Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi harmi kun olet mennyt hommaamaan itsellesi estot Jannen faceen. Janne pitää nyt työttömäksi jäätyään facebookissa livelähetyksiä. Ne on ihan hyvää viihdettä Eilen Jannella oli joku ennustajaeukko vieraana siinä lähetyksessä. Ja tämä eukko sitten povasi Jannelle että työtarjouksia on tulossa, oikein montakin. Ja tv:n puolelta. Eukko näki jopa paaaaaksun setelinipun, että niin rahakkaita työtarjouksia on Jannelle luvassa. Oma kultsipuppeli tietysti on myös tuloillaan Jannelle, kuinkas muutenkaan Sitten Janne eukko ja Janne järjestävät faneille marras-joulukuussa Egyptin matkan. Aika epämääräistä touhua. Jokainen joutuu itse hankkimaan lentoliput. Sitten treffataan Jannen kanssa lentokentällä ja lennetään Egyptiin. Tuo akka asuu Egyptissä, on siellä sitten vastassa. Siellä sitten järjestetetään kiertoajeluita sun muuta ohjelmaa, näistä ohjelmanumeroista sitten vielä maksetaan erikseen Jannelle ja sille eukolle.
Ootko nainen? Jos olet, niin ihmettelen käytät sanoja akka ja eukko. Tuosta huomaa, että sivistyneisyys ei ole kovin tuttua sulle. Toivottavasti et lisäänny.
 
vierailija
Hyvä että ees jossain keskustellaan tästä pellestä. Nyt se ettii Orimattilan talolle lemmikkihoitolan pitäjää. Mites sen asumiset ja hoitola Tapanilassa, joko se on irtisanottu kun ei ole varaa asua siinä? Hitsi kun se vauva.fi meni sellaseks, ettei siellä saanut kirjoittaa mitään. Mut on jo blokattu sen face-sivuilta, en voi kopsata tänne niitä sen valituksia ja sääntöjä.
Hieron vielä lisää suolaa Janne-fanien haavoihin... 🤭 Tiedoksesi että täällä Kaksplussan sivulla keskustelu on auki kellon ympäri. Vauvapalstalla kommentointi oli kiinni aina 23-07, mutta täälläpäs saa kirjoitella Jannesta koska vaan. Hih hih hii 🤭

(Jään odottelemaan Janne-faneilta taas katkeria kommentteja).
 
vierailija
Hieron vielä lisää suolaa Janne-fanien haavoihin... Tiedoksesi että täällä Kaksplussan sivulla keskustelu on auki kellon ympäri. Vauvapalstalla kommentointi oli kiinni aina 23-07, mutta täälläpäs saa kirjoitella Jannesta koska vaan. Hih hih hii

(Jään odottelemaan Janne-faneilta taas katkeria kommentteja).
Aivan upeeta että täällä saa katkerat vihaajat kirjoittaa vaikka 0300 kun ei ole muutakaan elämää. Jippii.
 
vierailija
Voi harmi kun olet mennyt hommaamaan itsellesi estot Jannen faceen. Janne pitää nyt työttömäksi jäätyään facebookissa livelähetyksiä. Ne on ihan hyvää viihdettä Eilen Jannella oli joku ennustajaeukko vieraana siinä lähetyksessä. Ja tämä eukko sitten povasi Jannelle että työtarjouksia on tulossa, oikein montakin. Ja tv:n puolelta. Eukko näki jopa paaaaaksun setelinipun, että niin rahakkaita työtarjouksia on Jannelle luvassa. Oma kultsipuppeli tietysti on myös tuloillaan Jannelle, kuinkas muutenkaan Sitten Janne eukko ja Janne järjestävät faneille marras-joulukuussa Egyptin matkan. Aika epämääräistä touhua. Jokainen joutuu itse hankkimaan lentoliput. Sitten treffataan Jannen kanssa lentokentällä ja lennetään Egyptiin. Tuo akka asuu Egyptissä, on siellä sitten vastassa. Siellä sitten järjestetetään kiertoajeluita sun muuta ohjelmaa, näistä ohjelmanumeroista sitten vielä maksetaan erikseen Jannelle ja sille eukolle.
Ihmettelen ettet ole tajunnut sun mahista tässä. Eiks sun pitäis mennä mukaan Egyptiin? Saisit olla paikan päällä seuraamassa rakkaasi seikkailua eikä vaan stalkata Facebookissa. Ai jai.
 
vierailija
Oi luoja! Joku kysyy miksi minun pitää puhua Jannen HIVistä, ihan kuin nauttisin siitä että hänellä on tuo sairaus. Sitten kun perustelen miksi minä puhun Jannen HIVistä, vastaukseksi tulee "Entä sitten? Ei se kuulu sulle tippaakaan."

