Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

Heippä hei.

Kiirettä on pidelly, niin ei ole oikein kerinny kuulumisia tulla kertomaan. Mitens täällä on jaksettu? :)
Meillä on ainakin ihan hyvin. Tänään oli tylleröisen 1kk neuvola. Äkkiä on aika kyl menny, vastahan pikkuinen synty :heart: Pituutta oli tullu lisää, 54cm oli nytte ja painoa oli muutamaa grammaa vaille 4kg :) Eipä ole enää tuo mikään kevyt keijukainen :D Mut hyvä vaan että kasvaa.
Aluksihan täällä oltiin rintaruokinnassa, mutta mulle sitten iski viime viikolla 39 asteen kuume, ja sit lakkas maidonkin tulo. Tuttelilla täällä mennään, välillä oon aamuisin koittan viel rintaa antaa, mut eipä siint mitään oikein näytä tulevan :)
Nytkun tuo tylleröinen nukkuu, niin taidan mennä syömää.. :)

Tyttö-nen ja tyllerö 1kk
 
Heippa kaikille!!

Hyvää pääsiäistä ja aurinkoista kevään jatkoa..

Tervetuloa uusille,rohkeasti mukaan vain...

Ja tyttö-nen ompas teidän neiti kasvanut,äkkiä se aika vaan kuluu,ja hyvin teillä näyttää menevän..ihanaa kuulla et edes jollakin menee noin hyvin,ja on onnellista..

Kun taas meillä yritetään jotenkin taas vaikean vaiheen yli päästä..välillä iskee kamala olo,ei millään pahalla,ettei voi muidenkaan vauvoja sietää,kun haluis niin kovasti omaa,mut kun luoja ei sitä meille suo,niin ei suo,ei voi sitten mitään.Olen hiljaa mielessäni harkinnut että adoptoisin muusta maasta meille pienen nyytin,onhan siinä omat juttunsa,mut en tiedä..en ole viel kenellekkään siit puhunut,omassa mieles vast sulatellut..
Ei ehkä hullumpaa,täytyy viel pohtia,miettiä..

Mut mitäs teille muille hiljaisen palstan jäsenille kuuluu?kuinka vauva-lapsi arki sujuu?
Ja jos jollain kokemust adoptoinnist otetaan vastaan!!

Mut eipä muut kuin jo hyviä öitäkin.. palataan taas kun keritään..
 
No nyt on jo tosi kauan ku viimeksi tänne kirjoittelin, ollut muuttoa ja kaikenlaista.. :D Nyt olen rv21 ja hyvin on mennyt kaikki, viikko sitten käytiin rakenneultrassa ja poika taitaapi olla tulossa.. :D onnellinen perhe täällä pientä odottelee, kaikki on jo valmiina, tarvikkeet yms.. :) saatiin paljon ultrasta kuvia mukaan, kehystettiin niitä ja laitettiin seinälle, oli aivan mahtavaa.. nyt tunnen jo pienen liikkeet päivittäin.. potkii välillä tosi kovasti.. laskettuaika siirtyi neljä päivää edellisestä eli nyt se olisis 30.8. katotaan meneekö syyskuun puolelle.. muutettiin tosiaan halsualle, kaustiselta 33km :D paljon isompi asunto ja halvempi vuokra, hyvä meille opiskelijavanhemmille vain.. mieheni aloittaa kyllä nevatyöt tuossa ens kuussa ja ite kovasti järjestelen kesän häitämme, ne olisi 31.5. ja puku on tulossa kaikkea muuta tässä odotellaan nyt.. :D hyvin innoissani olen kaikesta nyt, ihania ilmojakin on ollut täälläpäin.. :D B)
 
tannn
voi miten ihanalta teillä kuullostaa. :) ite just vuoden vaihtees järkkäilin häitä ja se oli ihanaa aikaa. Vauvaa kovasti haluttais, mutta eipä viellä ainakaan oo kuulunu, eiköhän se sieltä vielä tule. Kannattaa otta kaikest häävalmistelust kuvii, ittee harmittaa ku ei ollu kameraa mukana kaikes, pukujen sovitukses yms yms. mut onneks sitten juhlasta on tarpeeks ja polttareista. opiskeletko sä vielä? no, eipä sitten muutakun kaikkee hyvää ja onnea etukätee vaik uskomuksien mukaa ei saiska onnitella, onnittelen kuitenkii. :flower: =)
 
