Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ennustajaeukko povasi Jannelle eilen juuri niinkuin arvasinkin 😂 Eli kertoi siis Jannelle mitä Janne janosikin kuulla. Jannelle kuulemma alkaa oikein vyörymään työtarjouksia tv:n puolelta, paksu setelinippu on nähtävillä.... Ja luonnollisesti myös se elämänrakkaus löytyy 😂 Ja Janneen nuo sadut upposi kuin veitsi sulaan voihin. Sori vaan mutta minä en usko minkään ennustajaeukon satuihin. Eiköhän Jannen tv-ura ollut tässä, ja se egyptiläinen säätökin kaikkoaa kuin pieru Saharaan siinä kohtaa kun Jannen HIV tulee ilmi.....
 
vierailija
Ennustajaeukko povasi Jannelle eilen juuri niinkuin arvasinkin Eli kertoi siis Jannelle mitä Janne janosikin kuulla. Jannelle kuulemma alkaa oikein vyörymään työtarjouksia tv:n puolelta, paksu setelinippu on nähtävillä.... Ja luonnollisesti myös se elämänrakkaus löytyy Ja Janneen nuo sadut upposi kuin veitsi sulaan voihin. Sori vaan mutta minä en usko minkään ennustajaeukon satuihin. Eiköhän Jannen tv-ura ollut tässä, ja se egyptiläinen säätökin kaikkoaa kuin pieru Saharaan siinä kohtaa kun Jannen HIV tulee ilmi.....
Ennustajat kertoo aina ihmisille mitä ne haluaa kuulla.
 
vierailija
Ennustajaeukko povasi Jannelle eilen juuri niinkuin arvasinkin Eli kertoi siis Jannelle mitä Janne janosikin kuulla. Jannelle kuulemma alkaa oikein vyörymään työtarjouksia tv:n puolelta, paksu setelinippu on nähtävillä.... Ja luonnollisesti myös se elämänrakkaus löytyy Ja Janneen nuo sadut upposi kuin veitsi sulaan voihin. Sori vaan mutta minä en usko minkään ennustajaeukon satuihin. Eiköhän Jannen tv-ura ollut tässä, ja se egyptiläinen säätökin kaikkoaa kuin pieru Saharaan siinä kohtaa kun Jannen HIV tulee ilmi.....
Miksi sun pitää ottaa HIV puheeksi? Ihan kuin nauttisit siitä, että hänellä on tämä sairaus.
 
vierailija
Miksi sun pitää ottaa HIV puheeksi? Ihan kuin nauttisit siitä, että hänellä on tämä sairaus.
No kuule en nauti! Janne ihan itse vetää sen HIV-kortin esille harva se päivä! Otti ihan itse yhteyttä Iltalehteenkin ja tarjosi että tehkää minusta juttu otsikolla "Minua kohdellaan kuin spitaalista HIVn takia." Ja harva se päivä Janne ruikuttaa facessa kuinka hänen elämänsä meni pilalle sen jäljeen kun toi julki tämän sairautensa. Janne on myös uhriutunut siitä että suomalaiset homot eivät lämpene hänelle juurikin tuon HIVn takia. Siksi hänen pitää laajentaa mieshakunsa ulkomaille, ne ressukat kun eivät tunne tätä suomalaista tv-staraa ja hänen sairaskertomustaan... Joten... Jos Janne saa puhua HIVistään joka päivä ihan iltapäivälehtiä myöten, miksen minä saisi???????
 
vierailija
No kuule en nauti! Janne ihan itse vetää sen HIV-kortin esille harva se päivä! Otti ihan itse yhteyttä Iltalehteenkin ja tarjosi että tehkää minusta juttu otsikolla "Minua kohdellaan kuin spitaalista HIVn takia." Ja harva se päivä Janne ruikuttaa facessa kuinka hänen elämänsä meni pilalle sen jäljeen kun toi julki tämän sairautensa. Janne on myös uhriutunut siitä että suomalaiset homot eivät lämpene hänelle juurikin tuon HIVn takia. Siksi hänen pitää laajentaa mieshakunsa ulkomaille, ne ressukat kun eivät tunne tätä suomalaista tv-staraa ja hänen sairaskertomustaan... Joten... Jos Janne saa puhua HIVistään joka päivä ihan iltapäivälehtiä myöten, miksen minä saisi???????
Entä sitten? Ei se sulle kuulu tippaakaan.
 
