Onnen kehykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha Noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
... pikkasen vaan vääntäen edellisellä kerralla lausuttuja ilkeyksiä vähemmän ilkeään muotoon.

Taisinpa sortua "Kolmesti pitkästi" kirjoittamaan "pill*nhimon turvottamaan mielikuvitukseen" (onneksi eilen oli jälleen lauantai), mutta mihin SINÄ, Vanha Noita sorruit kirjoittaessasi siitä, että lempiasentosi on "takaapäin"?

greg,

Häh? Taas. Väännän: Pyrin kertomaan, että olemme ihmisiä kaikki ja meille ihmisille on inhimillisyydet sallittuja ja meidän suhteessamme ei tarvi teeskennellä onnellisempaa ja rakastuneempaa kuin on ja siksi minulla on silmieni edessä joskus kuvia komeista miehistä.

Et kai vaan ajatellut, että unelmoisin sinusta? Tai siis, ok, voin unelmoida sinusta, jos niin haluat ja, jos se tekee sinulle hyvää.

Witchie

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka....:
Greg, mitä tapahtui? Etkö kuljekaan enää pässinnarussa?

Uskoni kohtaloon ei ole vielä yhtä varma kuin sananlaskun pässillä, ellukka....

Mä täällä odottelen ihan rauhassa seuraavaa aamua, jolloin greg huomaa kirjoittaneensa hiukan liian ilkeästi ja saapuu paikalle anteeksi pyydellen - tai ei, ei tietenkään anteeksi pyydellen, eihän greg tee mitään väärin!, pikkasen vaan huomiotani kerjäämään, pikkasen vaan vääntäen edellisellä kerralla lausuttuja ilkeyksiä vähemmän ilkeään muotoon.

...elikkä että vieläkin kulkee pässinnarussa????

... pikkasen vaan vääntäen edellisellä kerralla lausuttuja ilkeyksiä vähemmän ilkeään muotoon.

Taisinpa sortua "Kolmesti pitkästi" kirjoittamaan "pill*nhimon turvottamaan mielikuvitukseen" (onneksi eilen oli jälleen lauantai), mutta mihin SINÄ, Vanha Noita sorruit kirjoittaessasi siitä, että lempiasentosi on "takaapäin"?

greg,

Häh? Taas. Väännän: Pyrin kertomaan, että olemme ihmisiä kaikki ja meille ihmisille on inhimillisyydet sallittuja ja meidän suhteessamme ei tarvi teeskennellä onnellisempaa ja rakastuneempaa kuin on ja siksi minulla on silmieni edessä joskus kuvia komeista miehistä.

Et kai vaan ajatellut, että unelmoisin sinusta? Tai siis, ok, voin unelmoida sinusta, jos niin haluat ja, jos se tekee sinulle hyvää.

Witchie

Ja taas lisätään pässinnarua....

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka.:
Olen 99,9% varma, että narun päässä on joku muu pässi, kuin alkuperäinen greg. Ja ihan ilman telepatiaa tai kristallipalloa.

Ilman telepatiaa, tarotkortteja ja kristallipalloa on hukassa!

Ja on vielä enemmän hukassa jos noihin uskoo.

En ajatellut, että unelmoisit minusta, Vanha Noita, mutta jos haluat aviomiehellesi raskaana olevana naisena unelmoida minusta, ja se tekee sinulle hyvää, niin OK.

En ajatellut, että unelmoisit minusta, Vanha Noita, mutta jos haluat aviomiehellesi raskaana olevana naisena unelmoida minusta, ja se tekee sinulle hyvää, niin OK.
greg,

Koska olemme jo niin vanhoja, ettei lasten teko taida onnistua ja jouduin kokemaan viidennen keskenmenon kahden vuoden sisällä (nyt jo rankkana, koska raskaus oli pitkällä ja näkyi ja tuntui), kuittailun raskaana olemisestani voi lopettaa tällä erää, kiitos. Vaikka se ei mihinkään muuhun vaikuta yhtään mitään (ei myöskään seksin aikana fantasiointiini eikä siihen, että mieheni ei fantasioitani hyväksyisi), muistutus siitä ei vielä tunnu kovin kivalta.

Sitä paitse vain kaikkein ilkeämielisimmät ja ymmärtämättömimmät yleensäkään vetoavat missään vaiheessa naisen raskaana olemiseen tai olemattomuuteen.

greg,

Koska olemme jo niin vanhoja, ettei lasten teko taida onnistua ja jouduin kokemaan viidennen keskenmenon kahden vuoden sisällä (nyt jo rankkana, koska raskaus oli pitkällä ja näkyi ja tuntui), kuittailun raskaana olemisestani voi lopettaa tällä erää, kiitos. Vaikka se ei mihinkään muuhun vaikuta yhtään mitään (ei myöskään seksin aikana fantasiointiini eikä siihen, että mieheni ei fantasioitani hyväksyisi), muistutus siitä ei vielä tunnu kovin kivalta.

Sitä paitse vain kaikkein ilkeämielisimmät ja ymmärtämättömimmät yleensäkään vetoavat missään vaiheessa naisen raskaana olemiseen tai olemattomuuteen.

Kuinka uskottavana pidät itseäsi tällä palstalla, Vanha Noita? Voit käyttää vanhaa kansakoulun arvosteluasteikkoa 4 - 10.

No, esimerkiksi se, että n. 45 vee nainen, jolla on entuudestaan 4 lasta (kahdessa sarjassa), on ainakin 5 kertaa yrittänyt saada lasta (siis 43-45 ikävuosien välillä) ei ole kovinkaan uskottavaa.

Kun kirjoitin raskaudestasi ajattelin, että vastaakohan Vanha Noita siten, että on saanut keskenmenon? Epäilen muutenkin, oletko edes ollut raskaana, vaikka niin kirjoitit jokin aika sitten.