Kiitos taas päivän nauruista! Teidän Janne-fanien aivoituksissa ei ole kyllä päätä eikä häntää Joo eihän se kuulu lukijoille/kuulijoille tippaakaan, kun Janne tykittää narinoita HIVistään joka tuutista
😂😂😂🤣🤣🤣🤣 kiitokset päivän nauruista

Samalla voit lisätä jannelle kysymyksen miksi pyytää lehtihaastatteluja koskien Hiv kun ei kuulu meille mitä lehdissä kirjoitetaan. 🤣🤣 eikö lehdet ole sitä varten että ostetaan sekä luetaan mutta kirjoitukset ei kuulu sittenkään lukijoille ?
 
vierailija
Milloin täällä puhutaan Onnenarpa ohjelmasta?? Otsikon mukaan tämä on Onnenarpa keskustelu myös. Jannesta puhutaan ainoastaan ja se ei ole edes ohjelmassa enää. Koko keskustelu on Jannesta jauhamista. Ihan tajutonta. Mitä varten aloittaja ees laittoi Onnenarpa sanan otsikkoon??
 
vierailija
Hieron vielä lisää suolaa Janne-fanien haavoihin... Tiedoksesi että täällä Kaksplussan sivulla keskustelu on auki kellon ympäri. Vauvapalstalla kommentointi oli kiinni aina 23-07, mutta täälläpäs saa kirjoitella Jannesta koska vaan. Hih hih hii

(Jään odottelemaan Janne-faneilta taas katkeria kommentteja).
Kyllä se katkeruus asuu sussa. Muuten et kirjoittelisi ihmisestä, jota et edes tunne, joka palstalle.
 
vierailija
Milloin täällä puhutaan Onnenarpa ohjelmasta?? Otsikon mukaan tämä on Onnenarpa keskustelu myös. Jannesta puhutaan ainoastaan ja se ei ole edes ohjelmassa enää. Koko keskustelu on Jannesta jauhamista. Ihan tajutonta. Mitä varten aloittaja ees laittoi Onnenarpa sanan otsikkoon??
Laitoin otsikkoon myös Onnenarpa sen takia, että täällä voi myös kommentoida tuota ohjelmaa. Mutta niinhän siinä kävi, että kun Janne ei enää juonna Onnenarpaa, ei tuo ohjelma jaksa herättää keskustelua. Silloin kun Janne juonsi, Janne ihan omalla käytöksellään sai myös puhumaan Onnenarvasta. Jannen omat maneerit herätti pahennusta. Veden purskuttelu, puhelimen räplääminen, karsea lasten lippis päässä, naamiaiskaupan kapteenipuku päällä, leipomansa piirakan maiskuttelu, makaroonilaatikosta jankkaaminen, herneet likoomaan, muistakaa juoda vettä, ai jai jai jai jai......

AP
 
vierailija
Täällä on enemmän haukkumaviestejä täällä kirjoittelijoista kun keskustelua Jannesta ja Onnenarvasta. Eli joku hc-jannefani on näpytellyt tänne yli puolet viesteistä. Pakkomielle meihin, jotka eivät pidä Jannesta? 🤔
 
vierailija
Laitoin otsikkoon myös Onnenarpa sen takia, että täällä voi myös kommentoida tuota ohjelmaa. Mutta niinhän siinä kävi, että kun Janne ei enää juonna Onnenarpaa, ei tuo ohjelma jaksa herättää keskustelua. Silloin kun Janne juonsi, Janne ihan omalla käytöksellään sai myös puhumaan Onnenarvasta. Jannen omat maneerit herätti pahennusta. Veden purskuttelu, puhelimen räplääminen, karsea lasten lippis päässä, naamiaiskaupan kapteenipuku päällä, leipomansa piirakan maiskuttelu, makaroonilaatikosta jankkaaminen, herneet likoomaan, muistakaa juoda vettä, ai jai jai jai jai......

