Että noi miehet sit osaa päästellä suustaan asioita, mitä ei välttämättä haluis kuulla...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Lauantaina oltiin sit baarissa ja miehen yks vanha kaveri, jonka miekin oon tuntenu jo 9 vuotta, ni kännissä päästi sellaisen sammakon suustaan, et mie menin hetkeks hämilleen ja loukkaannuin tosi pahasti.

Istuttiin saman pöydän ääressä ja bändiä kuunneltiin ja mieheni siinä sit haukotteli, ku oli hieman väsy. Tää kaveri sit kysäs miulta, et väsyttääkö miuta. Vastasin, ettei väsytä. Kaveri sit katsoi meitä molempia ja tokas miehelleni, et "pitäisköhän siun saattaa tuo vaimos jo kotio, ku sitä näyttää väsyttävän" ja sit katto mieheen päin ja jatkoi, et "ku tääl on niin paljon paremman näköisiä naisia" Ja mie kun siinä loukkaannuin ja mies sit ärähti tälle kaverilleen, ni kun myöhemmin käveltiin toiseen baariin, ni tää kaveri tuli kysyyn, et mistä loukkaannuin. ja kun sanatarkkaan kerroin hänen sanomiset, ni kysäs hämillään, et "sanoinko mie sen ääneen?" :o

Tähän asti pitäny tätä kaveria tosi mukavana ja kun ollaan tunnettu siis jo reilu 9 vuotta, ni aika ollu tosi kiva mukava...mut eipä enää kiinnosta häntä nähdä meillä. Hänen piti meille tulla baarin jälkeen yöksi, mut yhedssä vaiheessa, ku hävis baarissa, ni en ees viitsiny häntä etsiä, vaan lähdettiin miehen kans kotio. Oli yrittäny meille soitella yöllä ja taksilla oli meille tullu, mut enpä jaksanu vastata puhelimeen. Aamulla löytyi kuistilta nukkumassa meitin kissat kainalossa...Eipä miekkosta naurattanu, ku oli yön siellä nukkunu. Minnuu kyl nauratti :D

Ja tästä tulee niin mieleen yks mieheni puolituttu, joka kerran baarissa miun kaveria kehu, et kuin on niin hyvännäköinen ym. ja sen jälkeen tokas miulle, et onneks miun ei enää tarvi vaivautua ees laittautumaan, ku miulla kerran on jo mies ja lapsikin :o

Ja kummallakin kerralla oon ollu niin laittautuneena ja omasta mielestä hyvän näköisenä... Mut hyvä sentään, et oma mies pitää kauniina..muilla ei niin väliä :D

no olipa kohtelias kaveri! Mä en ymmärrä tollasta aivottomuutta, oli sitten promilleja eli ei. Ihan oikein teit kun et vastannut puhelimeen. Jospa se jäähy muistuttaa ens kerralla vähän käyttäytymistapoja!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Ja tästä tulee niin mieleen yks mieheni puolituttu, joka kerran baarissa miun kaveria kehu, et kuin on niin hyvännäköinen ym. ja sen jälkeen tokas miulle, et onneks miun ei enää tarvi vaivautua ees laittautumaan, ku miulla kerran on jo mies ja lapsikin :o

Ja kummallakin kerralla oon ollu niin laittautuneena ja omasta mielestä hyvän näköisenä... Mut hyvä sentään, et oma mies pitää kauniina..muilla ei niin väliä :D

:o :o siis idiootteja, kerta kaikkiaan. Missä ihmeen kaveripiireissä liikutte? Tuo on aivan käsittämättömän törkeää käytöstä. :o :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
no olipa kohtelias kaveri! Mä en ymmärrä tollasta aivottomuutta, oli sitten promilleja eli ei. Ihan oikein teit kun et vastannut puhelimeen. Jospa se jäähy muistuttaa ens kerralla vähän käyttäytymistapoja!! :D

Enkä tiiä ees, et muistaako se koko yöstä mittää, ku aikas kännissä oli, mut toivottavasti muistaa. Ja vaikka kuin itse oisin kännissä, ni en tuollaisia laukois, ellen oikeesti niitä tarkottais.. Ku yleensähän sitä kännissä helpommin asiat sanoo suoraan toiselle. Mut jos ei oikeesti tarkota, ni eipä sitä kännissäkään tuollasia lauota... Täytyy vissii seuraavan kerran, ku se on meille tulossa, ni todeta, et mie mielummin kattelen noita paremman näköisiä miehiä meillä, et vois vaikka poistua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:

Enkä tiiä ees, et muistaako se koko yöstä mittää, ku aikas kännissä oli, mut toivottavasti muistaa. Ja vaikka kuin itse oisin kännissä, ni en tuollaisia laukois, ellen oikeesti niitä tarkottais.. Ku yleensähän sitä kännissä helpommin asiat sanoo suoraan toiselle. Mut jos ei oikeesti tarkota, ni eipä sitä kännissäkään tuollasia lauota... Täytyy vissii seuraavan kerran, ku se on meille tulossa, ni todeta, et mie mielummin kattelen noita paremman näköisiä miehiä meillä, et vois vaikka poistua :D

Ihan oikeesti, tee se! sano hänen vajavaisuuksistaan niin säälimättömästi, ettei enää ikinä kehtaa arvostella ketään. Palaapahan ukko maanpinnalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

:o :o siis idiootteja, kerta kaikkiaan. Missä ihmeen kaveripiireissä liikutte? Tuo on aivan käsittämättömän törkeää käytöstä. :o :hug:

Kyllähän baarissa noita puolituttuja tulee aina vastaan, eikä se tarkoita sitä, et niitten kanssa liikutaan...

Mut enpä mie ois siitä miehen kaverista uskonu, et tuommoisia laukoo...niin kiva ja mukava on aina ollu...

Tekis mieli laittaa Facebookiin sille viestiä muidenkin nähtäville, et "Oli iha kiva, et kävit meilläkin, mut täst´edes mielummin otan vastaan komeampia miehiä kylään" tai jotain vastaavaa :D Minnuu niin ärsyttää tuommonen käytös..

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
mulle kans kerran yks miehen kaveri sanoi näin: "tiäätkö mitä...sä oot oikeesti ihan kauheen näköinen." :o |O :headwall: :( :snotty:

Vittu noita miehiä! :o Toi tuntuu niin inhalta. varsinkin kun jos oot itse omasta mielestä kaunis ja oot oikein laittautunu ja sit joku tulee ja laukoo tuollaista. Vaikken miekään ikinä oo miehiä varten laittautunu vaan omaksi ilokseni vaan, mut silti...

No olipa tosiaan..ei keltään tartte tuommosia kuunnella, olip miten kännissä vaan. Oisit voinu mottasta jo paikan päällä. Mut jospa se tajus jotain kun vietti yön ulkona..
Tuo ois ihan sopivaa laittaa sinne Facebookiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
No olipa tosiaan..ei keltään tartte tuommosia kuunnella, olip miten kännissä vaan. Oisit voinu mottasta jo paikan päällä. Mut jospa se tajus jotain kun vietti yön ulkona..

Mies voisi olla hieman eri mieltä, kun sen ihan hyvä kaveri tuo on...mut tekis niin mieli näpäyttää takaisin sille ihan muitten nähden. Saispas muut ainakin miettiä, et mitä tää miekkonen nyt on tehny, ku tuollaisia viestejä miulta saa...

Mies voisi olla hieman eri mieltä, kun sen ihan hyvä kaveri tuo on...mut tekis niin mieli näpäyttää takaisin sille ihan muitten nähden. Saispas muut ainakin miettiä, et mitä tää miekkonen nyt on tehny, ku tuollaisia viestejä miulta saa...

Käske sun miehen sanoa sille siitä. sehän vois ihan kysyä, että miksi se sanoi niin ja että vois pyytää ihan kunnolla anteeksi.

Käske sun miehen sanoa sille siitä. sehän vois ihan kysyä, että miksi se sanoi niin ja että vois pyytää ihan kunnolla anteeksi.

Ei miehen tarvi tuollaisiin puuttua, mie voin ihan itse hoitaa asian... Enkä mie siltä anteeksipyyntö tarvi..olkoon...ei se muuta miun ajattelutapaa enään häntä kohtaan.

Ei miehen tarvi tuollaisiin puuttua, mie voin ihan itse hoitaa asian... Enkä mie siltä anteeksipyyntö tarvi..olkoon...ei se muuta miun ajattelutapaa enään häntä kohtaan.

No eipä, mutta sietäs sen nahoissa tuntuvan, mitä sano.

No eipä, mutta sietäs sen nahoissa tuntuvan, mitä sano.

Kyllä se jo yönsä vietti meitin kuistilla ja jos vielä facebookin kautta näpäytän, ni eiköhän siinä oo jo jotain...

Yhteistyössä