Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tottakai me katsottiin. Janne Show oli hyvää viihdettä Sai aina jännittää minkä rievun se Janne on tänään vetänyt ylleen, onko pessyt hiuksensa vai onko lippispäivä, milloin se vetää taas raivarit jne. Nykyään Onnenarpaa ei viitsi katsoa, kun Katrie on niin virallinen ja asiallinen juontaja. Viihdearvo tasan nolla.


Nythän sitä onnenarpaa justiinsa voi katsoa kun Janne on pois sekoilemasta ja tilalla on parempi juontaja. Kyllä sitä mieluummin katrieta katsoo kun jannen sekoiluja
 
vierailija
Joku ehdotti Jannen facessa, että jospa joku alkaisi rahoittaa niitä Jannen livelähetyksiä 😂 Joopati joo. Kuka hullu maksaisi Jannelle siitä, että tämä lätisee facessa tunnin ajan silloin kun sattuu huvittamaan? Ja vetää näitä typeriä "Arvaa mikä esine on Jannen meikkilaukussa" leikkejä... Janne kun on kyseessä, niin varmaan vaatisi useamman tonnin aina yhdestä lähetyksestä. Ja mitä se sponsori sitten hyötyisi koko touhusta? Ei yhtään mitään!
 
vierailija
Joku ehdotti Jannen facessa, että jospa joku alkaisi rahoittaa niitä Jannen livelähetyksiä Joopati joo. Kuka hullu maksaisi Jannelle siitä, että tämä lätisee facessa tunnin ajan silloin kun sattuu huvittamaan? Ja vetää näitä typeriä "Arvaa mikä esine on Jannen meikkilaukussa" leikkejä... Janne kun on kyseessä, niin varmaan vaatisi useamman tonnin aina yhdestä lähetyksestä. Ja mitä se sponsori sitten hyötyisi koko touhusta? Ei yhtään mitään!
Et näköjään ole kovin tietoinen mitä maailmassa tapahtuu. Nykyään huonommatkin ideat ja showt saavat sponsoreita ja niitä seuraa monet ihmiset. Että juuri sinä et pidä sitä hyvänä ajatuksena ei tarkoita etteikö muut olisi kiinnostuneet.
 
vierailija
Joku ehdotti Jannen facessa, että jospa joku alkaisi rahoittaa niitä Jannen livelähetyksiä Joopati joo. Kuka hullu maksaisi Jannelle siitä, että tämä lätisee facessa tunnin ajan silloin kun sattuu huvittamaan? Ja vetää näitä typeriä "Arvaa mikä esine on Jannen meikkilaukussa" leikkejä... Janne kun on kyseessä, niin varmaan vaatisi useamman tonnin aina yhdestä lähetyksestä. Ja mitä se sponsori sitten hyötyisi koko touhusta? Ei yhtään mitään!
Ihmetyttää tää teidän vikinä siitä, että Janne haluaa palkkaa. Hyvin moni ei suostu, tai ei ainakaan pitäisi suostua, tekemään töitä pennisummilla.
 
vierailija
Ihmetyttää tää teidän vikinä siitä, että Janne haluaa palkkaa. Hyvin moni ei suostu, tai ei ainakaan pitäisi suostua, tekemään töitä pennisummilla.
No mutta hei haloo nyt oikeesti! 😂 Maksaisitko sinä muka Jannelle siitä, että hän satunnaisesti, oman jaksamisensa mukaan pitää facebookissa tunnin livelähetyksen?? Tuossa livelähetyksessä arvuutellaan mikä esine on piilotettu Jannen meikkilaukkuun, tai arvuutellaan että mikäs kaupunki on kirjekuoressa. Tuollaisesta "työstä" sinä sitten maksaisit mielelläsi Jannelle, ja vielä hyvin maksaisitkin?? Mä en ymmärrä että miksi mitään Jannen touhua ei saisi kyseenalaistaa tai kritisoida. Mun mielestä jotenkin sairasta että te Janne-fanit ette koskaan voi myöntää että joissain Jannen touhuissa ei vain ole sitä järkeä!
 
