Onneks luotin vaistooni!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
Oon mäkin käyny joskus nuoruudessani vapaana naisena panettaa itteeni, en toki 7:llä, vaan neljällä miehellä. ja kaukana kotoa. Ihan vaan periaatteella et kaikkea täytyy kokeilla paitsi mummoa ja kansantanssia. olen ollut myös pariskunnan kanssa sekä naisen kanssa. Enkä näistä mitään kadu todellakaan päinvastoin mukavia ja nautinnollisia muistoja... Minä en näe seksuaalisuudessa mitään rajoja niin kauan kuin kaikki ovat vapaita aikuisia eikä ketään pakoteta taikka painosteta mihinkään. Miksi kieltäytyä nautinnosta vain siksi ettei se ole jonkun nobodyn mielestä moraalisesti oikein?
Kukapa se on sanomaan, mikä on oikein ja mikä väärin seksin saralla, kunhan laittomuudet jätetään pois. Henkkoht en voi käsittä pissa- ja kakkaleikkejä, mutta jos joku nauttii niistä niin mitäpä se mulle kuuluu. Ihan samoin joku tykkää ryhmäseksistä. Ollos hyvä vaan -tosin jos varatut salaa sitä touhuaa tietäen ettei kumppani hyväksyisi, niin taas asia on ihan eri. Joskin se mistä ei tiedä ei satuta... mutta...
 
Marja

Ja kuinkahan moni jätkistä ois valmiita seurustelee tollasen naisen kans? Ehkä ne jakas sen jatkossakin.. Ainahan niitä liioittelukuvia otetaan reissuissa, mutta kyllä 7 ukkoo munat pystyssä ja yks alaston akka on pikkusen eri juttu kun minun tietämät liioittelukuvat. Toivottavasti joku pistää nuo nettiin niin saattaa jollakin tulla harkinnan paikka..
[/quote]

Tuskin se nainen sinne seurustelukumppanin haku mielessä on lähtenyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No kertoo sun miehestä paljon, jos pyörii tollasissa porukoissa ja sitä ei voi päästää sinne, kun et voi luottaa siihen että se olisi siellä kunnolla. "Jos sattuisi sammumaan.." Justjust.

Heetkinen.

Mä käsitin, ettei toi niin innolla ollut edes lähtemässä kun kerran mielipidettä kuunteli...

Ketku ukko olisi valehdellut lähtevänsä turvallisemmassa porukassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No kertoo sun miehestä paljon, jos pyörii tollasissa porukoissa ja sitä ei voi päästää sinne, kun et voi luottaa siihen että se olisi siellä kunnolla. "Jos sattuisi sammumaan.." Justjust.

Heetkinen.

Mä käsitin, ettei toi niin innolla ollut edes lähtemässä kun kerran mielipidettä kuunteli...

Ketku ukko olisi valehdellut lähtevänsä turvallisemmassa porukassa.
juu oikeessa oot... mies sano, et ois voinu harkita lähtöä, jos kyseessä ois ollu laskureissu..eli rinteessä ois päivät viettäneet...mut kun itsekin ties, et ryyppyreissu kyseessä ja tietää kyl ainakin tän yhden kaverinsa, et millai se on, ni ei lähtenyt...vaikkakin kuunteli myös miun mielipidettä... Ja Emilyn...kyllä mie omaan ukkooni luotan, eikä se tuollaisissa porukoissa pyöri...jos yksi kaveri ja tämän kaveri, joka on miehen tuttu, nyt ovat tuommoisia ja pyörivät pääosin omissa porukoissaan...
 