vierailija
No kuule en nauti! Janne ihan itse vetää sen HIV-kortin esille harva se päivä! Otti ihan itse yhteyttä Iltalehteenkin ja tarjosi että tehkää minusta juttu otsikolla "Minua kohdellaan kuin spitaalista HIVn takia." Ja harva se päivä Janne ruikuttaa facessa kuinka hänen elämänsä meni pilalle sen jäljeen kun toi julki tämän sairautensa. Janne on myös uhriutunut siitä että suomalaiset homot eivät lämpene hänelle juurikin tuon HIVn takia. Siksi hänen pitää laajentaa mieshakunsa ulkomaille, ne ressukat kun eivät tunne tätä suomalaista tv-staraa ja hänen sairaskertomustaan... Joten... Jos Janne saa puhua HIVistään joka päivä ihan iltapäivälehtiä myöten, miksen minä saisi???????
Sinä varmasti olisit super iloinen jos sinusta puhuttaisiin koko aika eri palstoilla ja aina huonoon sävyyn. Sinun elämääsi riepoteltaisiin ja juoruttaisiin. Jep jep tottakai tykkäisit.
 
vierailija
Entä sitten? Ei se sulle kuulu tippaakaan.
Oi luoja! 😂😂😂😂 Joku kysyy miksi minun pitää puhua Jannen HIVistä, ihan kuin nauttisin siitä että hänellä on tuo sairaus. Sitten kun perustelen miksi minä puhun Jannen HIVistä, vastaukseksi tulee "Entä sitten? Ei se kuulu sulle tippaakaan."

Kiitos taas päivän nauruista! 😂 Teidän Janne-fanien aivoituksissa ei ole kyllä päätä eikä häntää 😂 Joo eihän se kuulu lukijoille/kuulijoille tippaakaan, kun Janne tykittää narinoita HIVistään joka tuutista 😂
 
vierailija
Oi luoja! Joku kysyy miksi minun pitää puhua Jannen HIVistä, ihan kuin nauttisin siitä että hänellä on tuo sairaus. Sitten kun perustelen miksi minä puhun Jannen HIVistä, vastaukseksi tulee "Entä sitten? Ei se kuulu sulle tippaakaan."

Kiitos taas päivän nauruista! Teidän Janne-fanien aivoituksissa ei ole kyllä päätä eikä häntää Joo eihän se kuulu lukijoille/kuulijoille tippaakaan, kun Janne tykittää narinoita HIVistään joka tuutista
Ei kuulukaan teille. Se on Jannen asia puhua siitä. Ei sun. Mutta ethän sä vihassasi tota tajua.
 
vierailija
Ei kuulukaan teille. Se on Jannen asia puhua siitä. Ei sun. Mutta ethän sä vihassasi tota tajua.
Tsot tsot tsot! Mietipäs nyt taas vähäsen....

"Se on Jannen asia puhua siitä. Ei sun."
Eli oletan siis että myöskään kannustavia kommentteja ei saa Jannelle laittaa? Kun Janne narisee sairaudestaan, kukaan ei saa kommentoida edes tsemppaavaan tyyliin? Koska tosiaan "Se on Jannen asia puhua siitä. Ei sun."
 
vierailija
Hyvä että ees jossain keskustellaan tästä pellestä. Nyt se ettii Orimattilan talolle lemmikkihoitolan pitäjää. Mites sen asumiset ja hoitola Tapanilassa, joko se on irtisanottu kun ei ole varaa asua siinä? Hitsi kun se vauva.fi meni sellaseks, ettei siellä saanut kirjoittaa mitään. Mut on jo blokattu sen face-sivuilta, en voi kopsata tänne niitä sen valituksia ja sääntöjä.
 
vierailija
Tsot tsot tsot! Mietipäs nyt taas vähäsen....

