Onnen kehykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha Noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka.:
Mielestäni, jos ottaa jonkun toisen henkillöisyyden ja vedättää -tai yrittää vedättää kolmatta, niin kyllähän se aika mahdotonta on. Tietty voisi olla noteeraamatta. Etenkin kun asia ei munulle kuulu. Mutta, kun nyt olemme yleisellä keskustelupalstalla niin katson oikeudekseni kommentoida kaikkiin haluamiini kirjoituksiin. Nyt en halua enää kommentoida tätä 'rekkua'.

Villi arvaukseni muuten on, että nyt kun rekku on saanut huutia, niin kohta elleihin ilmestyy piiiitkästä aikaa läpitalokaksiossaan asuva heppu, joka viimeksi taisi käyttää nikkiä kuvotus kalle -tsp.
Tarkoitat varmaan tonkkista, irwiniä ymssiä.

tää yks väli huutelija on se jota ajat takaa ja kreksu on ihan itensä. Kreksu ei haasta riitaa ympärinsä toisin kun tää yks joka panettelee sinne tänne epä toivossa vanhaan tyylinsä. Hyppää koht helikopteriinsa ja pensa loppuu ennen harmajaa

Alkuperäinen kirjoittaja no mutta.:
Alkuperäinen kirjoittaja Missä Kuvitus-Kalle?:
Täh? Joku mainitsi Kuvitus Kallen...tahtoo Kallen takaisin tänne hauskoine kuvineen!!!

Täällähän se on koko ajan pyörinyt.. Ilman kuviaan vaan.

Tässä ja naapuriketjussa tuo on härönnyt, muutaman esimerkin mainitakseni.

No juu. Vähän aikaa vielä kun päristelee rumpuja niin tekee 'näyttävän' sisääntulon, "kun täällä ollaan niin kaivattu". Mukana seuraa, tietty, myös vakuuttelut, että yhtään en oo mitään kirjottanut millään nikillä ja plää,plää, plää.

Minä sitä Kallea kaipailen enkä varmana ole kyseinen Kalle. Tykkäsin vaan sen kuvista. Pyyhippäs nyt enimmät pölyt siitä kristallipallostasi, Lillukka!

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
rekki sanoo asiat aika suoraan, mutta kyllä minunkin mielestäni teidän olisi vietävä vehkeet vintille ja siis eri vinteille miehesi kanssa. Se on vain sinulle parasta nyt ja osanottoni suruistasi.

Olet oikeassa, no. Sovimme mieheni kanssa vasektomiasta puolitoista vuotta sitten, kohdun ulkoisen raskauden ja kahden keskenmenon jälkeen. Jostain kumman syystä vasektomiajono venyi juuri nyt kovin pitkäksi....

Tietenkin olisimme voineet käyttää muuta ehkäisyä, mutta toisaalta minäkin voisin keinutella pientä kääröä vielä uneen. On mulla sen verran voimia, kykyä ehkä ei.

Tuota miksi ihmeessä miehesi pitää piuhat katkoa jos sinä et enää pysty lasta synnyttämään? Miksi et katko omiasi? Vai etkö halua että miehesi saisi vielä joskus lapsen? Hänellehän se olisi vielä mahdollista.

rekki sanoo asiat aika suoraan...

Niin taisin sanoa, ja pyydänkin anteeksi kaikilta niiltä, jotka ovat kokeneet kirjoitukseni loukkaavina ja otan samalla täyden vastuun kirjoituksistani eroam...anteeksi poistumalla Elleistä tämän viestini jälkeen. "Rekki"- tai "-greg-"nimimerkillä kirjoitetut mahdolliset tulevat viestit eivät siis enää ole minun kirjoittamiani.

Toivotan kaikille palstalaisille ja myöskin lukijoille hyvää alkanutta syksyä.

-greg-

Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:
rekki sanoo asiat aika suoraan...

Niin taisin sanoa, ja pyydänkin anteeksi kaikilta niiltä, jotka ovat kokeneet kirjoitukseni loukkaavina ja otan samalla täyden vastuun kirjoituksistani eroam...anteeksi poistumalla Elleistä tämän viestini jälkeen. "Rekki"- tai "-greg-"nimimerkillä kirjoitetut mahdolliset tulevat viestit eivät siis enää ole minun kirjoittamiani.

Toivotan kaikille palstalaisille ja myöskin lukijoille hyvää alkanutta syksyä.

-greg-

Tiesin tämän. Tiesin tämän. Gregin on ihan pakko poistua palstalta, koska hänen yksi kantavista voimistaan pysyä täällä kirjoittelemassa nyt oli saada minut (syytä tai toisesta?) tuntemaan itseni huonoksi, pahaksi ja epäonnistuneeksi. Kun hän itse huomasinkin itsensä olevan yhtäkkiä paha, ilkeä ja epäempaattinen pyrkiessään tarvoitteeseensa, hän eroaa palstalta mahtavin elkein.

Toinen mahtaviin elkeisiin johtanut seikka oli se, etten ruoki hänen tarpeitaan enää: en siedä hänen ajatuksiaan, käyttäytymistään enkä pidä häntä hienona ihmisenä enää.

Noita. Koetas nyt muistella, kuka toinen lähti aina 'mahtavin elkein' elleistä ja nousi kuin Fenix tuhkasta. Sama tyyppi leperteli sitten uudella nikillä ja jos et jäänyt koukkuun, alkoi herjaaminen. Ihmettelen, jos edelleen uskot, että mm tämän ketjun gregin olevan alkuperäisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka.:
Noita. Koetas nyt muistella, kuka toinen lähti aina 'mahtavin elkein' elleistä ja nousi kuin Fenix tuhkasta. Sama tyyppi leperteli sitten uudella nikillä ja jos et jäänyt koukkuun, alkoi herjaaminen. Ihmettelen, jos edelleen uskot, että mm tämän ketjun gregin olevan alkuperäisen.

Minun mielestäni greg on greg. Välillä joku kirjoitteli gregginä, muttei taas loppu aikoina. Greghän teki alussa hirveästi töitä miellyyttäkseen minua (suonette anteeksi omahyväisyyteni nyt) ja viimeisteli kaikki tekstinsä ja kirjoituksensa jossain muistiossa ensin. Kun hän yritti kirjoittaa tosta vaan, ei hän enää onnistunutkaan vaikuttaa älyköltä. Mut antaa gregin mennä...

Yhteistyössä