Gluteus maximus
Kyllä täytyy olla ihmeellinen mies jos kaverien painostuksesta ryhtyy vaimoaan pettämään ja sinunko täytyy ihan miehen puolesta päättää, että reissuun ei lähdetä. eiköhän pitäisi ihan omilla aivoilla ajatella. Minä en ymmärrä sitä miksi vaimon täytyy vahtia miehen tekemisiä ja menemisiä ja oikein kertoa miehelle mitä pitää tehdä ja miten käyttäytyä! On tosi mukava ja luottamusta täynnä oleva avioliitto!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kyllä täytyy olla ihmeellinen mies jos kaverien painostuksesta ryhtyy vaimoaan pettämään ja sinunko täytyy ihan miehen puolesta päättää, että reissuun ei lähdetä. eiköhän pitäisi ihan omilla aivoilla ajatella. Minä en ymmärrä sitä miksi vaimon täytyy vahtia miehen tekemisiä ja menemisiä ja oikein kertoa miehelle mitä pitää tehdä ja miten käyttäytyä! On tosi mukava ja luottamusta täynnä oleva avioliitto!
Mie en päättänyt mieheni puolesta...jos viitsit lukea koko ketjun, niin sekin asia on tullut jo täällä ilmi... En vahdi mieheni tekemisiä enkä kerro mitä pitää tehdä tai miten käyttäytyä... enkä sanonnut, et kaverien painostuksesta pettäisi vaan, että kaverit varmasti yllyttäisivät, mutta en uskoisi, että yllytykseen menisi mukaan...olisi vaan aikas epämukava olo miehellä siellä... ja avioliittomme on mukava ja luottamusta täyttä... Mie en vain luota noihin muihin tyyppeihin, joita siellä reissussa oli...

 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kyllä täytyy olla ihmeellinen mies jos kaverien painostuksesta ryhtyy vaimoaan pettämään ja sinunko täytyy ihan miehen puolesta päättää, että reissuun ei lähdetä. eiköhän pitäisi ihan omilla aivoilla ajatella. Minä en ymmärrä sitä miksi vaimon täytyy vahtia miehen tekemisiä ja menemisiä ja oikein kertoa miehelle mitä pitää tehdä ja miten käyttäytyä! On tosi mukava ja luottamusta täynnä oleva avioliitto!
Onneks joku ees kirjoitti sen, mitä en ite jaksanut :hug: :D
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kyllä täytyy olla ihmeellinen mies jos kaverien painostuksesta ryhtyy vaimoaan pettämään ja sinunko täytyy ihan miehen puolesta päättää, että reissuun ei lähdetä. eiköhän pitäisi ihan omilla aivoilla ajatella. Minä en ymmärrä sitä miksi vaimon täytyy vahtia miehen tekemisiä ja menemisiä ja oikein kertoa miehelle mitä pitää tehdä ja miten käyttäytyä! On tosi mukava ja luottamusta täynnä oleva avioliitto!
Mie en päättänyt mieheni puolesta...jos viitsit lukea koko ketjun, niin sekin asia on tullut jo täällä ilmi... En vahdi mieheni tekemisiä enkä kerro mitä pitää tehdä tai miten käyttäytyä... enkä sanonnut, et kaverien painostuksesta pettäisi vaan, että kaverit varmasti yllyttäisivät, mutta en uskoisi, että yllytykseen menisi mukaan...olisi vaan aikas epämukava olo miehellä siellä... ja avioliittomme on mukava ja luottamusta täyttä... Mie en vain luota noihin muihin tyyppeihin, joita siellä reissussa oli...
Tarviiko niihin muihin miehiin luottaakaan jos omaan pystyy luottamaan 100% sti???
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Tää menee taas Greaata siihen, että kaulin kädessä miehiä vahditaan. :D

No, onneksi muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää.
ei tarvitse kaulin kädessä vahtia, vaan ihan yleisesti en käsitä, että eikö mies saa itse päättää lähteekö reissuun vai ei? Meillä se menee ainakin niin. Miehen reissut on hänen reissujaan ja hän pättää niistä. Minulla on omat reissut ja minä päätän niistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Tää menee taas Greaata siihen, että kaulin kädessä miehiä vahditaan. :D

No, onneksi muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää.
ei tarvitse kaulin kädessä vahtia, vaan ihan yleisesti en käsitä, että eikö mies saa itse päättää lähteekö reissuun vai ei? Meillä se menee ainakin niin. Miehen reissut on hänen reissujaan ja hän pättää niistä. Minulla on omat reissut ja minä päätän niistä.
Meillä on sellanen jako että jos mä sanon että mies ei lähde, se ei sitt kanssa lähde. Ja jos mies sanoo että mä en lähde, mä en todella lähde.

