Onks tuo zumba villitys se tvshopin dvd??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi jessus. vois ollakin hauskaa, mutta mulla ainakin paloi käämit kun kaikkialla soi se sama zumbabiisi. Oli se hiphoppia tai latinoa niin sen mainoksen mukainen biisi soi taustalla.
muuten se tanssin opetus siinä dvd:llä on hyvä, hyvin yksinkertainen ja sen kanssa vois laihtuakin, mtta mulla on jäänyt laatikkoon kun se biisi ei todellakaan innosta. kyllästyy tosi nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja =0:
Voi jessus. vois ollakin hauskaa, mutta mulla ainakin paloi käämit kun kaikkialla soi se sama zumbabiisi. Oli se hiphoppia tai latinoa niin sen mainoksen mukainen biisi soi taustalla.
muuten se tanssin opetus siinä dvd:llä on hyvä, hyvin yksinkertainen ja sen kanssa vois laihtuakin, mtta mulla on jäänyt laatikkoon kun se biisi ei todellakaan innosta. kyllästyy tosi nopeasti.

paljos sil dvd:llä on hintaa?pane myyntiin niin ostan pois?! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =0:

paljos sil dvd:llä on hintaa?pane myyntiin niin ostan pois?! :)

tais olla jotain lähemmäs 80 euroa! Kallista puuhaa, turhaan ostin.

Yhteistyössä