Onnellisuus pino?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Olisko poikaa päivän onnellisuus pino, eli perusnegatiiviset : älköön vaivautuko. :D

Saa hehkuttaa omaa onneaan.. =)

Itsellä onnea tuo perhe ja terveys. Vaikka kesäflunssa vielä tekee menoaan niin silti onni on että on perusterve ihminen.

Kuopus sai tänään hyvät tulokset tutkimuksista ja mun sormus löytyi. Söin äsken ihanaa feta-salaattia ja mummi toi uuden ison korin leluille. Aurinkokin paistaa =)

Mä oon niin onnellinen näistä mun eläimistä, sylissä kehräävästä kissanpennusta, hevosesta, jolla voin mennä ratsastamaan just sillon kun haluan, koirista jotka tulee aina häntä heiluen vastaan ovella ja vuohista ja lampaista, jotka päivittäin saa mut nauramaan.

Oon onnellinen tosta mun miehestä, joka on mulle se kaikista paras mies :heart:

Mun pino :D

Oon saanut tänään jo kuusi koneellista pyykkiä pestyä. Seitsemäs koneellinen menossa. Olen siis reipas B)

Lapset on kivoja ja avuliaita, ovat auttaneet siivoamisessa :)

Aurinko paistaa.

Simo ei muutakaan meidän naapuriin *jihuu* :D

Illalla tod.näk. tapaan kaksi vanhaa ja rakasta ystävää :heart:

Migreeni, joka oli parin viikon ajan lähes jokapäiväistä, tuntuu olevan poissa *koputan puuta*

Mies on ihana myös :)

Huomenna päästään veneilemään, sunnuntaina tullaan, maanantaina Helsinkiin ja yö hotellissa. Kesälomaa siis vietetään =)

Tilille tuli muutama satanen ylimääräistä, lomarahat joita en edes tiennyt/muistanut saavani.

* vauva konttas kunnolla ekat puoli metriä tänään <3
* olen siivonnu/pyykänny
* enää 5pv että rakas sisko tulee ja viikko että vanhemmat <3
* soitin lapsilleni ja oli mahtava jutella kun ovat ex kanssa mökillä
nii..oli tuossa nyt jotain =)

Ihana pino!!!

Mä oon onnellinen kanssa. Mulla on PARAS perhe, ollaan terveitä ja tullaan taloudellisesti hyvin toimeen. Kaikki on vaan niin kamalan hyvin että mikäs tässä on ollessa :)

onnellinen, että tänään valitin äidille kun oli käymässä, että mein 3v tyttö ei suostu juomaan vettä, maitoa menis niin paljon kun antais päivässä ja kakka kovaa.

luulin jo, että olen kaikki keinot kokeillut, että joisi vettä. nyt oon niin onnellinen kun tähän tuli äidiltä ratkaisu. puolet tai vähän alle vettä maidon sekaan - salaa tietty. eikä tyttö aavista mitään, jes toimii!! miten mulle ei tullut itselle tämä mieleen.

onnellinen olen tietty monesta muustakin, mutta tuo ilahdutti kyllä tänään!

onko meitä onnellisia näin vähän? :(

mä olen terve, mulla on ihana perhe ja lapset, suloinen ja kiltti ja tarvittavan tuhma aviomies :heart: ja tänään illalla saadaan vieraiden kanssa grillailla ja lauantaina alkaa lomaviikko ja meillä on perheen kesken ihanan paljon aikaa tehdä kaikkea yhdessä =) elämä on ihana!

Yhteistyössä