kysymyksiä tapahtumista jotka tapahtui aikoja sitten? Mitä väliä niillä asioilla on enää? Ne on tehty. Toivottavasti ihminen oppii eikä tee uudestaan. Tai sitten ei opi ja tekee uudestaan. Kaksi vaihtoehtoa. Simppeliä.
 
vierailija
Eli taas, summa summarum. Jannefanit fanittaa miestä, joka puolustaa p e d o a ja ajaa motarilla samalla kuvaten kolaripaikkaa. Plus muut tyhmyydet. Sairasta. On myös pilkannut somessa videoin ja kuvin väärin vastanneita henkilöitä Onnenarvassa. Ja selittää, että "se on vain huumoria". On vanhoja juttuja joo, mutta kertoo paljon ihmisestä. En ymmärrä miten voitte fanittaa tuollaista törkimystä.
 
vierailija
Miten te ihmiset tiedätte, että mies ajoi joskus moottoritiellä jne jne? Ja mikä se toinen juttu oli… ai niin se koiran kuvaaminen. Olette kaiketi seuranneet miehen tekemisiä tiiviiseen tahtiin. Oikein kunnon faneja täällä. Ite aina välillä tsekkaan hänen Facebookin mutta siinäpä se sitten onkin. Mutta joillain vihaajafaneilla menee oikein tunteisiin näköjään kaikki mitä mies tekee. Jestas sentään ja sus siunakkoon 🙄.
 

Yhteistyössä