HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! <3
-Voiko oikeasti noin monilla ihmisillä olla minua ikävä Onnenarpa ohjelmaan?
Saan edelleen yhteydenottoja (soittoja, viestejä ja s-posteja) missä kerrotaan ettei enää seuraa tai osallistu Onnenarpa ohjelmaan kun minä en sitä enää juonna.
Minä en voi tähän sanoa muuta kuin että olen näistä yhteydenotoista ollut yllättynyt. En ole tiennyt suosioni. Ei minulle ole firmasta kerrottu (kuin ehkä kahdesti kaikki nämä 10 v) että olisi tullut mitään kannustavia viestejä katsojilta tms.
Vasta facebookin kautta olen saanut ihania viestejä ja yhteydenottoja ja varsinkin nyt kun lopetin niin näitä on tullut hurja määrä.
Erittäin otettuna olen siitä että tyylini juontaa on ollut mieleenne ja että minua on kaivattu takaisin. En ole voinut ymmärtää miten "iso juttu" olen jopa ollut monen arkipäivään.
Kuitenkin heinäkuussa en ole palaamassa ruutuun vaan pidän ns "lomaa" joka minulle tarkoittaa hotellin pyörittämistä ja tv-sarjan tekemistä (ei siis rannalla makoilua ja lepoa).
Monet ovat kuulema olleet yhteydessä tuotantoon ja en tiedä onko siitä apua. Olen samassa tilanteessa edelleen ja vain jos palkkani korotetaan niin jatkan ohjelman juontamista. Omasta mielestäni olen tätä omaa "hyväntekeväisyyttä" tehnyt halvalla työnteolla ottaen huomioon kaikki ne vuodet mitä tein samaa työtä todella halvalla. Kyllä firmalla on varaa maksaa, ei ole siitä kyse, mutta jostain syystä ei vaan haluta nostaa palkkaani sille tasolle missä se pitäisi olla.
Tästä syystä en voi myöskään tässä vaiheessa sanoa jatkuuko (minun osaltani) Onnenarpa juontajana. Mahdollisesti minun heinäkuun ns "loma" on heiltä strateginen veto että katsojat unohtavat minua ja tottuvat uuteen juontajaan... Täten voivat jatkaa edullisemmalla juontajalla ja säästää rahaa. Toki tässä on samalla yrittäjyys kyseessä niin ymmärrän kyllä heidän puolta myös.
Toki olen valmis vastaanottamaan muita työtarjouksia jos sellaisia tulee vastaan sillä olen juuri nyt juontajana ns "vapaalla markkinoilla".