Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja tietenkään lapsirakkaat ihmiset eivät kykene vastaamaan 🙈 Niin no, onhan se ymmärrettävää. Muuten kyllä puolustetaan Jannea raivokkaasti joka asiassa, mutta vähän paha mennä kommentoimaan Jannen lapsivihaa jos itsellä niitä kakaroita pyörii jaloissa. Onhan se nyt kamalaa että Janne ei huolisi Janne-fanien Pirkko-Pettereitä hotelliinsa majoittumaan 😱 Jestamendeera mikä skandaali! Lutuinen ihana Janne ei pidäkään lapsista. Ei edes niistä intohimoisten Janne-fanien lapsista! 😱
 
vierailija
Melkein arvasinkin millaisia vastauksia tulen saamaan tuohon lapsiasiaan liittyen Arvasin että vastauksissa korostuu se, että vastaajat itsekin inhoavat lapsia, lapset retuuttaa eläimiä jne. Kun tuon kysymyksen juju oli siinä, että Janne aina esitetään niiiiiiiiiiiin herttaisena ja hyväsydämisenä ihmisenä. Mutta kappas vaan, ei tuo lutuisen ihana Janne sitten siedäkään lapsia. Ai jai jai jai jai......
Sinun kysymyksissä ei ole mitään jujua ikinä.
 
vierailija
Ja tietenkään lapsirakkaat ihmiset eivät kykene vastaamaan Niin no, onhan se ymmärrettävää. Muuten kyllä puolustetaan Jannea raivokkaasti joka asiassa, mutta vähän paha mennä kommentoimaan Jannen lapsivihaa jos itsellä niitä kakaroita pyörii jaloissa. Onhan se nyt kamalaa että Janne ei huolisi Janne-fanien Pirkko-Pettereitä hotelliinsa majoittumaan Jestamendeera mikä skandaali! Lutuinen ihana Janne ei pidäkään lapsista. Ei edes niistä intohimoisten Janne-fanien lapsista!
Mitä ajat takaa? En tajua. Hän ei pidä lapsista. Ok. Mitä siitä?
 
vierailija
Ja tietenkään lapsirakkaat ihmiset eivät kykene vastaamaan Niin no, onhan se ymmärrettävää. Muuten kyllä puolustetaan Jannea raivokkaasti joka asiassa, mutta vähän paha mennä kommentoimaan Jannen lapsivihaa jos itsellä niitä kakaroita pyörii jaloissa. Onhan se nyt kamalaa että Janne ei huolisi Janne-fanien Pirkko-Pettereitä hotelliinsa majoittumaan Jestamendeera mikä skandaali! Lutuinen ihana Janne ei pidäkään lapsista. Ei edes niistä intohimoisten Janne-fanien lapsista!
Jännittyneenä odotan mitä keksit seuraavaksi 😂. Että J ei tykkää jäätelöstä ja sitten se tekee hänestä kauhean ihmisen?
 
vierailija
Ja tietenkään lapsirakkaat ihmiset eivät kykene vastaamaan Niin no, onhan se ymmärrettävää. Muuten kyllä puolustetaan Jannea raivokkaasti joka asiassa, mutta vähän paha mennä kommentoimaan Jannen lapsivihaa jos itsellä niitä kakaroita pyörii jaloissa. Onhan se nyt kamalaa että Janne ei huolisi Janne-fanien Pirkko-Pettereitä hotelliinsa majoittumaan Jestamendeera mikä skandaali! Lutuinen ihana Janne ei pidäkään lapsista. Ei edes niistä intohimoisten Janne-fanien lapsista!
Sä et ole ikinä tyytyväinen vastaukseen. Kyselet ja huudat ja vaadit vastauksia ja sitten kun sulle vastataan ja et tykkää vastauksesta, huudat lisää. Eli älä kysy mitään jos et hyväksy vastauksia joita saat.
 
vierailija
Toi pizza näyttää tosi hyvältä! Nyt minäkin haluan pizzaa.
Ja minä haluan lihavuusleikkaukseen! Jos lihavuusleikkaus kerta tarkoittaa sitä, että sitten saa mättää rasvaista pitsaa, hampurilaisia, grillimakkaraa, makaronilaatikkoa, suklaata, jäätelöä aivan vapaasti... Mä oon luullut että lihavuusleikkaukseen mennään lihavuuden takia. Ja sen jälkeen syödään FIKSUSTI, kevyemmin ja pienempiä annoksia. Mutta Jannelta olen oppinut että lihavuusleikkaus tehdäänkin sen takia, että sen jälkeen saa ahmia rasvaisia, epäterveellisiä ruokia hyvällä omallatunnolla.
 