AP
Small talk ei ole niin helppoa, erityisesti suomalaisille. Suurin osa on säästä puhumista ja se vasta tylsä aihe on. Kuinka paljon siitä voi puhua? Näköjään järjettömän paljon. Herneet ja makaronilaatikko ovat paljon parempia puheenaiheita. En ikinä ole nähnyt Jannea sormi suussa ohjelmassa kuten joku aina mainitsi kaikkialla mihin kirjoitti (ja mainitsi sen joka ikisessä kommentissaan. Yksi kerta ois riittänyt) tai että purskutti vettä suussaan tms mutta jos tekikin noita ja ne sen jutut inhotti paria katsojaa, miksi sitten katsoa koko ohjelmaa? On se kysymys. Janne ei sovi joka muottiin ja ihmisen makuun mutta eipä ole ainakaan tylsä. Ja se on hyvä asia. Maailma on täynnä tylsiä ihmisiä.
 
vierailija
Janne avautui taas facessa työtilanteestaan. Teki selväksi että hän ei tule takaisin, jollei saa vaatimaansa (isoa) palkankorotusta. Jokseenkin sekava taas tuo Jannen avautuminen. Janne sanoi että tuotanto laittoi hänet "lomalle" heinäkuuksi, jotta saavat tehdä ohjelmaa edullisemmalla juontajalla. Miten työnantaja voi laittaa Jannen "pakkolomalle", jis tämä itse on jo irtisanoutunut?? Selkeästi Janne elää nyt siinä toivossa, että fanien lukuisat palautteet ja vaatimukset saavat tuotantoyhtiön myöntämään Jannelle mojovan palkankorotuksen. Itse en tähän usko. En jaksa uskoa että Janne pääsee enää Onnenarpaan.
 
vierailija
Janne avautui taas facessa työtilanteestaan. Teki selväksi että hän ei tule takaisin, jollei saa vaatimaansa (isoa) palkankorotusta. Jokseenkin sekava taas tuo Jannen avautuminen. Janne sanoi että tuotanto laittoi hänet "lomalle" heinäkuuksi, jotta saavat tehdä ohjelmaa edullisemmalla juontajalla. Miten työnantaja voi laittaa Jannen "pakkolomalle", jis tämä itse on jo irtisanoutunut?? Selkeästi Janne elää nyt siinä toivossa, että fanien lukuisat palautteet ja vaatimukset saavat tuotantoyhtiön myöntämään Jannelle mojovan palkankorotuksen. Itse en tähän usko. En jaksa uskoa että Janne pääsee enää Onnenarpaan.
Lisäsit nyt kyllä omia mielipiteitäsi. Oisit vaan kopioinut textin suoraan Jannen kirjoituksesta. Missään siinä ei sanottu että hän vaatii isoa palkankorotusta. Mene lukemaan se postaus uudestaan. Jos aiot kertoa jotain, kerro se ainakin totuudenmukaisesti.
 
vierailija
Voi tsiisus! 🤦 Janne oli nyt mennyt neuvomaan Katrieta kuinka tulisi juontaa Onnenarpaa...

"Kerroin ohjelmaa nyt juontavalle Katrielle jo oma mielipiteeni että voisi avata hiukan sitä omaa elämää ohjelmassa koska ei kukaan jaksa katsoa ohjelmaa 2 tuntia missä kerrataan vain pelin sääntöjä ja miten osallistutaan."

Ei Janne noin!! Vaikka Janne avasi omaa elämäänsä paljonkin, kenelläkään ei ole velvollisuus jaaritella OMASTA elämästään tv-katsojille! Sitä puhuttavaa voi kyllä keksiä muustakin aiheesta kuin omasta elämästään! Katrie voisi vaikka höpötellä enemmän soittajien kanssa, niinkuin Jannekin teki. Katrie täräyttää heti kysyttyään soittajan nimen että "Kerrotko sun vastauksen?" Janne kyseli että millaines sää siellä on, paistaako aurinko? Jokos olet syönyt lounasta, mitäs söit? Todella typerää "vaatia" että Katrien pitäisi avautua omasta yksityiselämästään tv-katsojille. HÄPEÄ JANNE JOS OSAAT!
 
vierailija
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! <3

-Voiko oikeasti noin monilla ihmisillä olla minua ikävä Onnenarpa ohjelmaan? 🤔

Saan edelleen yhteydenottoja (soittoja, viestejä ja s-posteja) missä kerrotaan ettei enää seuraa tai osallistu Onnenarpa ohjelmaan kun minä en sitä enää juonna.

Minä en voi tähän sanoa muuta kuin että olen näistä yhteydenotoista ollut yllättynyt. En ole tiennyt suosioni. Ei minulle ole firmasta kerrottu (kuin ehkä kahdesti kaikki nämä 10 v) että olisi tullut mitään kannustavia viestejä katsojilta tms.

Vasta facebookin kautta olen saanut ihania viestejä ja yhteydenottoja ja varsinkin nyt kun lopetin niin näitä on tullut hurja määrä.