Onko teillä kenelläkään kokemusta masennuslääkkeistä raskauden aikana, mulla on vuosi sitten todettu keskivaikea masennus ja äitiyslääkäri määräsi tänään seroxat nimistä mielialan kohottamis lääkettä, kuukauden koe juttu.. :D
 
Hellou taas.

On taas ollut taukoa kaksplussalla käymisessä, vaikka koneella käyn pari kertaa päivässäkin välillä. :) Mutta tosiaan, Meidän Jare on ensi maanantaina jo 10kk. Niin se aika vaan menee, IHAN LIIAN NOPIAAN. Jarella tosiaan on tällähetkellä 8 hammasta, on ollut jo pari kuukautta. :D Odotan milloin toinen lähtee kävelemään, ei oo enää paljosta kiinni. On ihanaa nähdä toisen kehitys vaikka välillä onkin "rankempia" jaksoja milloin itselläkin on jaksaminen koetuksella. Mutta ihmeellisen hyvin ollaan pärjätty ja onneks Jare on pysynyt suht terveenäkin, itsehän olin koko pääsiäisen kuumeessa ja räkätaudissa. ENÄÄ KAKS KUUKAUTTA KU MUN PIENI ON 1V. Apua. mun pieni on taapero, eikä mikään vauva. Ikävä sitä pientä pojua, jota hetki sitten katsoin kun toinen yritti ensimmäistä kertaa kääntyä selältään vatsalleen, tuntuu et siitä olis yks yö. ja nyt toinen jo melkein kävelee ja ymmärtää paljon. Moni mun ystävä odottaa nyt lasta, moni tuttu on saamassa elo-syyskuussa lapsen. Tavallaan tosi kiva, saa sit niitä käydä katsomassa jne. niin oma vauvakuume siitä sitten vähän heikontuu mut... saa nähä, jos sitä vaikka lama-ajan jälkeen toisen ;D okei, en suunnittele edes niin pitkälle. Nautin ajastani poikani kanssa <3

-Anni ja Jare 10kk
 
tannn
täällä jännitellään, josko viikonloppuna vois tehdä testin. :) MEnkat on nyt muutaman päivän myöhässä ja on aina välil tullu sellai tunne, vaik sit on vaikee uskoo, et olisin raskaana. Parisen viikkoo mulla oli aina illalla huono olo ja nyt oon ollu tosi väsyny. Vessassa oon rampannu yölläkin. mitä en ennen oo tehny. Täytyy nyt vaan olla kärsivällinen ja odotella. :) ennen menkkoi ei ollu yhtää sellai olo mikä normaalisti, ei oo ollu kamalia vatta kipuja.... mutta saa nähdä. :) Mitäs muille kuuluupi?
 
tannn
heh, täällä sitte plussattiin lauantaina!! :) :D  :flower:  on se olo aika uskomaton ja ei viel oikein ymmrrä. Nyt vaan toivoo et kaikki menis hyvin ja et saatais se käärö sitten tammikuu alussa. :)
 
Moikka kaikille!

Onnea tannn plussasta siitä se taival sitten toivottavasti lähtee käyntiin...

Mitäs teille kuuluupi? AIka hiljaista on täälläkin palstalla,mut ei se mitää..Kesää kohti pikku hiljaa taidetaa mennä,ja se näkyy,täälkin ihmiset ei viiititi enää paljoa koneel istua,ainakin itse mieluiten olen ulkona suurimman osan ajastani..

Mutta kyl se aika menee, anniheidihelena kiva kun muistit/joudit tännekin...ompas se teidän pikkumies kasvanut,vasta tosiaan jännityksellä odoteltiin kumpi sieltä tulee..
Niin se aika menee..