vierailija
Ja mua oksettaa kun te Janne-fanit koko ajan räksytätte että Janne on palkankorotuksensa ansainnut... Hohhoijaa 🤦 Mehän emme tiedä mikä Jannen nykyinen palkka oli. Mutta ottaen huomioon Jannen elämäntyylin (eli omakotitalot, kesämökit, ulkomaanreissut, jatkuvat poissaolot töistä sun muut) ei se palkka voinut kovin huono olla. Mutta nälkä kasvaa syödessä, ja ahneus myös. Minä soisin tuntuvat palkankorotukset esim.hoitajille ja siivoojille. Eli ammattilaisille jotka tekevät TÄRKEÄÄ työtä! Mutta jos joku pösilö nyt jankuttaa telkkarissa kaksi tuntia päivän säästä, nimipäiväsankareista, hernekeitosta ja veden juomisesta, niin ei siinä mitään monen tonnin päiväpalkkaa tarvitse. Janne on tehnyt varsin selväksi, että hän ei suostu tulemaan takaisin Onnenarpaan, jollei saa centilleen vaatimaansa summaa! Ei ole siis valmis kompromisseihin, ei ole valmis edes hieman tulemaan vastaan. Hän vetoaa "ammattitaitoonsa ja osaamiseensa". Hah! Tuollainen p*skan jauhaminen tv:ssä ei mitään ammattitaitoa vaadi. Kyse on siitä että Jannesta on tuskallista jauhaa p*skaa 2h, kokee siis että noin p*skasta duunista tarvitsisi paremman palkan!
 
vierailija
No mutta hei haloo nyt oikeesti! 😂 Maksaisitko sinä muka Jannelle siitä, että hän satunnaisesti, oman jaksamisensa mukaan pitää facebookissa tunnin livelähetyksen?? Tuossa livelähetyksessä arvuutellaan mikä esine on piilotettu Jannen meikkilaukkuun, tai arvuutellaan että mikäs kaupunki on kirjekuoressa. Tuollaisesta "työstä" sinä sitten maksaisit mielelläsi Jannelle, ja vielä hyvin maksaisitkin?? Mä en ymmärrä että miksi mitään Jannen touhua ei saisi kyseenalaistaa tai kritisoida. Mun mielestä jotenkin sairasta että te Janne-fanit ette koskaan voi myöntää että joissain Jannen touhuissa ei vain ole sitä järkeä!
Itse en maksaisi kun ei ole rahaa, mutta se ei tarkoita etteikö joku muu maksaisi koska on viihdyttävä show. Jannea katsoo paljon mieluummin kuin jotain Silent Library ohjelmaa. Siis minä. Tämä on minun mielipide ja kuten täällä kovasti ilmoitetaan ja huudetaan, kaikilla on se paljon käytetty sana näillä palstoilla eli oikeus (!!!!! Ja sitten vielä monta huutomerkkiä perään 🙄) mielipiteeseen. Ja sinua saa ihan vapaasti ärsyttää se, että jotkut peräti pitää Jannesta. Tai siis hyvin monet.
 
vierailija
Ja mua oksettaa kun te Janne-fanit koko ajan räksytätte että Janne on palkankorotuksensa ansainnut... Hohhoijaa Mehän emme tiedä mikä Jannen nykyinen palkka oli. Mutta ottaen huomioon Jannen elämäntyylin (eli omakotitalot, kesämökit, ulkomaanreissut, jatkuvat poissaolot töistä sun muut) ei se palkka voinut kovin huono olla. Mutta nälkä kasvaa syödessä, ja ahneus myös. Minä soisin tuntuvat palkankorotukset esim.hoitajille ja siivoojille. Eli ammattilaisille jotka tekevät TÄRKEÄÄ työtä! Mutta jos joku pösilö nyt jankuttaa telkkarissa kaksi tuntia päivän säästä, nimipäiväsankareista, hernekeitosta ja veden juomisesta, niin ei siinä mitään monen tonnin päiväpalkkaa tarvitse. Janne on tehnyt varsin selväksi, että hän ei suostu tulemaan takaisin Onnenarpaan, jollei saa centilleen vaatimaansa summaa! Ei ole siis valmis kompromisseihin, ei ole valmis edes hieman tulemaan vastaan. Hän vetoaa "ammattitaitoonsa ja osaamiseensa". Hah! Tuollainen p*skan jauhaminen tv:ssä ei mitään ammattitaitoa vaadi. Kyse on siitä että Jannesta on tuskallista jauhaa p*skaa 2h, kokee siis että noin p*skasta duunista tarvitsisi paremman palkan!
Katkeruus paistaa läpi. Lähteekö sinun pankkitililläsi ne rahat Jannen palkkaan? Ei kai nyt sentään?? Koska kuulostaa siltä siitä miten paljon se häiritsee sinua. Ja kyllä on hyvin monta ammattia jotka myös ansaitsee hyvää palkkaa, mutta se ei liity mitenkään Janneen. Ei Janne pysty antamaan siivoojille lisää palkkaa. Miten tuo liittyy mitenkään siihen, mitä Janne tekee? Jos Janne saa palkankorotuksen, hyvä hänelle. Jos ei saa, niin ei voi mitään. Mutta että se vaivaa teitä niin paljon, on toinen asia. Ei se teidän elämää muuta mihinkään suuntaan. Kai?
 