vierailija
Ja minä haluan lihavuusleikkaukseen! Jos lihavuusleikkaus kerta tarkoittaa sitä, että sitten saa mättää rasvaista pitsaa, hampurilaisia, grillimakkaraa, makaronilaatikkoa, suklaata, jäätelöä aivan vapaasti... Mä oon luullut että lihavuusleikkaukseen mennään lihavuuden takia. Ja sen jälkeen syödään FIKSUSTI, kevyemmin ja pienempiä annoksia. Mutta Jannelta olen oppinut että lihavuusleikkaus tehdäänkin sen takia, että sen jälkeen saa ahmia rasvaisia, epäterveellisiä ruokia hyvällä omallatunnolla.
Oletko sitten lihava? Kai sinäkin pääset leikkaukseen. Ei vaan Janne. Sitäpaitsi mitä näin aiemman kuvan Jannesta, ja kyllä hän on hyötynyt leikkauksesta myös, koska oli aiemmin paljon pullukampi.
 
vierailija
Ja minä haluan lihavuusleikkaukseen! Jos lihavuusleikkaus kerta tarkoittaa sitä, että sitten saa mättää rasvaista pitsaa, hampurilaisia, grillimakkaraa, makaronilaatikkoa, suklaata, jäätelöä aivan vapaasti... Mä oon luullut että lihavuusleikkaukseen mennään lihavuuden takia. Ja sen jälkeen syödään FIKSUSTI, kevyemmin ja pienempiä annoksia. Mutta Jannelta olen oppinut että lihavuusleikkaus tehdäänkin sen takia, että sen jälkeen saa ahmia rasvaisia, epäterveellisiä ruokia hyvällä omallatunnolla.
En usko, että Janne pystyy syömään samaan tahtiin rasvaisia ruokia kun mahalaukku on nyt pieni. Me nähdään vaan kun se postaa ruokaa Faceen. Mistä me tiedetään onko se hänen ainoa annos koko päivän aikana.
 
vierailija
En usko, että Janne pystyy syömään samaan tahtiin rasvaisia ruokia kun mahalaukku on nyt pieni. Me nähdään vaan kun se postaa ruokaa Faceen. Mistä me tiedetään onko se hänen ainoa annos koko päivän aikana.
Tässä ei ole kyse nyt annoskoosta vaan Jannen ruokavaliosta. Vai onko sinun mielestä kermalla höystetty pasta, grillimakkara, pitsa, grilliltä haettu mättö terveellistä ruokaa? Jannelle nuo edellämainitut ovat normaalia, jokapäiväistä "kotiruokaa". Tällä menolla Janne on kohta yhtä läski kuin pahimmillaan on ollut.
 
vierailija
Tässä ei ole kyse nyt annoskoosta vaan Jannen ruokavaliosta. Vai onko sinun mielestä kermalla höystetty pasta, grillimakkara, pitsa, grilliltä haettu mättö terveellistä ruokaa? Jannelle nuo edellämainitut ovat normaalia, jokapäiväistä "kotiruokaa". Tällä menolla Janne on kohta yhtä läski kuin pahimmillaan on ollut.
En sanonut että se on terveellistä ruokaa. Ite en syö mitään roskaruokaa. Noh pizzaa aina välillä mutta muuten en mitään sen tyyppistä. Jos Janne tulee läskiksi, niin sitten ei ainakaan pääse uudestaan leikkaukseen. Luulisin. En tiedä mitkä säännöt täällä ovat. Tiedän mitkä ne on parissa muussa maassa. Eivät suostu tekemään toista kertaa kun eka kerralla potilas ei tehnyt mitä piti.
 
vierailija
Tässä ei ole kyse nyt annoskoosta vaan Jannen ruokavaliosta. Vai onko sinun mielestä kermalla höystetty pasta, grillimakkara, pitsa, grilliltä haettu mättö terveellistä ruokaa? Jannelle nuo edellämainitut ovat normaalia, jokapäiväistä "kotiruokaa". Tällä menolla Janne on kohta yhtä läski kuin pahimmillaan on ollut.
Kyllä se annoskoko myös pakosti muuttuu paljon pienemmäksi kun mahalaukkuun ei mahdu enää niin paljon ruokaa. Vai millaisen leikkauksen Janne sai? Tiedän sen, jossa osa mahalaukusta leikataan pois joten se muuttuu koossa kokonaan.
 
vierailija
Jaha, lihavuusleikattu Janne on sitten käynyt pitseriassa tänään. Ja eilen vatsaa ravittiin grillimakkaralla. Huomenna lieneekin sitten pitkästä aikaa makaronilaatikon vuoro? Sitten taas grillaillaan makkaraa, sitten syödään pitsaa, sitten makaronilatikkoa... Näköjään lihavuusleikkaus mahdollistaa tuollaiset "kevyet" ruuat.
Niinpä, piti hirveää meteliä lihavuusleikkauksestaan (joka tehtiin julkisella puolella) ja on jo nyt tuhonnut sen mahdollistamat vaikutukset syömällä mättöä jatkuvasti. Ja lihomalla.
 

Yhteistyössä