Minä se istun päivät koulussa,ja kotona illat teen muita hommia...Kuinkas teil vaput meni?
Itse oltiin mun vanhempien luona juhlimassa..

Mut nyt täytyy rientää kattoo salkkareita,paremmal ajal taas uudestaan..

Illan jatkoja kaikille ja aurinkoista kevättä<!!! :) :hug: :flower: B)
 
Moi kaikille!

Jospa itsekin uskaltautuisin jotakin tänne kirjoittamaan, enkä vain seuraamaan sivusta :whistle:
Elikkäs, asustelen Helsingissä ja ikää on 18vuotta. La on 9.8 ja raskausviikkoja kasassa melkein 30, kaikki on sujunut mallikkaasti tähän mennessä (toivottavasti ei kostaudu loppupuolella). Toinen puolikkaani (=kihlattuni) viettää aikaansa vielä intissä ja kotiutuu sitten heinäkuun alussa, jolloin muutamme samaan talouteen. Onkohan tässä tarpeeksi alkuinfoa teille :D
Mistäpäin ihmiset täällä ovat? Mietin vain, että olisi kiva saada ihan kahvitteluseuraakin nuorista mammoista, kun en niitä vielä omista :eek: :D
 
Hei vain.. :) Itse asun Keski-Pohjanmaalla Halsualla. Olen 19 vuotias opiskelija, valmistuin lastenohjaajaksi 20.5. Minulla oli mieheni kanssa häät nyt viime sunnuntaina, joten kiirettä on pitänyt.. :D Mulla raskausviikkoja takana on jo 28, kohta 30 olis jo.. :) Kaikki on mennyt tosi hyvin, pikkuinen poika sieltä luultavasti tulee.. :D
 
tannn
tänään kävin neuvolassa, ja kaikki mei hyvin. :) La on 6.1. ultraan meen sitten 24. päivä. kyllä se vaan alkaa niin todelliselta tun tua. :D Malinanne, paljon onnea teille miehesi kanssa! mahtavan teon teitte! :) valmistuin kotitalousyrittäjäksi 30.6 ja huomenna pitäisi töihin mennä. Ollu pari viikkoa lomalla, ei oikein työnteko maittais, mutta pakkose on jostain rahaa saada. ja tekee nyt mahd. paljon töitä, niin jos vaikka sais paremmat äitiysrahat.. Täällä vaan nyt innolla odotetaan ahan kasvua ja kaikkea muuta ihanaa ja uutta! Kaikille jaksamisia! :flower:
 
Täältäkin löytyy yksi 90-syntynyt tuleva mamma =) viikkoja nyt 21+1 ja masu senkus kasvaa ja peipi jaksaa potkia paljon ja lujaa :p rakenneultra takana ja kaikki oli erittäin hyvin ja uteliaana piti saada peipin sukupuolikin tietää ja poikahan sieltä on tulossa. Miehen kanssa muutettiin vähä aikaa sitten yhteen ja nyt vihdoin ja viimein pääsen rauhassa keskittymään tähän kasvamaan masuun ja valmistautumaan tulevaan =)
 
Hello kaikille,pitkästä aikaa.. :wave:

Tervetuloa uudet rohkeesti mukaan vain!!!! meitä ei ole koskaan liikaa...Ja vauvauutisia jo kaivataankin..

Meillekin rupesi taas aurinko risukasaan paistamaan..elämää on jatkettava eteenpäin menetyksistä huolimatta! Vaikka se välillä tuskaista onkin..tämä toinen prinsessa kun oli niin toivottu ja odotettu,ja kun kaiken piti olla hyvin..
Kova ikävä iskee välillä,mutta kiitokset ihanille läheisille,jotka saavat ilon taas kukkimaan..
Toiset päivät huonompia kuin toiset..päivä kerrallaan,eihän täs valmiis maailmas ole kiire..

Mutta mitäs muille äideille kuuluu?
Kesäkin etenee kovaa vauhtia..ihanaa,pidän niin kovin kesästä,kunhan olisi lämmintä,niin kuin tänään..