vierailija
Itse en maksaisi kun ei ole rahaa, mutta se ei tarkoita etteikö joku muu maksaisi koska on viihdyttävä show. Jannea katsoo paljon mieluummin kuin jotain Silent Library ohjelmaa. Siis minä. Tämä on minun mielipide ja kuten täällä kovasti ilmoitetaan ja huudetaan, kaikilla on se paljon käytetty sana näillä palstoilla eli oikeus (!!!!! Ja sitten vielä monta huutomerkkiä perään ) mielipiteeseen. Ja sinua saa ihan vapaasti ärsyttää se, että jotkut peräti pitää Jannesta. Tai siis hyvin monet.
Joo, Jannen liveshow on ihan viihdyttävää katseltavaa. Mutta en minä silti siitä penniäkään maksaisi 🤣 Mutta hei! Minulla on idea millä saadaan Janne työllistettyä! Janne alkaa pitää maksullisia livelähetyksiä. Jatkossa joka ikinen joka haluaa nähdä Janne Shown, joutuu maksamaan "sisäänpääsymaksun". Sanotaan vaikka 25€ per lähetys. Eli jollet maksa, et myöskään näe Jannen livelähetystä. No niin todelliset Janne-fanit, moniko teistä on valmis maksamaan Janne Showsta? Toisin sanoen moniko teistä haluaa toimia Jannen työnantajana? Minä en, minulta jäisi siis liveshowt väliin.
 
vierailija
Ja mua oksettaa kun te Janne-fanit koko ajan räksytätte että Janne on palkankorotuksensa ansainnut... Hohhoijaa Mehän emme tiedä mikä Jannen nykyinen palkka oli. Mutta ottaen huomioon Jannen elämäntyylin (eli omakotitalot, kesämökit, ulkomaanreissut, jatkuvat poissaolot töistä sun muut) ei se palkka voinut kovin huono olla. Mutta nälkä kasvaa syödessä, ja ahneus myös. Minä soisin tuntuvat palkankorotukset esim.hoitajille ja siivoojille. Eli ammattilaisille jotka tekevät TÄRKEÄÄ työtä! Mutta jos joku pösilö nyt jankuttaa telkkarissa kaksi tuntia päivän säästä, nimipäiväsankareista, hernekeitosta ja veden juomisesta, niin ei siinä mitään monen tonnin päiväpalkkaa tarvitse. Janne on tehnyt varsin selväksi, että hän ei suostu tulemaan takaisin Onnenarpaan, jollei saa centilleen vaatimaansa summaa! Ei ole siis valmis kompromisseihin, ei ole valmis edes hieman tulemaan vastaan. Hän vetoaa "ammattitaitoonsa ja osaamiseensa". Hah! Tuollainen p*skan jauhaminen tv:ssä ei mitään ammattitaitoa vaadi. Kyse on siitä että Jannesta on tuskallista jauhaa p*skaa 2h, kokee siis että noin p*skasta duunista tarvitsisi paremman palkan!
Katotko ikinä amerikkalaisia late night talk shows tai miksei myös keskipäivän talk shows? Ne juontajat tekee ihan samaa kuin Janne ja palkka on aikamoista. Tietysti USA on rikkaampi maa kuin Suomi joten siellä isommat rahat on käytössä. Mutta kun sanot, että ei juontamiseen mitään taitoa tarvita, sitä vaan pälätetään kaksi tuntia ja ei se ole edes vaikeaa, et taida ihan tietää mitä juontaminen oikeasti on.
 
