Oikein lämpöiset onnittelut sinulle, uudesta pienestä tyttärestä, aika upeaa kun syntyi noin tarkalleen oikeana päivänä. Eikö olekkin ihanaa,se pitkä odotus palkitaan,mutta ajallaan.
Miten meni synnytys?syntyikö normaalisti vai leikattiinko? sujuiko kaikki ihan hyvin vai tuliko kenties ongelmia? Mitkä oli mitat?
Minä palasin vihdoin ihanalta rentouttavalta mökkilomalta,en ole viel ihan kotona,tuttujen luona,mut kait minä loppuviikosta kotiudun. Sää suosi melkein oka päivä,välillä paistoi todella lämpimästi aurinko ja taas sadepäiviäkin joukossa oli. Mut hauskaa oli. =) =)
Minun isoveljeni (minusta vuoden vanhempi) sai ison potran pojan viime tiistaina yöllä,et olen nyt onnellisesti viidelle lapselle täti. =)
MUt eiköhän tästä pitäisi lähteä noita lapsukaisia ruokkimaan, mut palaillaan taas kirjoittelemaan. Sinulla varmaan kiirettä pitää vauvelin kans,ettei kerkiä paljoa tääl koneel istuu,mut vielä Oikein Paljon Onnea pikkuprinsessan johdosta!!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ja oikein paljon jaksamista ja voimia, onnea elämään.