Onnellinen - TURHIS :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mii

Vieras
Olen täällä valittanut aina silloin tällöin vuosien varrella, kun en onnistu lopettamaan tupakointia. Sitten olen kertonut yrityksistäni - pyytänyt apua ja tukea. Aina olen epäonnistunut, vaikka kaikki ovat olleet kannustavia. Kiitos kaikille siitä.

Aloitin tupakoinnin hyvin nuorena, ja poltin reilu 20 vuotta. Ajattelin, etten ikinä pääse siitä eroon, kunnes helmi-maaliskuun taitteessa minulle vain riitti. Lopetin. En käyttänyt mitään korvauslääkkeitä (kaikki kokeiltu vuosien varrella). En lisännyt ruokaa, en mässyttänyt karkkia, en purrut purkkaa, en siis tehnyt mitään ihmeellistä. Lisäsin hieman liikuntaa, ja vähensin syömistä, sillä en halunnut lihota (entinen syömishäiriöinen, joka tuli esiin jossain viestissäni).

Lihoin kuitenkin noin 7 - 8 kg parissa kolmessa kuukaudessa. Tämä harmittaa minua suunnattomasti, sillä vaatteeni ovat olleet ns. tyköistuvia, ja nyt eivät mahdu päälle. Aion siis laihduttaa, mutta terveellisesti tällä kertaa - enkä aio aloittaa tupakointia.

Ensimmäistä kertaa sitten aikuisiän olo on ihmeen rauhallinen tämän asian suhteen. Wau. Olen todella onnellinen, ja itsestäni ylpeä :) Kunhan avauduin. Ei muuta.

KIITOS. Olen itsekin aika ihmeissäni. Vielä viime kesänä istuin tässä ja anoin voimia palstalaisilta, jotta voisin lopettaa tupakoinnin. Yli puolet elämästäni olen sentään polttanut yli askin päivässä. Ja nyt se loppui. Ihan vain loppui. Pelkään, että se alkaa vielä uudelleen, mutta yritän elää tässä hetkessä :=) Nyt olen ilman!

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Onnelisuus ei ole koskaan turhaa :D

Oot täällä, jaksatko koska jatkaa ketjua joka jäi muutamia iltoja sitten...

Hetken vielä pörrään ja sitten nukkumaan.

Tarvitsenko ketjusta jotain tietoa, vai "annanko mennä" vain? :)

Yhteistyössä