vierailija
Joo, Jannen liveshow on ihan viihdyttävää katseltavaa. Mutta en minä silti siitä penniäkään maksaisi Mutta hei! Minulla on idea millä saadaan Janne työllistettyä! Janne alkaa pitää maksullisia livelähetyksiä. Jatkossa joka ikinen joka haluaa nähdä Janne Shown, joutuu maksamaan "sisäänpääsymaksun". Sanotaan vaikka 25€ per lähetys. Eli jollet maksa, et myöskään näe Jannen livelähetystä. No niin todelliset Janne-fanit, moniko teistä on valmis maksamaan Janne Showsta? Toisin sanoen moniko teistä haluaa toimia Jannen työnantajana? Minä en, minulta jäisi siis liveshowt väliin.
Hyvin moni maksaisi, koska fanit seuraa idoliaan. Ihmetyttää että sinä et maksaisi. Miten sitten tietäisit mitä Janne tekee ja mistä sitten voisit kirjoittaa palstoilla?
 
vierailija
Katkeruus paistaa läpi. Lähteekö sinun pankkitililläsi ne rahat Jannen palkkaan? Ei kai nyt sentään?? Koska kuulostaa siltä siitä miten paljon se häiritsee sinua. Ja kyllä on hyvin monta ammattia jotka myös ansaitsee hyvää palkkaa, mutta se ei liity mitenkään Janneen. Ei Janne pysty antamaan siivoojille lisää palkkaa. Miten tuo liittyy mitenkään siihen, mitä Janne tekee? Jos Janne saa palkankorotuksen, hyvä hänelle. Jos ei saa, niin ei voi mitään. Mutta että se vaivaa teitä niin paljon, on toinen asia. Ei se teidän elämää muuta mihinkään suuntaan. Kai?
Öö... Mä en nyt tiedä miten mä osaisin selittää tän asian sinulle o.i.k.e.i.n s.e.l.v.ä.s.ti. Että lopultakin tajuaisit minun näkökannan.... No, ratakiskosta vääntämällä et kuitenkaan tajua... Eli sanon nyt vain näin: Minä en arvosta Jannen "työtä" Onnenarvassa. Koska en arvosta tuota turhaa lätinää telkkarissa, en myöskään koe että Janne olisi oikeutettu palkankorotukseen. Minusta Janne tekee tästä tilanteesta nyt turhaa draamaa. Hän pyysi palkankorotusta, ei saanut. Selvä! Joko hän jatkaa Onnenarvassa vanhalla palkalla. Tai jollei moinen vaihtoehto kelpaa, niin aina voi lojua kotona ja toivoa että joku tulee tarjoamaan hänelle töitä (no ei kyllä tule.)
 
vierailija
Öö... Mä en nyt tiedä miten mä osaisin selittää tän asian sinulle o.i.k.e.i.n s.e.l.v.ä.s.ti. Että lopultakin tajuaisit minun näkökannan.... No, ratakiskosta vääntämällä et kuitenkaan tajua... Eli sanon nyt vain näin: Minä en arvosta Jannen "työtä" Onnenarvassa. Koska en arvosta tuota turhaa lätinää telkkarissa, en myöskään koe että Janne olisi oikeutettu palkankorotukseen. Minusta Janne tekee tästä tilanteesta nyt turhaa draamaa. Hän pyysi palkankorotusta, ei saanut. Selvä! Joko hän jatkaa Onnenarvassa vanhalla palkalla. Tai jollei moinen vaihtoehto kelpaa, niin aina voi lojua kotona ja toivoa että joku tulee tarjoamaan hänelle töitä (no ei kyllä tule.)
Mistä tiedät ettei joku tule tarjoamaan töitä? Ja ei näytä että mies paljon lojuu sohvalla.
 