Uskottavuutesi lisäksi kyseenalaistan myöskin järkevyytesi, jos vielä neljännenkin keskenmenon jälkeen olet yrittänyt saada lasta - noin 45-vuotiaana, Vanha Noita!

Uskottavuutesi lisäksi kyseenalaistan myöskin järkevyytesi, jos vielä neljännenkin keskenmenon jälkeen olet yrittänyt saada lasta - noin 45-vuotiaana, Vanha Noita!

Ja niiden lisäksi vielä minulla oli yksi kohdun ulkoinen raskaus, jota hoidettiin kolme kuukautta sytostaattipiikeillä ja, joka oli näihin keskenmenoihin nähden helvetillistä ja, jonka uusiutumisvaara on suuri.

Jos olen minä säälittävä yritysteni kanssa, vielä säälittävämpi olet sinä. Ja, mikäli kommentoit asiaa, josta et mitään ymmärrä, pyydän ensin perehtymään aiheeseen ennen kuin täysin emptiakyvyttömänä lähdet heittelemään kommenttejasi!

Ja, koska netti on hyvä tietolähde, sieltä saa lisää tietoa keskenmenoista, kohdun ulkoisista raskauksista, niiden syistä, seurauksista ja esiintymistiheydestä, en keskustele aiheesta kanssasi enempää. Et ole sen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitix1:
Itse koin sarjan keskenmenoja ennenkuin saimme esikoisen ja ainoamme. Se oli todella kovaa aikaa, otan osaa, ap.! Voimia!

Kiitos. Kävinkin keskustelemassa keskenmenoistani ja suremassa niitä vertaisieni kanssa toisella palstalla ja itse asiassa jouduin puimaan niitä ammattiauttajankin kanssa hetken. Mutta tällaista elämä on.

rekki sanoo asiat aika suoraan, mutta kyllä minunkin mielestäni teidän olisi vietävä vehkeet vintille ja siis eri vinteille miehesi kanssa. Se on vain sinulle parasta nyt ja osanottoni suruistasi.

...en keskustele aiheesta kanssasi enempää.

Minullakaan ei ole tarvetta keskustella tästä aiheesta enempää. Muista aiheista vielä:

- Kuinka uskottavana pidät itseäsi (4 - 10)?
- Olet unohtanut (mitä yleensä et tee) vastata tämän ketjun 1. sivun "Jaska D."-nimimerkille?

Kiitos ja näkemiin.

"sun on aina saatava viimenen sana, vaikk se ei johtaisi mihinkään...."

joki ei jäädy koskaan eikä nainen voi saada viittä keskenmenoa 43:n ikävuoden jälkeen eikä pitää itseään uskottavana.

Ja tää ei ollut gregille. Mä sitten taas piuhotan sitä uusiin tarkoituksiini.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
rekki sanoo asiat aika suoraan, mutta kyllä minunkin mielestäni teidän olisi vietävä vehkeet vintille ja siis eri vinteille miehesi kanssa. Se on vain sinulle parasta nyt ja osanottoni suruistasi.

Olet oikeassa, no. Sovimme mieheni kanssa vasektomiasta puolitoista vuotta sitten, kohdun ulkoisen raskauden ja kahden keskenmenon jälkeen. Jostain kumman syystä vasektomiajono venyi juuri nyt kovin pitkäksi....

Tietenkin olisimme voineet käyttää muuta ehkäisyä, mutta toisaalta minäkin voisin keinutella pientä kääröä vielä uneen. On mulla sen verran voimia, kykyä ehkä ei.

Jahas. Rekku näyttää sen oikean (nikkinsä) luonteensa pikkuhiljaa. Tuo kuittailu toisen epäonnesta ja surusta oli kyllä aika ylittämätön pohjanoteeraus jopa tällä palstalla.

Jahas. Rekku näyttää sen oikean (nikkinsä) luonteensa pikkuhiljaa. Tuo kuittailu toisen epäonnesta ja surusta oli kyllä aika ylittämätön pohjanoteeraus jopa tällä palstalla.

Nyt on viimeistään pakko myöntää, että olet viisaampi (no, ehkä yhtä viisas) kuin minä. En olisi uskonut.

Nyt on viimeistään pakko myöntää, että olet viisaampi (no, ehkä yhtä viisas) kuin minä. En olisi uskonut.
Kuka osaa selittää miksi Rekku haluaa esiintyä Greginä?

Alkuperäinen kirjoittaja rekki:

Ihan mahdoton ajatus keskittyä siihen mitä kirjoitetaan se sijaan että keskitytte siihen kuka kirjoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vaikka pieru-eemeli:
Alkuperäinen kirjoittaja rekki:

Ihan mahdoton ajatus keskittyä siihen mitä kirjoitetaan se sijaan että keskitytte siihen kuka kirjoittaa?
itepähän ittensä tykö tekee

Mielestäni, jos ottaa jonkun toisen henkillöisyyden ja vedättää -tai yrittää vedättää kolmatta, niin kyllähän se aika mahdotonta on. Tietty voisi olla noteeraamatta. Etenkin kun asia ei munulle kuulu. Mutta, kun nyt olemme yleisellä keskustelupalstalla niin katson oikeudekseni kommentoida kaikkiin haluamiini kirjoituksiin. Nyt en halua enää kommentoida tätä 'rekkua'.

Villi arvaukseni muuten on, että nyt kun rekku on saanut huutia, niin kohta elleihin ilmestyy piiiitkästä aikaa läpitalokaksiossaan asuva heppu, joka viimeksi taisi käyttää nikkiä kuvotus kalle -tsp.

Yhteistyössä