Morjens taas! :wave:
Heippa...Mitäs teille kuuluu? Huomasin et olette palstalle kerinneet...hyvä niin...ja uusiakin joukkoon liittynyt tervetuloa vaan mukaan,kyllä tänne mahtuu..kivaa saada lisää äitejä!
Hanneriina:Sinä kyselit siitä episiotomiasta...Kyllä minulle esikoisen synnytyksessä jouduttiin se tekemään..eikä se tuntunut juuri miltään,kyllähän se sattui.mutta on synnytyksessä paljon muuta suurempaa kipua,et ei sitä juurikaan huomannut..ainakaan minä,vaikka olen tosi herkkä kivuista...voit jutella kyseisestä asiasta neuvolassa,lääkärin kanssa tai lukea netistä kyseisellä hakusanalla.se auttaa..mutta sanon oman vinkin vaan et sitä ei kannata pelätä,ja jännittää..juttelu helpottaa...ainakin minua auttoi...paranee nopeasti...auttaa suunnattomasti synnytyksessä...jos siinä oisi sinulle positiivista ajateltavaa,mutta on kuitenkin huomioitava jokainen äiti on yksilö... :hug: Tsemppiä!Onko itselläs synnytys edessä vai muutenko vain halusit tietää?
Mursku:Kiva kun tulit keskusteluuni...sydämellisesti tervetuloa! Kerroit että asut tyttösi kans kahdestaan...missäs päin? Olitko minkä ikäinen kun sait prinsessasi? kuinka odotusaika sujui? ja miten arki on synnytyksen jälkeen sujunut?
Itse sain 16-vuotiaana esikoisen(tytön kanssa) mutta menetin hänet ja mieheni auto-onnettomuudessa,paria viikkoa ennen kuin prinsessan yksivuotisjuhlia oli tarkoitus viettää..raskasta oli jatkaa elämää yksin,aivan yksin..
.kunnes löysin uuden miehen jonka kanssa saamme toisen lapsen marraskuussa...kun jaksoin siitä montusta nousta,aloitin elämäni alusta,ja se kannatti..vaikka välillä meinasin jo kääntyä takaisin..onneksi päätin jatkaa...
toivon teille kaikkea hyvää ja paljon jaksamista pikkuisen kanssa..tiedän mitä se on...Ps.käy vain lukemassa edellisiä sivuja, sieltä voi löytyä vaikka mitä muuta...
No pitää taas rientää kaikille voimia ja illanjatkoja.... =)