Onneks luotin vaistooni!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Kuinka moni uskaltaisi päästä oman ukkonsa tollasen remmin matkaan, ja luottaa ettei se oma mies ole mukana niissä orgioissa??
Uskaltaisin, mies tosin ei tuollaisen jengin kanssa lähtis ikinä mihinkään.

Inhoaa ryyppäämistä ja rellestämistä, eikä pidä minkäänlaisessa arvosta tuollaista pelleilyä.
 

Siis meinaatko sä että me kaikki kaulinmammat tosissamme funtsitaan, mitä meidän miehet työmatkoillaan tekee, ja ei nukuta öitämme kun lasketaan kuin montaa naista se kerkiää jyystämään kuuden nukkumiseen varatun tunnin aikana?

Ei tosiaan ole mitään välimuotoja? :whistle:
[/quote]

Apuva!
Päästin ukkoni tänään lähtemään Leville! Useampi heppu samassa huvilassa. Tulee takas vasta viikonloppuna :eek:
Pitäsköhän mun nyt lentää sinne perässä vähän seuraamaan touhuja?
 
inkeri
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
Oon mäkin käyny joskus nuoruudessani vapaana naisena panettaa itteeni, en toki 7:llä, vaan neljällä miehellä. ja kaukana kotoa. Ihan vaan periaatteella et kaikkea täytyy kokeilla paitsi mummoa ja kansantanssia. olen ollut myös pariskunnan kanssa sekä naisen kanssa. Enkä näistä mitään kadu todellakaan päinvastoin mukavia ja nautinnollisia muistoja... Minä en näe seksuaalisuudessa mitään rajoja niin kauan kuin kaikki ovat vapaita aikuisia eikä ketään pakoteta taikka painosteta mihinkään. Miksi kieltäytyä nautinnosta vain siksi ettei se ole jonkun nobodyn mielestä moraalisesti oikein?
näin! jos vaan ollaan vapaita ihmisiä
 

Yhteistyössä