vierailija
Katotko ikinä amerikkalaisia late night talk shows tai miksei myös keskipäivän talk shows? Ne juontajat tekee ihan samaa kuin Janne ja palkka on aikamoista. Tietysti USA on rikkaampi maa kuin Suomi joten siellä isommat rahat on käytössä. Mutta kun sanot, että ei juontamiseen mitään taitoa tarvita, sitä vaan pälätetään kaksi tuntia ja ei se ole edes vaikeaa, et taida ihan tietää mitä juontaminen oikeasti on.
Aika koomista verrata Jannea vaikka Conan O'Brieniin 😂 Painivat kyllä ihan eri sarjoissa, sori vaan. Janne seistä pönöttää sormi suussa, jankuttaa että muistakaa juoda vettä ja jankkaa ai jai jai jai jaita. Ja muistakaa laittaa herneet likoamaan! Janne on täys amatööri kun verrataan näihin jenkkilän talk show juontajiin. Mutta hei, jos tykkää kapteenin puvussa toikkaroivasta arpajaisjuontajasta, niin mikäpäs siinä. Ai jai jai jai jai 😂
 
vierailija
Öö... Mä en nyt tiedä miten mä osaisin selittää tän asian sinulle o.i.k.e.i.n s.e.l.v.ä.s.ti. Että lopultakin tajuaisit minun näkökannan.... No, ratakiskosta vääntämällä et kuitenkaan tajua... Eli sanon nyt vain näin: Minä en arvosta Jannen "työtä" Onnenarvassa. Koska en arvosta tuota turhaa lätinää telkkarissa, en myöskään koe että Janne olisi oikeutettu palkankorotukseen. Minusta Janne tekee tästä tilanteesta nyt turhaa draamaa. Hän pyysi palkankorotusta, ei saanut. Selvä! Joko hän jatkaa Onnenarvassa vanhalla palkalla. Tai jollei moinen vaihtoehto kelpaa, niin aina voi lojua kotona ja toivoa että joku tulee tarjoamaan hänelle töitä (no ei kyllä tule.)
Arvostatko Katrien työtä Onnenarvassa? Koska kaikesta päätellen et. Koska ei voi arvostaa Katrien työtä ohjelmassa, jos et arvosta Jannen. Eiks niin?
 
vierailija
Aika koomista verrata Jannea vaikka Conan O'Brieniin Painivat kyllä ihan eri sarjoissa, sori vaan. Janne seistä pönöttää sormi suussa, jankuttaa että muistakaa juoda vettä ja jankkaa ai jai jai jai jaita. Ja muistakaa laittaa herneet likoamaan! Janne on täys amatööri kun verrataan näihin jenkkilän talk show juontajiin. Mutta hei, jos tykkää kapteenin puvussa toikkaroivasta arpajaisjuontajasta, niin mikäpäs siinä. Ai jai jai jai jai
Sulla on joku lapsuuden trauma kaiketi sormista kun jankkaat niistä hyvin usein. Ja olet väärässä: molemmat juontaa. Se on sama ammatti.
 
vierailija
Aika koomista verrata Jannea vaikka Conan O'Brieniin Painivat kyllä ihan eri sarjoissa, sori vaan. Janne seistä pönöttää sormi suussa, jankuttaa että muistakaa juoda vettä ja jankkaa ai jai jai jai jaita. Ja muistakaa laittaa herneet likoamaan! Janne on täys amatööri kun verrataan näihin jenkkilän talk show juontajiin. Mutta hei, jos tykkää kapteenin puvussa toikkaroivasta arpajaisjuontajasta, niin mikäpäs siinä. Ai jai jai jai jai
Onneksi sun ei tarvi enää katsoa Jannea tvssä kun hän noin sua riivaa.
 
vierailija
Mistä tiedät ettei joku tule tarjoamaan töitä? Ja ei näytä että mies paljon lojuu sohvalla.
No hei haloo! Taas niitä valoja päälle! Janne on lähes 60v, lihava, kulahtanut, HIV-positiivinen homosexuelli. Eli ei millään muotoa "mediaseksikäs" henkilö. Ei häntä telkkariin enää kukaan huoli. Janne ei jaksa tehdä kuin tunnin lähetyksen... Ottaa jatkuvasti "omaa aikaa" eli on pois töistä hyvin lyhyellä varoitusajalla. Kuka tuollaista palkkaisi?
 
