Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä! on ihmisiä jotka auttavat mielellään ilmaiseksi mutta on myös niitä ihmisiä jotka eivät auta ilmaiseksi vaan tahtovat maksun samasta työstä minkä joku tekee ilmaiseksi ja Janne on niitä jotka ei tee ilmaiseksi mitään vaan tahtoo maksun
Olkoon vaan, mutta jos ja kun hän löytää ihmisiä jotka tekee ja auttaa ilmaiseksi, miten siitä voi syyttää Jannea?? Ei mitenkään mutta kun yritätte aina saada kaiken hänen syykseen. Kyllä ne on ne ihmiset sitten, jotka tekee hommat ilmaiseksi, joita pitäisi osoittaa sormella.
 
vierailija
Ja taas kirjoitit asian vierestä. Janne valitti lehteen hammaslääkäriajan perumisesta. Kyllä. Ja itse linkitti tuon Faceen, siksi muistan sen. Et näköjään kestä MITÄÄN negatiivista sanottavaa Jannesta. Janne on vanha ukko, joka marisee joka pikkuasiasta, miten voit fanittaa tuollaista?
Mutta sä tongit sen esille. Ihan sama että Janne oli sen sanonut lehteen. Kuinka pitkälle sun piti mennä että löysit tän 😂😂?
 
vierailija
Tuo ei ole mega julkkiksen määritelmä. En enää voi selkeämmin kirjoittaa tuota. Ja miksi olet kirjoittanut sanat isoilla kirjaimilla?
Kyllä Janne ihan tosissaan luulee olevansa megajulkkis. Suuttui kun häntä ei otettu hiv-järjestön keulakuvaksi. Ja suuttui kun Sillanpää ei vastannut hänen Faceviesteihin. Janne On Pikkujulkkis. Ja Kirjoitan Isolla Jos Haluan.
 
vierailija
Missään ei Janne ole kirjoittanut että luulee olevansa mega julkkis. Ei Facessa ei missään. Turha alkaa keksiä satuja.
Tästä on jo puhuttu sivukaupalla, miksi jankkaat? Vastaan vielä kerran: Janne tyrkyttää itseään lehtiin joka pikkuasiasta ja uskoo että uudet tuttavuudet "yrittävät hyötyä hänestä", en tiedä kyllä miten koska on pikkujulkkis.
 
vierailija
Jaahas nyt kun J ei ole postannut mitään Faceen pariin päivään ja nyt on vkonloppu ja ihmisillä ei ole mitään muuta tekemistä, niin tänne tulivat sitten kirjoittamaan taas pikku sontaansa vuosien takaisista tapahtumista. Näinhän se menee. Kiva nähdä ettei rutiini ole muuttunut.
 
vierailija
Ei ole kirjoittanut että on mikään julkkis. Tai jos on, niin en ole nähnyt.
Eli et nähnyt kun puolusti Sillanpäätä kun tieto p e d o s t a tuli ilmi? Ja suuttui kun Sillanpää ei vastannut Jannen kannustus/(julkkis)rakkausviestiin? Janne valitti näistä Facessa, on poistanut nuo kommentit. Suuttui kun Sillanpää ei vastannut julkkisjannen viestiin.
 
vierailija
Tästä on jo puhuttu sivukaupalla, miksi jankkaat? Vastaan vielä kerran: Janne tyrkyttää itseään lehtiin joka pikkuasiasta ja uskoo että uudet tuttavuudet "yrittävät hyötyä hänestä", en tiedä kyllä miten koska on pikkujulkkis.
Mitä sitten? Antaa hänen tehdä sitä. Mitäpä säkään tekisit, jollei sulla olis jotain luettavaa? Antaa hänen puuhata mitä lystää. Niin varmasti teet itekkin.
 
vierailija
Jaahas nyt kun J ei ole postannut mitään Faceen pariin päivään ja nyt on vkonloppu ja ihmisillä ei ole mitään muuta tekemistä, niin tänne tulivat sitten kirjoittamaan taas pikku sontaansa vuosien takaisista tapahtumista. Näinhän se menee. Kiva nähdä ettei rutiini ole muuttunut.
Onko se "sontaa" jos kirjoittaa jotain mitä Janne on itse postannut someen? Sittenhän Janne on itse postannut sontaa?
 
vierailija
Et vastannut kysymyksiin vaan taas kiertelit ja kaartelit, kuten suurin osa Jannefaneista.
Mikä se sun kysymys nyt sitten taas oli? Et esitä mitään selviä kysymyksiä. Että näinkö Sillanpäästä joskus jutun? Muistan lukeneeni siitä jotain mutta koska se ei vaikuta mun elämääni, mulla ei ole pahemmin mielipidettä siitä. Vai onko kysymys että mitä tuumin että Janne suuttui tai jotain? Mitä sitten? Ei kuulu mulle.
 
vierailija
Varmaan koska on tottunut että saa, koska monet ihmiset ovat auttaneet häntä. Jos yksikään ei olisi auttanut ilmaiseksi, ei olisi tottunut siihen. Että osoitellaan niitä auttajia nyt sormella. Ei Jannea.

Kerro ihmeessä miksi laiskaa ja osaamatonta Jannea pitäisi ilmaiseksi auttaa miksi Janne ei itse tee kuten normaalit ihmiset .

1) jos jannelta kysyttäisiin apua vaikka samanlaiseen työhön apua mihin itse myös kyselee ilmaiseksi työapua niin miksi Jannelle pitäisi siitä maksaa korvaus ( Janne ei ilmaiseksi tee yhtään mitään työtä eikä auta ketään ilmaiseksi)

2) miksi Janne kyselee ilmaista työapua Mutta ei korvaa kuinkaan auttajille Mutta jannelle pitäisi korvata.
 

Yhteistyössä