Erittäin otettuna olen siitä että tyylini juontaa on ollut mieleenne ja että minua on kaivattu takaisin. En ole voinut ymmärtää miten "iso juttu" olen jopa ollut monen arkipäivään. 🤷‍♂️

Kuitenkin heinäkuussa en ole palaamassa ruutuun vaan pidän ns "lomaa" joka minulle tarkoittaa hotellin pyörittämistä ja tv-sarjan tekemistä (ei siis rannalla makoilua ja lepoa). :D

Monet ovat kuulema olleet yhteydessä tuotantoon ja en tiedä onko siitä apua. Olen samassa tilanteessa edelleen ja vain jos palkkani korotetaan niin jatkan ohjelman juontamista. Omasta mielestäni olen tätä omaa "hyväntekeväisyyttä" tehnyt halvalla työnteolla ottaen huomioon kaikki ne vuodet mitä tein samaa työtä todella halvalla. Kyllä firmalla on varaa maksaa, ei ole siitä kyse, mutta jostain syystä ei vaan haluta nostaa palkkaani sille tasolle missä se pitäisi olla.

Tästä syystä en voi myöskään tässä vaiheessa sanoa jatkuuko (minun osaltani) Onnenarpa juontajana. Mahdollisesti minun heinäkuun ns "loma" on heiltä strateginen veto että katsojat unohtavat minua ja tottuvat uuteen juontajaan... Täten voivat jatkaa edullisemmalla juontajalla ja säästää rahaa. Toki tässä on samalla yrittäjyys kyseessä niin ymmärrän kyllä heidän puolta myös.

Toki olen valmis vastaanottamaan muita työtarjouksia jos sellaisia tulee vastaan sillä olen juuri nyt juontajana ns "vapaalla markkinoilla". :)
 
vierailija
Miksi Janne ylipäänsä haikailee enää Onnenarpaan. Juuri yksi päivä hän itse sanoi, että tuo kahden tunnin lähetys on aivan liian pitkä, tunti olisi parempi. Samasta syystä facebookin liveshowkin on enää tunnin mittainen, kun ei kuulemma jaksa vetää kahden tunnin lähetystä.....
 
vierailija
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! <3

-Voiko oikeasti noin monilla ihmisillä olla minua ikävä Onnenarpa ohjelmaan?

Saan edelleen yhteydenottoja (soittoja, viestejä ja s-posteja) missä kerrotaan ettei enää seuraa tai osallistu Onnenarpa ohjelmaan kun minä en sitä enää juonna.

Minä en voi tähän sanoa muuta kuin että olen näistä yhteydenotoista ollut yllättynyt. En ole tiennyt suosioni. Ei minulle ole firmasta kerrottu (kuin ehkä kahdesti kaikki nämä 10 v) että olisi tullut mitään kannustavia viestejä katsojilta tms.

Vasta facebookin kautta olen saanut ihania viestejä ja yhteydenottoja ja varsinkin nyt kun lopetin niin näitä on tullut hurja määrä.

Erittäin otettuna olen siitä että tyylini juontaa on ollut mieleenne ja että minua on kaivattu takaisin. En ole voinut ymmärtää miten "iso juttu" olen jopa ollut monen arkipäivään.

Kuitenkin heinäkuussa en ole palaamassa ruutuun vaan pidän ns "lomaa" joka minulle tarkoittaa hotellin pyörittämistä ja tv-sarjan tekemistä (ei siis rannalla makoilua ja lepoa).

Monet ovat kuulema olleet yhteydessä tuotantoon ja en tiedä onko siitä apua. Olen samassa tilanteessa edelleen ja vain jos palkkani korotetaan niin jatkan ohjelman juontamista. Omasta mielestäni olen tätä omaa "hyväntekeväisyyttä" tehnyt halvalla työnteolla ottaen huomioon kaikki ne vuodet mitä tein samaa työtä todella halvalla. Kyllä firmalla on varaa maksaa, ei ole siitä kyse, mutta jostain syystä ei vaan haluta nostaa palkkaani sille tasolle missä se pitäisi olla.

Tästä syystä en voi myöskään tässä vaiheessa sanoa jatkuuko (minun osaltani) Onnenarpa juontajana. Mahdollisesti minun heinäkuun ns "loma" on heiltä strateginen veto että katsojat unohtavat minua ja tottuvat uuteen juontajaan... Täten voivat jatkaa edullisemmalla juontajalla ja säästää rahaa. Toki tässä on samalla yrittäjyys kyseessä niin ymmärrän kyllä heidän puolta myös.

Toki olen valmis vastaanottamaan muita työtarjouksia jos sellaisia tulee vastaan sillä olen juuri nyt juontajana ns "vapaalla markkinoilla".
Melkoista "humblebragia" tuo Jannen postaus.
 

Yhteistyössä