Onks täällä joku joka ei ajele kainalokarvojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi? :p

(Ja bonuskysymyksiä: käytätkö julkisilla paikoilla t-paitoja tai toppeja? Entäs oletko parisuhteessa? Kyllä, olen utelias :D)

Useinmiten en muista ajella. Muutenkin on kovin vaatimattomat kasvustot. En käytä yleensä julkisilla paikoilla avara/kovin lyhythihaisia paitoja. Juu ja ukko on...vielä ruokkoamattomampi kuin minä. Säärikarvojakaan en ajele... ovat niin säälittäviä, etteivät lähde edes ladyshavella.

Kelpaako tälläinen, joka ajelee max. 4 kertaa vuodessa esimerkiksi?

Käytän t-paitoja, nuorempana pidin toppejakin julkisesti. Harvasta t-paidan hihasta ne karvat kurkkaavat.
En ole parisuhteessa, mutta parisuhteessa olevanakaan en ajellut karvoja.

En ajele, epiloin. ;) Ikinä en ole päästänyt kainalokarvoja pitkiksi. Kuvittelisin, että se tuntuisi hieman epämukavalta? Mua ei toisten karvat häiritse, mutta omat kainalot tykkään vetää karvattomiks. Säärikarvojen olemassaoloa taas en aina edes muista. :D

Ihan kuin olisin jo vastannut tähän jossain toisessa ketjussa? No jokatapauksessa en aja, en osaa sanoa miksi, yhtäkkiä vaan viime vuonna lopetin. Muutenkin laiska ulkonäköasioitten suhteen.

Käytän teepaitoja ja toppeja harvakseltaan, mutta ei siksi ettei kainalokarvat sais näkyä vaan koska olen kauhea vilukissa. No viime kesänä oli pakko käyttää kun oli niin kuuma. Ja salilla olen toki topissa vaikka karvat näkyykin.

Ja en ole parisuhteessa, mutta en kyllä ollut silloinkaan kun vielä ajelin, joten en usko asioilla olevan yhteyttä :D

Alkuperäinen kirjoittaja näsäviisas;24072517:
En ajele, epiloin. ;) Ikinä en ole päästänyt kainalokarvoja pitkiksi. Kuvittelisin, että se tuntuisi hieman epämukavalta? Mua ei toisten karvat häiritse, mutta omat kainalot tykkään vetää karvattomiks. Säärikarvojen olemassaoloa taas en aina edes muista. :D

Kyllä homma on ihan päinvastoin. Sitä rikkoutuneen ihon tunnetta tai sänkeä ei kestä erkin kummitätikään, mutta pitkinä ne kainalokarvat tekee just sitä mihin ne on luotu: leuhuttavat feromonit paremmin uroiden nenään, ja sitä paitsi ne toimii talkkina. Ei haudu eikä litskaannu kainalot, kun karvoista hikikin pääsee haihtumaan. Ja ne on semmoinen hiukan salainen paikka, mistä jokainen tosimies tykkää päästä nuuhkimaan. Semmoisen hienohelman kanssa en rupeis mihinkään, joka karvoista pyörtyis.

Kerran teininä ajelin, ja totesin että tähän en toiste rupea. Sääretkin saa lämmetä rauhassa karvapeitossaan. Parisuhteeseen olen päässy ihan riittävän näppärästi.

en ole ajanut enää pitkiin aikoihin. Enkä muuten edes käytä juurikaan dödöä... Olen parisuhteessa, käytän kesäisin paljastavia vaatteita eli esim narutoppeja.

Napsin haivenet pois saksilla muutaman kerran vuodessa. Eli ei, minulla ei ole tuuheat ja runsaasti kasvavat kasvustot kainaloissa. Jos siellä on kaksi tai kolme harvaa haiventa vähän pidempänä, niin harva niitä edes oikeasti huomaa.

[QUOTE="nalkuttava talonmies";24073048]en ole ajanut enää pitkiin aikoihin. Enkä muuten edes käytä juurikaan dödöä... Olen parisuhteessa, käytän kesäisin paljastavia vaatteita eli esim narutoppeja.

Napsin haivenet pois saksilla muutaman kerran vuodessa. Eli ei, minulla ei ole tuuheat ja runsaasti kasvavat kasvustot kainaloissa. Jos siellä on kaksi tai kolme harvaa haiventa vähän pidempänä, niin harva niitä edes oikeasti huomaa.[/QUOTE]

*kateudesta vihreänä* Olisipa minullakin vain pari haiventa viidakkojen tilalla... *huokaus*

Kyllä homma on ihan päinvastoin. Sitä rikkoutuneen ihon tunnetta tai sänkeä ei kestä erkin kummitätikään, mutta pitkinä ne kainalokarvat tekee just sitä mihin ne on luotu: leuhuttavat feromonit paremmin uroiden nenään, ja sitä paitsi ne toimii talkkina. Ei haudu eikä litskaannu kainalot, kun karvoista hikikin pääsee haihtumaan. Ja ne on semmoinen hiukan salainen paikka, mistä jokainen tosimies tykkää päästä nuuhkimaan. Semmoisen hienohelman kanssa en rupeis mihinkään, joka karvoista pyörtyis.

Kerran teininä ajelin, ja totesin että tähän en toiste rupea. Sääretkin saa lämmetä rauhassa karvapeitossaan. Parisuhteeseen olen päässy ihan riittävän näppärästi.

hyi oksennus!

Ootko ajellut isän vanhalla, ruosteisella tylsällä partaterällä vuonna 1956? Vai ihan perinteisellä partaveitsellä?

Nykyään on ladysavereita ja niissä on aloe veraa. Lisäks on semmosia vaahtoja mitkä on naisille.
Veet-sarjassa on muita karvanpoistotuotteita. Kannattaa tutustua. :)

Uusimmat

Yhteistyössä