vierailija
No hei haloo! Taas niitä valoja päälle! Janne on lähes 60v, lihava, kulahtanut, HIV-positiivinen homosexuelli. Eli ei millään muotoa "mediaseksikäs" henkilö. Ei häntä telkkariin enää kukaan huoli. Janne ei jaksa tehdä kuin tunnin lähetyksen... Ottaa jatkuvasti "omaa aikaa" eli on pois töistä hyvin lyhyellä varoitusajalla. Kuka tuollaista palkkaisi?
Sulla on jotain tosi vakavia vihaongelmia. Hae apua. Kaikki mitä tuossa kommentissasi kirjoitit on pelkkää vihaa. Onpa surullista että sun tyyppisiä on niin monta Suomessa.
 
vierailija
Eräs nainen oli kirjoittanut Jannelle näin:

"En katso enää Onnen Arpaa ilman ihanaa Jannea. Katsoin yhden kerran abt. 3 minuuttia ja se riitti. Uusi juontaja ei sovi tuohon tehtävään. Alkoi päätä särkemään hänen kimakka äänensä. Pakko oli vaihtaa kanavaa. Hyvää lomaa Janne sinulle <3"

Just. Janne oli vieläpä tykännyt tuosta kommentista, siitäkin huolimatta että Katrie seuraa Jannen facesivua. Eli myös Katrie näkee tuon kommentin. Mutta hei, eihän tuossa kommentissa ole mitään negatiivista, eihän?! No ei ole kun se koskee Katrieta! Mutta annas olla jos sanoisit Jannelle että hänellä on kimakka ääni, alkaa ihan päätä särkeä ja pakko vaihtaa kanavaa. Niin siitähän se riemu taas repeäisi! Ja Helsingin poliisilaitos saisi vastaanottaa taas uuden rikosilmoituksen Herra Antinilta! 🤦 Tuo on juurikin sitä Jannen kaksinaamaisuutta mitä en voi sietää! Mutta hellantuuteli sentään kun Janne onkin sitten herttainen ja hyväsydäminen mies!!!
 
vierailija
Jannea ei edes voi kutsua mitenkään ammattilaiseksi kun sitä ammattitaitoa jannella ei ole eikä alalle koulutusta....
Janne on ja tulee aina olemaan amatööri
Jaa a, olet sitten ottanut tietysti selvää että Jay Lenolla, David Lettermanilla jne on ammattiin koulutus? Kovasti ne ihmiset kuitenkin tykkää Jannesta. Se on tärkeintä. Karismaattinen mies.
 
vierailija
Eräs nainen oli kirjoittanut Jannelle näin:

"En katso enää Onnen Arpaa ilman ihanaa Jannea. Katsoin yhden kerran abt. 3 minuuttia ja se riitti. Uusi juontaja ei sovi tuohon tehtävään. Alkoi päätä särkemään hänen kimakka äänensä. Pakko oli vaihtaa kanavaa. Hyvää lomaa Janne sinulle <3"

Just. Janne oli vieläpä tykännyt tuosta kommentista, siitäkin huolimatta että Katrie seuraa Jannen facesivua. Eli myös Katrie näkee tuon kommentin. Mutta hei, eihän tuossa kommentissa ole mitään negatiivista, eihän?! No ei ole kun se koskee Katrieta! Mutta annas olla jos sanoisit Jannelle että hänellä on kimakka ääni, alkaa ihan päätä särkeä ja pakko vaihtaa kanavaa. Niin siitähän se riemu taas repeäisi! Ja Helsingin poliisilaitos saisi vastaanottaa taas uuden rikosilmoituksen Herra Antinilta! Tuo on juurikin sitä Jannen kaksinaamaisuutta mitä en voi sietää! Mutta hellantuuteli sentään kun Janne onkin sitten herttainen ja hyväsydäminen mies!!!
Janne on aivan ihana. Jos joku ei tykkää Katriesta, ok. Samalla tavalla kuin sinä et Jannesta.
 

Yhteistyössä