Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

Heippa kaikille!
Täällä taas :wave: Pieni prinsessamme syntyi 5.10.2008 klo 18.45 painoa oli vajaat 1900g ja pituutta peräti 40cm...neiti syntyi siis rv32+2...synnytys sujui todella nopeasti, mutta kaikki ei mennyt kuitenkaan hyvin..eikä suunnitelmien mukaan.:( Vaavin sydänäänet lopahtivat ja tuli tosi kiire,niin ainakin muistan lääkärin sanoneen..Neiti oli kuristunut napanuoraansa ja ei saanut henkeä....sydän lopahti ja häntä yritettiin elvyttää, ja niin hänet saatiinkin onneksi herätettyä...keskoskaapissa hän on nyt viikon viettänyt ja joutuu tietysti olemaan sen aikaa kunnes vahvistuu...hän on hengityskoneessa ja kaiken maailman letkuihin kytkettynä, kun itsestään se ei onnistuisi..joudumme elämään lääkärin mukaan vain tunnin kerrallaan mutta toivoa ei olla vielä heitetty..hitaasti hyvä tulee... raskastahan tämä on,mutta koitetaan jaksaa...

Toivotan vain iloista päivänjatkoa kaikille, koittakaa ahkerasti kirjoitella...!!!
odotan vain sitä kaunista päivää, kun saan pikkuneidin kotiin... =)
 
Hui kamala kun säikähdin, hyvä että saivat pikkuisen sydämen toimimaan. Mua rupes ihan itkettään kun luin, mutta varmasti kaikki menee hyvin ja saate jatkaa yhteis eloa kotona. Voimia hirmusesti sulle ja miehelles! :hug: :hug:


veerali, joo eihän se haittaa jos ei muuta tuu kun masun kasvua :) Mun pikkuinen täytti perjantaina just 7kk, vitsi se kasvaa ihan hurjaa vauhtia. En tiedä onko nyt hampaita tulossa kun ei iltasin meinaa mennä nukkumaan. Tänään sain laulaa vieressä kunnes nukahti. Mut oli kiva huomata et edes joku tykkää kun mä laulan :D
 
Moikka kaikille! Täällä taas :wave:

Kiitos teille kaikille onnitteluista!
Aika on mennyt todella hurjaa vauhtia,ettei itse enää perässä pysy...
Meillä elämä ns. pysähtyi siihen päivään kun pienen prinsessan saatoimme enkelin matkaan... Hiljaa on yritetty surussa jatkaa eteenpäin,vaikka tuskallista se onkin..Mutta yhdessä koitamme selvitä.. Ei sitä elämän tarkoitusta koskaan tiedä,mikä se milloinkin on..vaikka kovasti iloitsimme vauvasta, mutta kuitenkin meille kävi näin...katkera olen mutta eihän se mitään auta... yritän vain päivä kerrallaan sulattaa kaiken tämän paksun moskan,jos se koskaan selväksi tuleekaan..

Toivon vain kaikille jaksamista lapsienne kanssa, rakastakaa heitä!! niin minäkin olisin tehnyt!
 
Mä oon tosi pahoillani, en voi edes kuvitella kuinka raskasta on menettää oma lapsi. Mutta aivan valtavan paljon voimia sulle, toivottavasti näet valoa tunnelin päässä! Vaikka se voi varmasti olla tosi vaikeeta. Koittakaa jaksaa eteenpäin. :hug: :hug:
 
Hei taas pitkästä aikaa =)
Muutimme 1.11 ja ei ole ollut netti käytössä kuin vasta 2 päivää, joten nyt vasta pääsin tänne jutusteleen.
Eli poika synty viikoilla 40+5 27.9 klo: 13.21 tayssissa. Ja arki on lähtenyt nyt uudessa kodissa ihan hienosti sujumaan =)
 
Heippa!

raitsu kiitokset onnitteluista! muutitteko isompaan auntoon,kävikö entinen liian ahtaaksi vai muuten vaan? JA teillekin Onnea pikku miehen ansiosta! Varmasti uudessa kodissa on mukavaa, kunhan vain saa sen muuttorumpan ohitse, ja tavarat paikoilleen, siitä sitten vasta osaa nauttia...

Muillekin terkkuja, aikas hiljaiseksi on taas tämänkin palstan vetänyt, aika harmillista...
Kyllä se meilläkin arki sujuu, miten vaan,mutta kaipaan kovasti pientä nyyttiä kainaloon,aina se itku ja kyyneleet silmän kostuttaa...ei sille voi mitää! :'(

No mutta täytyy tästä mennä hoitaa noita kotihommia!
Palaillaan taas kun keritään!
 
Heippa.

Mitenkäs täällä jaksellaan? =) Täällä päin ihan hyvin. Muutama päivä sitten oli tuo sokerirasistuskoe ja ensi viikolla saisi sitten tulokset siitä :p Maanantaina olisi muutto uuteen kotiin, pikkusen jo jännittää. Pikkunen masussa kovasti jo potkii ja hyvä vaan :heart: Ei olisi enään kuin muutama kuukausi, niin saisi senkin syliin =)
Nytten telkkarin ääreen vielä vähäksi aikaa..

Jaksamisia kaikille. :)

Tyttö-nen & Vaavi rv 29+0
 
äippä90 Luin nyt vasta tarkemmin noita edellisiä kirjoituksia ja olen siis myös todella pahoillani menetyksestäsi :'( :'(

Muutimme isompaan asuntoon ja ehkä ens vuoden alusta muutetaan vielä isompaan.
Täytyy nyt katsoa.
 