Turhasta ei silti napista: luotan ihan täysin ton miehen arvostelukykyyn siinä, mihin se haluaa mut päästää ja mihin ei. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kyllä täytyy olla ihmeellinen mies jos kaverien painostuksesta ryhtyy vaimoaan pettämään ja sinunko täytyy ihan miehen puolesta päättää, että reissuun ei lähdetä. eiköhän pitäisi ihan omilla aivoilla ajatella. Minä en ymmärrä sitä miksi vaimon täytyy vahtia miehen tekemisiä ja menemisiä ja oikein kertoa miehelle mitä pitää tehdä ja miten käyttäytyä! On tosi mukava ja luottamusta täynnä oleva avioliitto!
Päästäisitkö ite miehes tälläsen kaveriporukan kanssa reissuun?!? Kyllä kuule ap:lla mun mielestä on luottamusta täynnä oleva liitto,miks muuten sen mies ees olis näyttäny ne kuvat sille??
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Meillä on sellanen jako että jos mä sanon että mies ei lähde, se ei sitt kanssa lähde. Ja jos mies sanoo että mä en lähde, mä en todella lähde.

Turhasta ei silti napista: luotan ihan täysin ton miehen arvostelukykyyn siinä, mihin se haluaa mut päästää ja mihin ei. ;)
Nii mut ettekö te itse osaa päättää et mihin lähdette ja mihin ette?
Mikä voi olla sellanen juttu, mihin esim.sinä olisit lähdössä mutta mies ei sua päästä? Tai toisinpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kyllä täytyy olla ihmeellinen mies jos kaverien painostuksesta ryhtyy vaimoaan pettämään ja sinunko täytyy ihan miehen puolesta päättää, että reissuun ei lähdetä. eiköhän pitäisi ihan omilla aivoilla ajatella. Minä en ymmärrä sitä miksi vaimon täytyy vahtia miehen tekemisiä ja menemisiä ja oikein kertoa miehelle mitä pitää tehdä ja miten käyttäytyä! On tosi mukava ja luottamusta täynnä oleva avioliitto!
Mie en päättänyt mieheni puolesta...jos viitsit lukea koko ketjun, niin sekin asia on tullut jo täällä ilmi... En vahdi mieheni tekemisiä enkä kerro mitä pitää tehdä tai miten käyttäytyä... enkä sanonnut, et kaverien painostuksesta pettäisi vaan, että kaverit varmasti yllyttäisivät, mutta en uskoisi, että yllytykseen menisi mukaan...olisi vaan aikas epämukava olo miehellä siellä... ja avioliittomme on mukava ja luottamusta täyttä... Mie en vain luota noihin muihin tyyppeihin, joita siellä reissussa oli...
Tarviiko niihin muihin miehiin luottaakaan jos omaan pystyy luottamaan 100% sti???
Kyllä tarvii... varsinkin jos miesporukalla mieheni yleensäkin johonnkin lähtee, niin aikas moni siellä viinaa juo sen verran, että yksi jos useampikin sammuu jossain vaiheessa iltaa ja veikkaisin hyvinkin, et jos näin pääsis tuollaisella reissulla käymään, ni kunnon källejä sammuneille ainakin tehtäisiin...eli just semmosia, et nainen kimppuun ja valokuvia tai vastaavaa... siks mies ei noiden kanssa innostunut lähtemäänkään..laskemaan ois halunnu... laskettelukeskuksessa kun nää oli siis viikonloppuna olleet...

 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päästäisitkö ite miehes tälläsen kaveriporukan kanssa reissuun?!? Kyllä kuule ap:lla mun mielestä on luottamusta täynnä oleva liitto,miks muuten sen mies ees olis näyttäny ne kuvat sille??
Vastaan, vaikkei multa kysyttykään.
Mutta mun mies osaa ihan itsekin ajatella omilla aivoillaan mihin lähtee ja mihin ei. Ja olen varma, että tuollaiseen reissuun ei olis lähtenyt. Ei mun tarvii erikseen päästää sitä jonnekin, tai olla päästämättä.
 
vieras
Seli seli.. paistaa läpi, että oot iloinen kun miehesi ei tänä viikonloppuna pettäny, muuten ois ollut 8 miestä ja yksi nainen. Luottamuspula jos ei päästetä miestä lomailemaan, et sä voi aikuista ihmistä aina vahtia. Jos on pettääkseen niin pettää, ei päässyt mökille niin tekee sen kahvitauolla huoltsikan vessassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Meillä on sellanen jako että jos mä sanon että mies ei lähde, se ei sitt kanssa lähde. Ja jos mies sanoo että mä en lähde, mä en todella lähde.

Turhasta ei silti napista: luotan ihan täysin ton miehen arvostelukykyyn siinä, mihin se haluaa mut päästää ja mihin ei. ;)
Nii mut ettekö te itse osaa päättää et mihin lähdette ja mihin ette?
Mikä voi olla sellanen juttu, mihin esim.sinä olisit lähdössä mutta mies ei sua päästä? Tai toisinpäin.

No mun miehellä on yksi sellanen kaveri ja sillä taas kavereita, ett jos se olisi niiden kanssa lähdössä leville laskettelemaan niin mun mies jäisi kyllä kelkasta, tai mä tunkisin takapuoleni kelkkaan mukaan. Niistä reissuista ei oo ikinä seurannut mitään hyvää, joten sinne en miestä päästä niiden kundien kanssa.

Mies ei päästäisi mua yhden kaverini kanssa edes baariin: ei voi sietää koko tyyppiä. Ei sillä, en ole lähdössä ellen täysin sekoa päästäni.

Me osataan kyllä oikein hyvin itse päättää asioistamme, mutt meistä on kivaa kun toinen pitää huolta. :D
 
No vissiin oon näitä kaulin kädessä törröttäviä tanttaroita, mutta saattaisin vallan kieltää miestäni lähtemästä. Liian "kokeileva" tapa viettää aikaa, sanoisin.

Ei ole luottamuskysymys. Enkä paheksu toisin ajattelevia ja tekeviä. Meitä nössöjä, rauhallisemmin juhlivia, saa myös olla olemassa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Minkätakia täällä aina rinnastetaan, et jos esim. minä sanon mielipiteeni siihen et lähteekö mies viihteelle vai ei, niin sillon mä en luota siihen ja meillä on paska suhde...

Varmaan taas viisaammat kertoo... :whistle:
peesi!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Minkätakia täällä aina rinnastetaan, et jos esim. minä sanon mielipiteeni siihen et lähteekö mies viihteelle vai ei, niin sillon mä en luota siihen ja meillä on paska suhde...

Varmaan taas viisaammat kertoo... :whistle:
Se on niin mustavalakosta kaho tämä elämä :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Minkätakia täällä aina rinnastetaan, et jos esim. minä sanon mielipiteeni siihen et lähteekö mies viihteelle vai ei, niin sillon mä en luota siihen ja meillä on paska suhde...

Varmaan taas viisaammat kertoo... :whistle:
Se on niin mustavalakosta kaho tämä elämä :whistle: :xmas:
Se tuntuu täällä olevan aika hemmetin monella... :whistle:
 

Yhteistyössä