Aurinkoista kesää kaikille!

P.S kirjoitelkaahan taas kuulumisia,kunhan kerkiätte..

:hug: B)
 
Moikka täältäkin.Jospa miekin tänne tulen mukaan.Itse pyörin tuolla esikois haaveista syntyneet puolella. :)
Eli vm90 siis,ja 19-vuotias 2kk ikäisen tytön äippä.Pohjois-Savosta Varkaudesta.Kivaa että täällä on tälläinen pino myös.Itse haaveilen,että löytäisin samaa ikä luokkaa olevan juttu kaverin,ihan vaikka tapaamis mielessäkin.Meinaa päivät olla yksinäisiä,kun kavereita ei ole jolle puhua ym ym. Avopuoliso on... Mutta meinaa suhde olla yhtä oravan pyörää miun mielestä,ja ero aikeet pyörii mielessä :( En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä...

äippä90 Sinulle kovasti voimia niihin huonoihin päivii.Ja aurinkoista kesää! :hug:
Tosiaan tulkaa kertomaan kuulumisia,ja laitetaan pino liikenteeseen,eli siis ihan kunnolla kirjoitellaan,jos suinkin keretään/jaksetaan.Jos esim pinosta löytyy yksinhuoltajia,olisi varmasti piristystä jos on lukemista ja rupattelua toisten äitien kanssa. :heart:

Ai niin ja jos joku haluaa vaikka facebookilla tai messengerissä rupetella niin yksäriä tulemaan ;) Mie olen niin vaihtelun haluinen ja menevä äiti.Että seura olisi tarpeen :D
 
tannn
No tänään käytiin ekassa ultrassa ja siellä se pikkuinen mennä viipotti. hirveesti hyppeli ja liikku. Sydän äänet oli hyvät ja pää- peppu pituus oli 6,1 cm. Eli se 6.1.10 päivä piti ihan paikkaansa. Kamalasti porukka meille sano että tulee kaksoset, kun näkee jo ihan selvästi että odotan, ja viikkoja on 12+0. mut yks pikkunen siellä sitten vaan oli. :p tuli jotenki niin todellinen olo kun näki sen siellä liikkuvan ja kuuli ne äänet, kyllä siinä meinas kyyneleet nousta silmiin. mies oli kans ihan onnessaan, kyllä tää on ollu niin toivottu lapsi,ja nyt vaan koko ajan toivoo ettei mitään tapahtuis, ja että kaikki menee hyvin. :) koko bussimatkan kotiin, tuijottelin niitä vauvan kuvia ja olin onnessani. :D Kuinkas muitten odotus/vauva arki? Malinanne mitenkäs teillä on elämä lähteny nyt aviliiton myötä pyörimään? Ja millon sulla oli LA? kaikille paljon voimia ja nauttikaa nyt näistä kesä päivistä! :D :flower:
 
Heissan.. :) Nyt mulla olisi viikkoja jo 31+6 Laskettuaika on 30.8. On tässä kyllä jo vähän mietitty että voi jo aikaisemmin tulla ulos.. :D harjoitussupistuksia on tullut jo mukavasti.. ei tunnu kovin mukavilta.. mutta minkäs niille teet.. :/ Avioelämämme on lähtenyt oikein mahtavasti käyntiin, mies on yötöihin nevalle taas lähdössä, ite kotona oon kolmatta yötä yksin.. :D kaikki mennyt mahtavasti ja 30 astetta hellettä täällä halsualla jo kolme päivää ollut.. :D
 
Tervetuloo uudet ja onnea plussista!!

Minä en oo taas kerenny tänne kirjottelemaan...
Pääpirteissään meidän kuulumiset; poika kasvaa kovasti 2kk neukassa 6120g ja 58,7cm. Isosisko edelleen ahkerana hoitoapuna. :heart:
Eilen aloin muuttolaatikoita pakkailemaan, ostettiin viime kuussa okt ja 15.päivään menness' sen pitäs vapautua!! Sitä odotellen
likka ja lapset 2v ja 2kk
 

Yhteistyössä