Kiitos kaikille osaanotoista! aika on kyl kulunut todella siivillä tuon surun keskellä ei ole tullut koneella paljoa istuskeltua, ja sen kyl huomaakin...
Mutta mitäs teille muille kuuluu? Jokos joululahjat on ostettu? joulua valmisteltu?
Meillä tulee aikas hiljainen joulu...ei paljoa lahjojakaan tarvitse ostella, kummilapsille yms. muille sukulaisille...

Tyttö-nen sinulla onkin jännät paika, maha vielä pystyssä, oisipa minullakin... onnea ja menestystä...

Mutta nyt pitää taads rientää...palaillaan taas ajallaan...

Lämmintä joulun odotusta kaikille!!!!! :saint:
 
Moi kaikii!

Tää keskustelu käy tosi kuumana. :p En vielä oo ostanut kun yhden lahjan äidilleni, tänään meen kunnolla sitten shoppaamaan. Typu menee mummolaan siks aikaa.. Näin eilen että suussa pilkottaa kaksi uutta hammasta, nyt on jo kuusi. Tuli sitten postista tänään isyystestin tulokset, ihan oikeaa isää tässä oon piinannut :D Minähän olen koko ajan tiennyt mutta isä halusi vielä varmistuksen.. Kiva että asiat alkaa mennä hyvin. Tuntuu vaan ikävältä tulla tänne hehkuttamaan kun toiset on menettänyt just vauvansa :ashamed:

Mutta hyvää joulunodotusta myös minulta kaikille! Kirjotelkaahan :xmas:
 
Äippä90: Joulua on valmisteltu ja lahjat jo ostettu =) Eiköhän sinullekkin vielä suoda pikkuinen nyytti jonka saat pitää :hug:

Raitsu: Minkä kokoiseen asuntoon muutitte? :)

Huomenna alkaisi sitten joululoma. Tammikuussa olisi 7pv koulua ja alkaisi äippäloma, että sitä odotellessa :D Tänää oli neuvola, kaikki oli muuten hyvin.. Paitsi että pissa oli vieläkin ++:lla (ollut jo rv 22 lähtien :/ )

Minunkin puolesta Hyvää joulua teille kaikille! =)

Tyttö-nen & Vaavi rv 30+6
 
Ajattelin liittyä tänne sivustolle. Viime viikolla tein raskaustestin ja positiivista näytti.. :hug: Asun kihlattuni kanssa yhdessä. Olen tosi innoissani tästä raskaudesta, ja varsinkin kun toukokuussa valmistun lastenohjaajaksi Kaustisella. Olisi kolmen vuoden koulutus takana päin sitten. Toivottavasti täältä saa paljon neuvoja ja juttu seuraa.. B)
 
Tervetuloa munkin puolesta Malinanne :wave: Ja onnea plussasta! :heart:

Mun synnytys meni toisalta ihan hyvin, kesto oli 8h. vaikkakin aamusta asti supisteli ja tyttö syntyi puol 12 yöllä. Mulla ei raskausaikana mies ollut kuvioissa yhtään mukana, synnärillä oli sitten äiti ja kaveri. Välillä meinasi itku tulla kun näki muiden isien auttavan imetyksessä (toi tyynyä yms.) Vielä kun mulla se ei meinannut onnistua millään. Kun kotiuduttiin niin kaikki meni ihan ok. Pientä alakuloa kyllä oli, mut tosi ilonen tytöstä olin. Paino vaan päälle toi isä juttu kokoajan. Nyt me seurustellaan mut välillä tuntuu etten vieläkään oo päässyt yli noistä vanhoista, vaikka välitän ja tykkään hirmusesti ukosta.

Jotain kerho juttuja kannattaa miettiä, mä en oo käynyt missään kun musta tuntuu et sielä kuitenkin on vaan niin paljon vanhempaa väkeä. ehkä täytyy uskaltautua :)
 
Moikka!

Hienoa että on tällänen nuorien (tai nuorempien,heh hee =) ) äitejen palsta. Itse olen -90 syntynyt, elikkä täytin heinäkuussa 18v. Plussasin viime torstaina ja eka neuvola on 14.1.
Jätettiin avomiehen kanssa ehkäisy pois ja oltiin sillä mielellä, että tulee jos on tullakseen ja pianhan hetihän se olikin tullakseen! :LOL:
Jännittää, haluaisin jo neuvolaan aiemmin. En edes tiedä millä viikolla tarkalleen olen, se selviää ultrassa sitten. Neuvolatäti laittoi kuitenkin että nyt olisi menossa 6+3.
 
Moikka kaikille ja tervetuoa uudet jäsenet malinanne ja mielikuva!!!
On kiva saada uusia onnellisia odottajia mukaan! Ihanaa kun teillä odotus on vielä menossa, kun minullakin se jo on päättynyt...

MielikuvaSamoja ikiä ollaan itse täytin marraskuussa 18-vuotta...ja olen kahden pikkuneidin onnellinen äiti...ONNEA!!!Olis kiva jutella,jos on jotakin kysyttävää, voin kokemuksella mielellään vastailla voit laittaa yv:täkin...

ILOISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!! :hug:
 
Hei kaikille!

Reilun viikon tätä olen jo lukenut, mutta epäilykseni oli vielä niin alussa, etten rohjennut liittyä mukaan!
Eilen sitten oli pakko tehdä testi.. itseasiassa kaksikin. :D ja plussaahan se sitten näytti. Hieman on ajatukset sekaisin. :attn:
No ehkäpä tämä tästä. Onko normaalia että alku raskaudessa (kaksi viikkoa hedelmöittymisestä) sattuu mahaan, kivut saman kaltaisia kun menkoissa.

Hyvät uudenvuoden jatkot ja jaksamisia kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä