onneksi en ole läski!

  • Viestiketjun aloittaja yökkö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei hölmö harmailija, et osaa käyttää lainauksia. Sinut tunnistaa siitä.
Miksi pitäisi yrittää olla tuntematon??:eek: Ketä se hyödyttää??
mulle on ihan sama, ootko tuntematon vai tunnettu, mutta sun juttujas on hankala lukea, kun lainaukset on ihan väärin.
 
huokaus taas
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei hölmö harmailija, et osaa käyttää lainauksia. Sinut tunnistaa siitä.
Miksi pitäisi yrittää olla tuntematon??:eek: Ketä se hyödyttää??
mulle on ihan sama, ootko tuntematon vai tunnettu, mutta sun juttujas on hankala lukea, kun lainaukset on ihan väärin.
Ihanaa, eli tarkoitathan nyt sitten varmasti sitä, että et enää lue mun juttuja? Jessss, kiitos. Sovittu!

(Ihan harmiksesi näin loppuun jos nyt tämän vielä osaat lukea, että en ole koskaan kirjoittanutkaan mustana :LOL: Helppo siis tunnistaa???? :LOL: )
 
luikku
ihan tuohon vaatekysymykseen sen verran... mun vaatekoko on 32-34, olen 160 cm lyhyt ja kroppa on kuin pikkupojalla (ei laaksoa ei kukkulaa ). mä katon kateellisena vaatekaupoissa kun nykyään on isokokoisille omat mallistot ja siellä on välillä tosi nättejä vaatteita. sit meen tavisosastolle ja kas, ei mitään mikä sopisi mun päälle. sit taas lompsin sinne lastenvaatepuolelle ja ostan itelleni ja tyttärelleni samanlaiset hello kitty -paidat... :( jos joskus vois pukeutua kuin aikuinen nainen...
 
huokaus taas
Alkuperäinen kirjoittaja luikku:
ihan tuohon vaatekysymykseen sen verran... mun vaatekoko on 32-34, olen 160 cm lyhyt ja kroppa on kuin pikkupojalla (ei laaksoa ei kukkulaa ). mä katon kateellisena vaatekaupoissa kun nykyään on isokokoisille omat mallistot ja siellä on välillä tosi nättejä vaatteita. sit meen tavisosastolle ja kas, ei mitään mikä sopisi mun päälle. sit taas lompsin sinne lastenvaatepuolelle ja ostan itelleni ja tyttärelleni samanlaiset hello kitty -paidat... :( jos joskus vois pukeutua kuin aikuinen nainen...
Onhan toi kurjaa, mutta ainakin pysty terveenä ja saatte jakaa tyttäresi kanssa ne paidat vielä 50 vuodenkin kuluttua. Toisin olisi tilanne, jos olsiitte molemmat sellaisia laskosäkkejä täynnä ihraa :x
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä