Onneksi uusi vuosi on vain kerran vuodessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilotulituksen loppua odotellessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilotulituksen loppua odotellessa

Vieras
Meillä on koirat haukkuneet melkein tauotta kuudesta lähtien, kun varsinainen paukuttelu alkoi. Jos vähän aikaa ovat hiljaa, niin kohta pamahtaa kovempaa ja taas kamala huuto, että nyt joku tulee.
Noista koirista paukuttelua pelkää todella kovasta vain tuo vanhin, mutta ei se enää kuule juuri mitään, joten ei tuota paukuttelua pahemmin kuule, mutta kun toinen haukkuu niin senkin pitää haukkua, vaikka ei tiedä mille haukutaan, osallistuu kyllä ja sitä ei voi komentaa olemaan hiljaa, kun ei se ymmärrä enää. On nimittäin aika dementoituntu vanha mummeli (15,5v)

Pojat taas pelkää yhtään tuota paukuttelua, mutta kun ne aina kovemman paukut pamahtaessa luulee, että joku tulee.

Ja mun tekee nuo raketit tänä vuonna erityisen pahaa.. Se sello kummittelee mielessä ja on jotenkin surullinen ja ahdistunut olo vaikken sieltä ketään tuntenutkaan. Noi pamaukset vaan muistuttaa niin laukauksia... :(

Siis noi pojat EI pelkää tulitusta.
Nyt just joku pamauttelee tuossa ihan kulmilla, joten kuuluu aika hyvin meille sisälle, etenkin jos ne vielä pamahtaa tuossa meidän talon yläpuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja se on vaan yksi ilta!:
Kaikkea sitä on kun pitää rakkien takia inhota uutta vuotta. *pyh*

en minä inhoa uutta vuotta, mutta en minä tykkää tuosta paukkeesta joka kestää koko illan ja vielä vähemmän mä tykkään kyllä huomisesta, jolloin mä saan kerätä tuolta pihalta toisten rakettiroskaa ja sitä riittää.

Yhteistyössä