"Se on Jannen asia puhua siitä. Ei sun."
Eli oletan siis että myöskään kannustavia kommentteja ei saa Jannelle laittaa? Kun Janne narisee sairaudestaan, kukaan ei saa kommentoida edes tsemppaavaan tyyliin? Koska tosiaan "Se on Jannen asia puhua siitä. Ei sun."
Vaikea uskoa että tiedät mitä kannustava edes tarkoittaa.
 
vierailija
Hyvä että ees jossain keskustellaan tästä pellestä. Nyt se ettii Orimattilan talolle lemmikkihoitolan pitäjää. Mites sen asumiset ja hoitola Tapanilassa, joko se on irtisanottu kun ei ole varaa asua siinä? Hitsi kun se vauva.fi meni sellaseks, ettei siellä saanut kirjoittaa mitään. Mut on jo blokattu sen face-sivuilta, en voi kopsata tänne niitä sen valituksia ja sääntöjä.
Tulihan se Orimattila taas esiin. Kuten sanoin, samat tylsät kommentit päivästä päivään. Jos sua kiinnostaa niin paljon ja näet Jannen Face sivun, mene kysymään suoraan häneltä asiaa. Miten kuvittelet jotkut tuntemattomat jollain palstalla tietää neuvoa sua?
 
vierailija
Hyvä että ees jossain keskustellaan tästä pellestä. Nyt se ettii Orimattilan talolle lemmikkihoitolan pitäjää. Mites sen asumiset ja hoitola Tapanilassa, joko se on irtisanottu kun ei ole varaa asua siinä? Hitsi kun se vauva.fi meni sellaseks, ettei siellä saanut kirjoittaa mitään. Mut on jo blokattu sen face-sivuilta, en voi kopsata tänne niitä sen valituksia ja sääntöjä.
Ai sut on blokattu? Hienoa! Noh eiköhän nää tyypit kuitenkin mene kopioimaan sulle kaikki Jannen postaukset 😂 ettet jää paitsi.
 
vierailija
Hyvä että ees jossain keskustellaan tästä pellestä. Nyt se ettii Orimattilan talolle lemmikkihoitolan pitäjää. Mites sen asumiset ja hoitola Tapanilassa, joko se on irtisanottu kun ei ole varaa asua siinä? Hitsi kun se vauva.fi meni sellaseks, ettei siellä saanut kirjoittaa mitään. Mut on jo blokattu sen face-sivuilta, en voi kopsata tänne niitä sen valituksia ja sääntöjä.
Voi harmi kun olet mennyt hommaamaan itsellesi estot Jannen faceen. Janne pitää nyt työttömäksi jäätyään facebookissa livelähetyksiä. Ne on ihan hyvää viihdettä 😂 Eilen Jannella oli joku ennustajaeukko vieraana siinä lähetyksessä. Ja tämä eukko sitten povasi Jannelle että työtarjouksia on tulossa, oikein montakin. Ja tv:n puolelta. Eukko näki jopa paaaaaksun setelinipun, että niin rahakkaita työtarjouksia on Jannelle luvassa. Oma kultsipuppeli tietysti on myös tuloillaan Jannelle, kuinkas muutenkaan 🤭 Sitten Janne eukko ja Janne järjestävät faneille marras-joulukuussa Egyptin matkan. Aika epämääräistä touhua. Jokainen joutuu itse hankkimaan lentoliput. Sitten treffataan Jannen kanssa lentokentällä ja lennetään Egyptiin. Tuo akka asuu Egyptissä, on siellä sitten vastassa. Siellä sitten järjestetetään kiertoajeluita sun muuta ohjelmaa, näistä ohjelmanumeroista sitten vielä maksetaan erikseen Jannelle ja sille eukolle.
 

Yhteistyössä