onneksi en ole läski!

  • Viestiketjun aloittaja yökkö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
itse olen hoikka, mutta mielestäni kyllä löytyy nättejä vaatteita sieltä isojenkin osastolta.
Ja kauneushan tulee sisältäpäin, ehkä aloittaja itse on niin tyytymätön omaan ulkonäköönsä että tarvitsee muita haukkua =)
 
Mä olen kyllä aivan samaa mieltä, paitsi että en sanois sitä noin rumasti eikä mun mielipiteen taustalla oo mitään läskivihaa.. Mutta tosiaan, on helpompaa löytää kivoja vaatteita jos on normaalipainoinen.
 
vieras
Isokokoinen nainen marssi vaatekauppaan. "Haluaisin nähdä muodikkaan vaatten, joka sopii minulle." Myyjä:" Täytyy myöntää, minäkin haluaisin."
 
mä löysin eilen tosi kivan paidan itselleni, sieltä isojen osastolta. musta on ikävää että moni isojen vaate on pilattu jollain tosi isolla kuviolla (mikä isontaa ennestään) tai sit muuten kiva paita tai housut on pilattu jollain kukkakoristeella, muovikilluttimilla koristellen.
 
ap
mä en ymmärrä miksi pitää päästää itsensä tollaiseen kuntoon, että vaatekokokin hipoo taivaita,ettekö te välitä muuta tehdä kuin istua koneella ja syödä, syödä ja syödä,hyi
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en ymmärrä miksi pitää päästää itsensä tollaiseen kuntoon, että vaatekokokin hipoo taivaita,ettekö te välitä muuta tehdä kuin istua koneella ja syödä, syödä ja syödä,hyi
Ja mä en oikeesti ymmärrä minkälaisella ihmisellä on aikaa pohtia tällasia muiden puolesta?? :eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä